Adakah rupa bumi gmc mempunyai baris ke-3?

The GMC Terrain 2019 mempunyai tempat duduk baris ketiga, bagaimanapun, ia tidak disertakan secara automatik dalam setiap pembelian. Ia boleh didapati dalam pakej trim SL dan SLE-1. Tempat duduk tambahan ini menyediakan jumlah kapasiti 7 orang, termasuk pemandu dan penumpang.

GMC yang manakah mempunyai tempat duduk baris ke-3?

GMC Yukon. GMC Yukon 2021 bersaiz penuh ialah salah satu SUV terbesar dengan tempat duduk baris ketiga yang tersedia, menawarkan banyak ruang untuk keluarga anda untuk menangani pengembaraan anda yang paling mencabar. Yukon datang dalam tiga peringkat kemasan: SLE, SLT dan Denali.

Adakah GMC Terrain 2012 mempunyai tempat duduk baris ke-3?

SUV crossover GMC Terrain 2012 melintasi pagar antara SUV kompak dan bersaiz sederhana. walaupun ia tidak menawarkan tempat duduk baris ketiga, GMC Terrain 2012 bertujuan untuk menarik perhatian pelanggan melihat RAV4, serta Honda CR-V, Hyundai Santa Fe dan Ford Escape.

Berapakah bilangan baris yang terdapat pada rupa bumi?

Rupa bumi yang lebih kecil memuatkan lima penumpang dalam dua baris. Dengan semua tempat duduk tegak, terdapat 29.6 kaki padu kapasiti kargo, dan ia meningkat kepada 63.3 kaki padu apabila anda melipat ke bawah baris kedua. Lipat tempat duduk penumpang hadapan dan bahagian penumpang bagi barisan kedua selisih 40/60 untuk memuatkan item sehingga 8 kaki panjang.

Apakah kenderaan yang mempunyai tempat duduk baris ke-3?

Berikut ialah senarai 35 SUV kami yang mempunyai barisan ketiga untuk 2021.

  • 2021 Volkswagen Tiguan. Harga dengan baris ketiga: $26,440. ...
  • 2021 Kia Sorento. Harga dengan baris ketiga: $30,565. ...
  • 2021 Chevrolet Traverse. Harga dengan baris ketiga: $30,995. ...
  • 2021 GMC Acadia. ...
  • Volkswagen Atlas 2021. ...
  • 2021 Kia Telluride. ...
  • 2021 Subaru Ascent. ...
  • 2021 Honda Pilot.

10 SUV 3 Baris Paling Mampu Milik

Apakah SUV baris ke-3 yang paling selamat?

Tiga baris 2021 CX-9 semakin meningkat dari segi umur, tetapi ia masih berjaya menjadi Pilihan Keselamatan Terunggul IIHS 2021+ dan memperoleh penarafan keseluruhan lima bintang daripada NHTSA. CX-9 mempunyai semua barangan keselamatan yang sama seperti CX-3, CX-30 dan CX-5.

Apakah SUV #1 untuk 2020?

Telluride merupakan SUV Terbaik Tahun 2020 kami atas sebab tertentu. Walaupun kami berharap SUV tiga baris itu mempunyai lebih kuasa, pengalaman pemanduannya yang halus, ciri teknologi yang banyak dan intuitif, serta reka bentuk yang sangat baik menjadikannya pembelian pintar.

Adakah GMC Terrain mempunyai 7 tempat duduk?

Berbeza dengan Acadia, Terrain sahaja kerusi lima, tetapi ia adalah tempat duduk untuk lima orang dewasa bersaiz penuh. Tidak mempunyai baris ketiga itu memberikan Rupa bumi 29.6 kaki padu di belakang baris kedua.

Adakah Acadia lebih besar daripada Terrain?

The Acadia juga lebih tinggi daripada Terrain, ia berada pada 66.7 in berbanding dengan Terrain 65.4 in. Kami juga melihat beberapa perbezaan dalam jarak roda, Acadia berada pada 112.5 in manakala Terrain hanya pada 107.3 in. Jika anda mempunyai keluarga yang semakin meningkat atau memerlukan lebih banyak ruang kargo, GMC Acadia adalah pilihan yang lebih baik.

Berapa ramai orang mendapat tempat duduk Chevy Terrain?

Ekuinoks lwn Rupa bumi: Keselesaan & Dimensi Dalaman

Sebagai SUV, Chevy Equinox 2021 dan GMC Terrain 2021 menawarkan ruang dalaman yang luas, bermula dengan lima tempat duduk yang lapang.

Apa yang salah dengan GMC Terrain?

GMC Terrain mempunyai paling banyak aduan untuk tahun-tahun awalnya, dengan 107 diserahkan untuk 2010; 128 untuk 2011; 72 untuk 2012; dan 46 untuk 2013. Tiga masalah terbesar dalam semua tahun model ialah penggunaan minyak yang berlebihan (pada 2011), kegagalan penghantaran (pada 2010), dan penggunaan minyak yang berlebihan sekali lagi (pada 2010).

Berapa batu boleh bertahan GMC Terrain 2012?

GMC Terrain boleh bertahan 300,000 batu yang boleh bermakna lebih daripada 20 tahun perkhidmatan. Walau bagaimanapun, ini bergantung kepada kereta yang diselenggara dengan baik, diservis secara kerap dan dipandu dengan bijak, kegagalan berbuat demikian boleh mengakibatkan jangka hayat yang berkurangan dengan ketara.

Adakah GMC Terrain 2016 mempunyai tempat duduk baris ke-3?

Adakah Rupa bumi GMC Mempunyai Tempat Duduk Baris Ketiga? Tidak, GMC Terrain, sebagai SUV kompak, tidak mempunyai tempat duduk baris ketiga. Hanya ada dua baris. Walaupun, untuk storan tambahan, kedua-dua barisan kedua dan tempat duduk penumpang di hadapan boleh dilipat rata untuk menambah ruang jika lebih banyak kapasiti kargo diperlukan.

Adakah GMC dan GM sama?

General Motors Truck Company, atau singkatannya GMC, ialah anak syarikat General Motors, atau GM. Dengan ia bermula terutamanya sebagai pengeluar trak, GMC kini menghasilkan SUV dan trak pikap yang popular seperti GMC Sierra 1500 yang terkenal. Anak syarikat GM lain, selain GMC, termasuk: Chevrolet.

Adakah Acadia mempunyai 3 baris?

GMC Acadia menempatkan enam tempat duduk dalam konfigurasi tiga baris standardnya, tetapi anda boleh memilih tempat duduk bangku baris kedua yang meningkatkan kapasiti kepada tujuh. Upholsteri kain premium, peringatan tempat duduk belakang dan tempat duduk gelongsor baris kedua adalah standard. Dua baris pertama tempat duduk adalah selesa dan menyokong.

Mana yang lebih baik Equinox atau Terrain?

Sesetengah pembeli memihak Rupa bumi di atas Ekuinoks kerana ia datang dengan beberapa kemasan yang lebih unggul. Upholsteri kain adalah standard untuk Equinox dan Terrain, dengan kulit sebagai pilihan. Kemudahan lain untuk SUV ini termasuk tempat duduk yang dipanaskan dan stereng yang dipanaskan.

Yang manakah lebih besar lintasan atau Rupa bumi?

Kedua-dua Chevrolet Traverse dan GMC Terrain mempunyai Caj Destinasi yang serupa. Sejak Chevrolet Traverse jauh lebih luas daripada GMC Terrain, mencari tempat yang cukup luas di tempat letak kereta mungkin sedikit lebih mencabar.

SUV manakah yang lebih baik GMC atau Chevy?

trak GMC, terima kasih kepada tumpuan GMC pada kenderaan utiliti seperti pikap dan SUV, adalah kualiti yang lebih tinggi dan dilengkapi lebih baik daripada Chevys standard. ... Jika anda memerlukan trak dengan menunda dan mengangkut yang lebih baik dan lebih banyak ciri yang akan menyokong anda semasa anda bekerja, GMC ialah pilihan yang lebih baik.

SUV 7 tempat duduk manakah yang terbaik?

Kereta 7 Tempat duduk yang paling popular ialah Mahindra XUV700 (Rs. 11.98 - 22.89 Lakh), Toyota Fortuner (Rs. 30.72 - 42.33 Lakh), Maruti Ertiga (Rs. 7.96 - 10.69 Lakh).

Adakah GMC Terrain sebuah kereta mewah?

Ia memenuhi kriteria kemewahan. Ia mudah untuk dipandu, menawarkan banyak ruang dan keselesaan, dan bukan sahaja selamat tetapi kelihatan hebat juga.

SUV manakah yang mempunyai masalah paling sedikit?

Jenis SUV yang biasanya mempunyai bilangan masalah paling sedikit ialah Subaru Forester Crossover, Lexus RX Crossover dan Toyota 4runner.

Apakah SUV bersaiz sederhana yang dinilai #1?

Peringkat teratas Pasport Honda adalah salah satu SUV bersaiz sederhana paling serba boleh di pasaran. Ia memancarkan kualiti atletik tetapi juga memberikan perjalanan yang selesa, banyak ruang penumpang dan kargo, dan senarai ciri standard yang baik. Letakkan ini di bahagian atas senarai anda.