Adakah tom felton sudah berkahwin?

Adakah Tom Felton pernah berkahwin? Tidak, Tom tidak pernah berkahwin. Tom Felton menjalin hubungan dengan Jade Olivia Gordon selama lapan tahun - dari 2008 hingga 2016. Jade memainkan watak Tom sebagai isteri Draco Malfoy, Astoria Greengrass dalam filem Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2.

Siapa isteri Felton?

Seperti yang saya pasti anda akan ingat, babak terakhir The Deathly Hallows Bahagian II menyaksikan Draco Malfoy muncul bersama isterinya Astoria Greengrass ketika mereka menghantar Scorpius ke Hogwarts. Tetapi peminat hanya mencatatkan bahawa Astoria telah dimainkan oleh Jade Olivia – Teman wanita sebenar Felton pada masa itu – bertahun-tahun kemudian.

Adakah Emma Watson dan Tom Felton pasangan?

Tom Felton memberikan reaksi berterus terang apabila disoal khabar angin dia dan pelakon bersama Harry Potter, Emma Watson mempunyai percintaan rahsia. Khabar angin berpacaran Tom Felton dan Emma Watson timbul dari semasa ke semasa, walaupun pada hakikatnya dia kini berada di sebuah perhubungan dengan seorang usahawan Amerika.

Adakah Hermione mencium Draco?

Draco tidak pernah mencium Hermione. Ini tidak pernah berlaku dalam bahan kanon siri ini. Sebenarnya, Draco dan Hermione mempunyai sedikit interaksi sepanjang siri ini.

Berapa umur Tom Felton daripada Emma Watson?

Watson berumur 10 tahun dan Felton berumur 13 tahun apabila mereka memulakan penggambaran filem 2001 Harry Potter and the Sorcerer's Stone, filem pertama dalam francais itu.

Pasangan Kehidupan Sebenar Harry Potter

Dengan siapa Tom Felton dating pada 2020?

Walaupun Tom, 33, tidak menyatakannya sendiri, laporan dari Girlfriend.com dan Herald Journalism mencadangkan bahawa dia dan Harry Potter bersama-bintang Emma Watson, 30, berkencan pada tahun 2020. Kedua-dua Tom dan Emma telah menghantar ke Instagram untuk berkongsi imej antara satu sama lain selama ini tetapi selalunya ia tidak pernah kelihatan lebih daripada sekadar persahabatan.

Apa yang berlaku kepada isteri Tom Felton?

Tidak, Tom tidak pernah berkahwin. Tom Felton menjalin hubungan dengan Jade Olivia Gordon selama lapan tahun - dari 2008 hingga 2016. Jade memainkan watak Tom, isteri Draco Malfoy, Astoria Greengrass dalam filem Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2. Dianggap pasangan itu berpisah pada awal Januari 2016.

Adakah Tom Felton mendapat teman wanita 2021?

Sehingga 2021, Felton masih bujang dan tidak pernah menyatakan bahawa dia terlibat secara romantik dengan sesiapa. Malah, The Sun secara eksklusif melaporkan bahawa Felton menyertai aplikasi temu janji selebriti Raya tahun lepas. Seorang sumber berkata: “Tom seorang lelaki yang kelihatan hebat dengan personaliti yang baik. Tetapi dia bergelut untuk mencari seseorang untuk berhubung.

Siapa teman wanita pertama Tom Felton?

Cinta Pertama Tom yang Dikenali: Melissa Tamschick

Kemudian Tom Felton yang berusia 17 tahun menggambarkan Draco Malfoy untuk tahun ketiga dalam "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" apabila terdengar khabar bahawa dia sedang menjalin hubungan. Teman wanita pertama Tom Felton (didedahkan kepada umum) ialah penyanyi Melissa Tamschick.

Dengan siapa Emma Watson berkencan pada 2021?

Watson, 31, kini sedang berkencan dengan teman lelaki Leo Robinton.

Adakah Daniel Radcliffe dan Emma Watson berkencan?

Daniel Radcliffe dan Emma Watson tidak berkencan antara satu sama lain. Walaupun peminat terus menghantar kedua-dua selebriti itu selama bertahun-tahun, bintang Harry Potter tidak pernah mempunyai hubungan romantis antara satu sama lain. ... Seperti yang dilaporkan, Daniel Radcliffe juga mendedahkan bahawa dia tidak akan pernah berkencan dengan Emma Watson, menurut Independent.

Adakah Rupert Grint kaya?

Menurut Celebrity Net Worth, Grint memperoleh $70 juta untuk keseluruhan saga. Dia memperoleh $4 juta untuk Harry Potter dan Order of the Phoenix. Dia mendapat jumlah gabungan $30 juta untuk filem Deathly Hallows. Grint's nilai bersih ialah $50 juta, menjadikannya paling tidak kaya daripada dua pemimpin yang lain.

Adakah Rupert Grint mempunyai bayi?

Rupert Grint membuat komen yang jarang berlaku tentang keibubapaan dan dia bayi perempuan hari Rabu baru-baru ini – dan ia sangat manis. Bintang Harry Potter, yang mengalu-alukan anak pertamanya dengan pelakon Georgia Groome pada Mei 2020, membuat pendedahan yang menyentuh hati semasa mempromosikan sirinya yang akan datang, Servant, di Apple TV.

Apakah nama sebenar Draco Malfoy?

Thomas Andrew Felton (lahir 22 September 1987) ialah seorang pelakon dan pemuzik Inggeris. Dia terkenal dengan peranannya sebagai Draco Malfoy dalam filem adaptasi novel fantasi Harry Potter yang paling laris oleh J. K. Rowling.

Siapa yang mendapat bayaran paling banyak dalam Harry Potter?

Ternyata menjadi wajah francais yang memecahkan rekod mempunyai kelebihannya. Dengan nilai bersihnya $110 juta, Radcliffe sememangnya ahli pelakon Harry Potter yang paling kaya.

Adakah Matthew Lewis naksir Emma Watson?

Matthew Lewis Mempunyai a Penghancur Rahsia pada Emma Watson Semasa Penggambaran "Harry Potter" ... Dalam temu bual baru, Matthew mendedahkan bahawa dia sangat menyukai Emma Watson semasa penggambaran beberapa filem pertama. "Saya mungkin menyukai Emma selama beberapa tahun, sehingga saya berumur 13 atau 14 tahun - sesuatu seperti itu," katanya kepada Seventeen.

Adakah Tom Felton suka Emma Watson?

Pada tahun 2016, E! Berita bertanya kepada Felton sama ada dia juga menyukai Watson semasa zaman Harry Potter mereka. "Kami sentiasa sangat rapat, tetapi tidak, tidak ada yang sebegitu," katanya. ... Dalam temu bualnya dengan Entertainment Tonight baru-baru ini, Felton memuji Watson. "Saya benar-benar memikirkan dunianya," katanya.

Adakah Emma Watson Mempunyai Teman Lelaki 2021?

Emma Watson sengaja menyembunyikan kehidupan cintanya daripada perhatian umum selama bertahun-tahun, tetapi pada Mei 2021, Daily Mail melaporkan bahawa Watson dikhabarkan akan bertunang dengan Leo Robinton, teman lelakinya lebih setahun, selepas mereka berdua bergambar keluar bersama pada 13 Mei 2021.

Adakah Emma Watson telah berkencan dengan Tom Hiddleston?

Emma Watson

Mungkin yang ini tidak begitu di luar jangkaan kerana mereka kedua-duanya British dan berbakat dan cantik, tetapi nampaknya, pada hakikatnya, Watson dan Hiddleston adalah cuma kawan dan saling menghormati antara satu sama lain.

Adakah Emma Watson sudah berkencan dengan sesiapa?

Emma adalah dating ahli perniagaan California Leo Robinton. Lovebird pertama kali dilihat bercium di London pada Oktober 2019 dan semakin serius sejak itu. "Emma nampaknya telah menemui lelaki yang dia mahu bergandingan dengan Leo," kata sumber secara eksklusif kepada Life & Style.

Siapakah Emma Watson yang berkencan dengan Tom Felton?

Watson, 31, kini sedang berkencan dengan teman lelaki Leo Robinton

Felton, yang watak Draco Malfoy, seorang Pelahap Maut junior yang membuli Hermione Granger Watson dan rakan-rakannya, memberikan...

Rupert Grint dating dengan siapa?

Bintang Harry Potter Rupert Grint berkongsi pandangan yang jarang berlaku tentang hubungan peribadinya dengan teman wanita Georgia Groome.