Deku suka siapa?

Buat masa ini, peminat percaya itu Uraraka ialah pasangan terdekat yang Deku boleh miliki. Uraraka ialah gadis dan kawan pertama Deku sejak dia memulakan U.A High. Dia juga membantunya mengubah perspektifnya dengan nama Deku yang akhirnya dia memutuskan untuk menjadi nama wiranya.

Adakah Deku jatuh cinta?

Midoriya memberi tumpuan untuk meningkatkan kekuatannya dan menjadi Hero yang lebih baik. Dia tidak berminat untuk meneruskan percintaan pada masa ini, tetapi itu tidak bermakna dia tidak mempunyai perasaan romantik terhadap sesiapa. Dia telah ditunjukkan mengalami kesukaran bercakap dengan gadis pada masa-masa tertentu, walaupun dia sudah terbiasa dengan mereka selepas beberapa ketika.

Dengan siapa Midoriya jatuh cinta?

Midoriya jelas mengagumi Bakugo, walaupun bertahun-tahun dibuli dan dihina. Dia melihat Bakugo sebagai sesuatu yang dia cita-citakan. Walaupun pada mulanya, hubungan mereka sangat sengit dan ganas, lama kelamaan, mereka menjadi lebih rapat, menjadi saingan yang saling menghormati antara satu sama lain.

Deku paling banyak dihantar dengan siapa?

10 Belakang: Deku & Bakugo

Ini adalah bukti betapa ramai orang menikmati percintaan benci untuk mencintai sehinggakan kebanyakan peminat My Hero Academia menghantar Deku dengan Bakugo. Sudah tentu, Bakugo sendiri akan marah dengan cadangan bahawa kedua-duanya mempunyai perasaan antara satu sama lain -- tetapi kemudian, dia sentiasa marah.

Adakah Bakugo suka Deku?

walaupun Bakugo benar-benar membenci Deku sepanjang sebahagian besar zaman kanak-kanak mereka bersama, kami mula melihat perubahan berikutan perjuangan mereka selepas Peperiksaan Lesen Wira Sementara. ... Bakugo mendedahkan bahawa dia bimbang untuk Deku kerana dia sering tidak mengambil kira dirinya apabila berjuang untuk orang lain.

Uraraka dan Deku bercinta antara satu sama lain selama 11 minit (Dub/Sub)

Siapa yang berkahwin dengan Todoroki?

2 Todoroki Shoto & Yaoyorozu Momo Kenali Nilai Dalam Satu Sama Lain.

Siapa teman lelaki Bakugou?

Kemanusiaan Disahkan — Katsuki Bakugou Boyfriend Headcanons ?Seperti saya...

Siapa crush DEKU?

Ochako, dirinya, sangat menyayangi Deku dan telah mengembangkan perasaan ikhlas terhadapnya.

Siapa crush Todoroki?

Yosetsu Awake. Yosetsu Awase dari kelas 1-B menyukainya Momo Yaoyorozu, menurut Buku Data Karakter MHA yang dikeluarkan tahun lepas. Adalah dipercayai bahawa dia membangunkannya selepas bekerja dengannya ketika Vanguard menyerang Kem Latihan Hutan.

Apakah kapal yang paling disukai di MHA?

Bakugou x Deku (BakuDeku) – Paling Popular Dari Semua Kapal MHA.

Adakah Mineta jatuh cinta dengan Deku?

Dalam bab 321, pertempuran gergasi meraung dan Mineta berkeliaran semasa pertarungan. ... Bagi ramai, nampaknya begitu Mineta mengaku cintanya kepada Deku, menjadikannya watak LGBTQ+ secara kanonik pertama dalam siri ini.

Denki dating dengan siapa?

Kyoka Jiro. Kyoka mengejek Denki. Mereka nampaknya berkawan baik dan sering dilihat bersama. Kedua-dua wira dalam latihan itu digandingkan bersama semasa Percubaan Pertempuran, dan U.S.J.

Siapa kawan baik Deku?

My Hero Academia: 10 Rakan Karib Deku, Kedudukan

  1. 1 Semua Mungkin Memungkinkan Impian Deku Menjadi Wira Pro.
  2. 2 Bakugo Dan Deku Berkongsi Ikatan Persaudaraan Yang Tidak Diucapkan. ...
  3. 3 Kasih Sayang Romantik Antara Uraraka Dan Deku Telah Mengeratkan Persahabatan Yang Terjalin. ...
  4. 4 Deku Galakkan Shoto Terima Siapa Dia. ...

Adakah toga obses dengan Deku?

Ia telah diusik dalam bab sebelum ini yang menjadi obsesi Toga Midoriya berakar pada fakta bahawa salah seorang mangsa pertamanya kelihatan sangat mirip dengannya, dan itu mungkin berlaku apabila Bab 226 dibuka dengan serangannya terhadap individu bernama Saito ini.

Adakah toga mempunyai crush?

Lagipun, ternyata Toga telah jatuh cinta Ochaco Uraraka, dan peminat gembira mendengarnya. Baru-baru ini, My Hero Academia mengeluarkan lembaran baharu, dan di situlah peminat sekali lagi bertemu dengan Toga. ... Saya juga suka Izuku dan Ochaco! Dan saya mahu menjadi semua orang yang saya sayang," kata gadis itu.

Adakah Todoroki dan Momo berciuman?

Todoroki dimaksudkan untuk menjadi putera raja dalam AU fantasi ini, dengan Momo sebagai kesatria pelindungnya dalam perisai bersinar. Ciuman berwap ini menyerlahkan bahawa pasangan itu mungkin mempunyai percintaan rahsia, seorang putera raja dan kesatrianya berkongsi ciuman tersembunyi pada waktu malam.

Siapa yang suka dengan Mineta?

Dalam My Hero Academia bab 321, baris dialog yang samar-samar daripada watak kontroversi Minoru Mineta mencadangkan dia mempunyai perasaan romantis untuk Deku.

Mengapa Todoroki membenci ayahnya?

Hubungan Shoto dengan bapanya tidak pernah rapat, berpunca daripada Layanan kasar Endeavour terhadap keluarganya. ... Di sinilah Shoto mula tidak menyukai bapanya, memberitahu ibunya bahawa dia tidak pernah mahu menjadi Hero seperti dia (ironisnya, layanan Endeavour menyebabkan Shoto melihat ke arah All Might untuk mendapatkan inspirasi).

Adakah DEKU menjadi penjahat?

Adakah Deku seorang penjahat sekarang? Deku tidak berubah menjadi penjahat dalam siri ini. Ramai yang mungkin berfikir bahawa sekarang dia tidak terikat dengan U.A., dia boleh meneruskan kerja penjahat dengan segera. Tetapi itu tidak berlaku.

Berapa umur semua mungkin?

Ternyata All Might sebenarnya 49 tahun, yang sebenarnya didedahkan melalui usia Endeavour yang 46 tahun, yang terserlah semasa Peperiksaan Lesen Sementara. All Might adalah tiga tahun lebih tua daripadanya, yang memberikan jawapannya.

Siapa teman wanita Bakugou?

Kyoka Jiro

Bermula dari U.A. Arc Festival Sekolah adalah apabila kedua-dua mereka mula menjalin persahabatan. Kyoka meminta Katsuki untuk membantunya dalam perayaan dengan bermain dram, dia memarahinya dan memberitahu dia tidak mempunyai masa untuk itu.

Siapa ayah Izuku?

Hisashi Midoriya ( 緑 みどり 谷 や 久 ひさし , Midoriya Hisashi?) ialah bapa Izuku Midoriya dan suami kepada Inko Midoriya.

Adakah Endeavour mendera isterinya?

Nampaknya dia mengekalkan hubungan yang sihat dengan isteri dan anak-anaknya, sehingga Shoto dilahirkan. Hanya apabila Shoto dilahirkan, Endeavour mula menganiaya keluarganya. Penderaannya terhadap isterinya menyebabkan dia mengalami gangguan mental, namun dia tidak menunjukkan kebimbangan terhadapnya apabila ia berlaku.

Adakah Endeavour memukul isterinya?

Tiada subteks yang mendalam dalam naratif dan ini telah digunakan pada hampir setiap babak apabila ia berkaitan dengan latar belakang (kecuali Overhaul, di mana Hori cuba menjadi lebih halus, tetapi tidak menyampaikannya dengan baik). Usaha memukul isterinya. Adalah seorang pendera.

Adakah Deku mencium Uraraka?

Kedua-duanya jelas berkongsi hubungan romantik yang istimewa, apatah lagi Deku dan Uraraka mempunyai chemistry yang comel. Tetapi kerana mereka masih belum bercium, ia akan menjadi satu penghinaan jika manga itu gagal memanfaatkan sepenuhnya detik penting ini dengan menjadikan ini sebagai ciuman pertama mereka.