Adakah boruto membunuh naruto?

Walaupun ramai meramalkan bahawa hari-hari Naruto dinomborkan dalam halaman Boruto: Naruto Next Generations' manga, perkara-perkara tidak menjadi seperti yang dirancang tetapi siri ini telah membunuh salah satu yang terbesar, watak asal yang diperkenalkan pada awal siri ini.

Siapa yang membunuh Naruto di Boruto?

Dia tidak mampu untuk membazirkan chakra pada seseorang yang kuat seperti Naruto, yang disokong oleh kuasa Nine Tails Fox miliknya, dikenali sebagai Kurama. Akibatnya, Isshiki mengelak Naruto dalam keranda seperti cerek, yang memotong chakranya dari dunia nyata.

Adakah Naruto benar-benar mati di Boruto?

Setakat episod 207 dan bab 59 Boruto, Naruto masih hidup. Banyak perkara yang berlaku sepanjang perjalanan, tetapi setakat persoalannya, Hokage tidak mati. Salah satu peristiwa besar yang berlaku dalam manga ialah kematian Kurama dalam Bab 55.

Siapa yang membunuh Naruto?

Memandangkan Naruto adalah wira dalam ceritanya dan mengalahkan banyak musuh sepanjang masa, adalah wajar untuk menganggap dia mempunyai banyak darah di tangannya. Walau bagaimanapun, Naruto Uzumaki hanya pernah membunuh satu orang: jonin Kampung Pasir bernama Yura.

Adakah Boruto membunuh Sasuke?

Sasuke tidak mati dalam siri itu, walaupun terdapat petunjuk bahawa Naruto dan Sasuke mungkin akan mati pada masa hadapan. ... Tetapi ambil perhatian bahawa terdapat watak terkenal dalam siri Naruto yang mati dalam arka dan adegan yang sama di mana Sasuke kehilangan Rinnegannya.

Kawalan Kehilangan Boruto dan Cuba Bunuh Naruto | Sebab Boruto dan Kawaki Berbunuhan Pada Masa Depan

Adakah Boruto menikam rinnegan Sasuke?

Dalam salah satu episod terbaru Boruto: The Future Generations, Sasuke kehilangan Rinnegannya apabila Boruto menikam matanya. Adalah penting untuk memahami bahawa Boruto tidak menikam mata Sasuke dengan sengaja tetapi apabila Momoshiki merasuknya.

Siapa yang membunuh Tsunade?

Walaupun epik pertarungan itu, Madara berjaya melenyapkan lawannya dengan mudah, seolah-olah membunuh mereka semua, walaupun – ternyata – Tsunade terselamat. Ini adalah dua situasi apabila Tsunade seolah-olah mati, tetapi seperti yang kita dapat lihat, dia terselamat daripada kedua-duanya.

Siapa ciuman pertama Naruto?

Ciuman sebenar pertamanya adalah dengan Hinata dan setakat ini itulah ciuman pertamanya juga.

Rock Lee kahwin dengan siapa?

Rock Lee kahwin dengan siapa? Satu jawapan, Azami. Azami adalah salah seorang anak perempuan Tsubaki (Ahli Majlis) dan Iyashi, dia mempunyai dua adik perempuan bernama Hibari dan En.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Mengapa Boruto sangat membosankan?

Boruto hanya kekurangan watak sampingan yang kuat. Watak dengan kesan. Watak yang membentuk cerita dengan cara yang utama. ... Kebanyakan daripada kita menonton Naruto, bukan hanya untuk kepentingan Naruto tetapi juga untuk watak sampingan ini, cerita mereka, emosi mereka, kehidupan mereka.

Siapa Hokage ke-8?

Pada masa ini, kerusi Hokage tidak lain adalah milik Naruto Uzumaki, yang juga orang ketujuh menuntut gelaran ini. Naruto mungkin yang paling kuat, namun, dia tidak akan menjadi Hokage selama-lamanya. Orang lain perlu meningkatkan dan mengambil alih sebagai Hokage ke-8 pada satu ketika.

Bagaimana Naruto mati?

Arka Perang Shinobi Keempat, dalam Naruto #640-677, melihat Obito Uchiha membunuh Naruto dengan berkesan, dengan memisahkan Naruto daripada Kurama. ... Melalui satu siri manipulasi chakra yang rumit, Obito yang nazak dan diperbaharui terpaksa menggunakan kuasa kebangkitannya untuk menghidupkan semula si jahat besar, Madara Uchiha, menjadi badan fizikal.

Siapa yang membunuh obito Uchiha?

4 Obito Uchiha

Selepas berubah hati, terima kasih kepada Naruto Uzumaki, Obito boleh bertarung sehingga akhir dan membantu Kakashi membina era baharu selepas perang. Anehnya, dia tidak diberi peluang kerana dia akhirnya mati di tangan Kaguya Otsutsuki menjelang akhir Perang Ninja.

Siapa yang membunuh Neji?

Kematian Neji adalah semasa arka perang shinobi keempat yang hebat. Dia meninggal dunia oleh sepuluh ekor menembak berbilang peluru pelepas kayu (seperti lembing) dan sepuluh ekor berada dalam kawalan Obito dan Madara Uchiha.

Adakah anak Kawaki Naruto?

Pengenalan kepada yang merosakkan yang menakutkan anak angkat Naruto dalam siri baharu, Buroto: Naruto Next Generations, dan perangnya terhadap semua ninja. Untuk mengenali Kawaki adalah untuk mengetahui kehidupan tragedi dan kesakitan yang tidak dapat dinafikan.

Adakah Tenten berkahwin dengan Lee?

Tenten adalah salah satu watak yang tidak berkahwin. Minat cintanya dalam siri itu tidak pernah disahkan sama sekali, dan terdapat banyak persoalan mengenai hubungannya dengan Neji. ... Inilah yang akan kita bincangkan lebih lanjut, termasuk hubungannya yang belum disahkan dengan Rock Lee.

Siapakah isteri Orochimaru?

Mitsuki (Naruto) Mitsuki (Bahasa Jepun: ミツキ, Hepburn: Mitsuki) ialah watak fiksyen yang dicipta oleh artis manga Masashi Kishimoto.

Siapa isteri Neji?

Hinata Hyuga (日向 ヒナタ, Hyūga Hinata) ialah watak fiksyen dalam anime dan manga Naruto, yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Siapa crush Sasuke?

Sakura Haruno

Sakura sentiasa menyukai Sasuke sejak mereka masih kecil, walaupun Sasuke sering menolaknya. Selepas ditugaskan ke pasukan yang sama dengannya, Sakura mengabaikan latihan ninjanya dan menghabiskan lebih banyak masa cuba memikat Sasuke.

Adakah Naruto pernah mencium Hinata?

Di penghujung kredit, semua orang menghadiri perkahwinan Naruto dan Hinata. Kedua-duanya bercium antara satu sama lain di penghujung kredit penamat. Gambar perkahwinan dan keluarga Naruto dan Hinata. Pada penghujung filem, Hinata yang lebih tua ditunjukkan mengait selendang merah dan Naruto yang lebih tua dilihat berlatih di luar.

Dalam EP mana Jiraiya mati?

Malangnya, pertemuan semula mereka tidak menggembirakan dan kedua-duanya terlibat dalam pertempuran yang mengakibatkan kematian Jiraiya di episod 133 Naruto: Shippūden (AKA "Kisah Jiraiya the Gallant").

Siapa yang membunuh Kakashi?

Kesimpulan. Apakah episod kematian Kakashi?, Kakashi Hatake mati dalam episod ke-159 musim 8 dalam siri animasi Naruto Shippuden Manga. Walaupun, dia hidup semula dengan sakit yang membunuhnya selepas membuat perjanjian dengan Naruto. Kakashi adalah penjejak naruto, hashirama, dan sasuke.

Adakah Jiraiya masih hidup di Boruto?

walaupun Jiraiya akhirnya mati di tangan anak muridnya sendiri, Nagato Uzumaki, dia kelihatan kembali ke Boruto. ... Walaupun Jiraiya akhirnya mati di tangan pelajarnya sendiri, Nagato Uzumaki, dia nampaknya kembali, walaupun sebagai klon yang dicipta oleh Amado menggunakan Teknologi Ninja Saintifik.