Siapa yang membunuh cassandra dalam masyarakat?

Peristiwa. Pengakhiran episod ketiga termasuk kematian mengejutkan Cassandra di tangan Greg Dewey.

Adakah Campbell dan Harry membunuh Cassandra?

Dalam episod 5, Greg Dewey, seorang remaja janggal yang tinggal di rumah Harry, mengaku kepada Harry bahawa dia menembak Cassandra.

Siapakah pembunuh sebenar dalam masyarakat?

Sebab kematian

Perbicaraan dan pelaksanaan Greg Dewey berlaku semasa musim pertama. Dewey, selepas didapati menjadi orang yang membunuh Cassandra Pressman, telah dibicarakan oleh Allie, dan didapati bersalah oleh juri bebas.

Mengapa Greg membunuh Cassandra?

Ia telah mendedahkan bahawa Dewey — yang, tbh, sehingga tahap ini tidak mempunyai banyak perkara untuk ditambahkan pada persembahan — membunuh Cassandra dengan harapan dapat menggembirakan Harry (Alex Fitzalan).

Adakah Campbell membunuh anjing itu dalam The Society?

Penampilan pertamanya adalah dalam episod ketiga, apabila dia pergi ke Cassandra di luar prom, kemudian melarikan diri tepat ketika Dewy datang untuk membunuhnya. Beberapa episod kemudian, anjing itu muncul di rumah Elle dan Campbell dan segera — mungkin - dibunuh oleh Campbell.

Masyarakat: Mengakhiri Teori yang Diterangkan Dan Gila

Apakah bau dalam The Society?

Bau di West Ham adalah daripada mayat.

Ada yang berpendapat ia mungkin bau mayat. Ini boleh dikaitkan dengan tema ibu bapa yang berdosa dan berahsia.

Mengapa mereka terperangkap dalam masyarakat?

Kerana anak-anak The Society tidak tahu apa yang berlaku, dan kerana mereka agak takut, mereka kebanyakannya tinggal dalam had bandar dan menetapkan peraturan. Pada awalnya, huru-hara berlaku apabila watak-watak cuba memproses perkara yang mereka tahu adalah benar.

Adakah ibu bapa kembali dalam masyarakat?

Pada penghujung episod, adegan dari West Ham sebenar ditunjukkan, dan ia mendedahkan bahawa semua ibu bapa baik-baik saja — hanya merindui anak-anak mereka. ... Ini yang boleh memberi harapan kepada penduduk New Ham mereka akhirnya akan bertemu semula dengan ibu bapa — walaupun mereka perlu mengharungi drama musim 2 dahulu.

Adakah Campbell seorang psikopat masyarakat?

Campbell Eliot

Sam mendedahkan bahawa ibu bapa mereka telah diuji Campbell, mengesahkan bahawa dia seorang psikopat. Dia kesat, mengawal, tidak berperasaan dan manipulatif.

Adakah Harry membunuh Cassandra dalam masyarakat?

Bagaimana Cassandra mati? Tetapi Harry bukan orang yang akhirnya membunuhnya kemudian. Walaupun, untuk menjadi jelas, kita tidak pernah melihat siapa yang membunuh Cassandra, kita lihat dia diserang oleh seseorang dengan pistol semasa dia membersihkan diri selepas prom. Dia cuba merayu dengan pembunuh dan ditembak dua kali, kemudian dibiarkan mati.

Adakah Campbell tahu pai itu beracun?

Orang ramai akhirnya diracuni, termasuk Elle dalam cubaan/penutup bunuh diri. Semua membuat keluar hidup, walaupun. Campbell akhirnya mendapati bahawa pai Elle yang mengandungi racun.

Apa yang berlaku kepada Harry dalam masyarakat?

Apa yang Berlaku? Harry Bingham adalah salah satu watak utama dalam musim pertama The Society. ... Harry ialah budak kaya manja biasa anda dan mempunyai hubungan dengan Kelly. Dia akhirnya dipaksa oleh Campbell untuk bertanding jawatan Datuk Bandar dan ia tidak berjalan lancar.

Apa yang salah dengan Campbell The Society?

Campbell didedahkan seorang psikopat. Dia juga abang kepada Sam Eliot dan sepupu kepada Cassandra dan Allie Pressman. Dia dianggap sebagai salah seorang antagonis utama dalam siri ini kerana dia tidak begitu mengambil berat tentang kelangsungan hidup, sebaliknya menimbulkan masalah dan perkara yang menguntungkannya sahaja.

Siapa yang makan pai dalam The Society?

Pengawal itu juga menyoal Elle, dan Campbell hampir serta-merta menyedari bahawa itu adalah dia. Dia mengatakan bahawa dia makan sebahagian daripada pai labunya juga (yang dia tidak makan), tetapi dia tidak jatuh sakit, jadi itu tidak mungkin masakannya.

Adakah Grizz dan Sam bersama?

Grizz mengakui kepada Sam bahawa dia gay, tetapi dia telah menghabiskan masa yang lama untuk berpura-pura lurus sehingga kadang-kadang dia tidak ingat. Semasa mereka tidur bersama, Becca Gelb cuba menghubungi Sam. ... Grizz dan Sam bercium dan berjanji untuk berjumpa lagi.

Siapakah bapa kepada bayi Becca?

Eden ialah anak perempuan Becca dan dilahirkan oleh Kelly dan Gordie secara kolektif. Pada masa ini, Eden bapa kandung tidak diketahui, tetapi Sam dan Becca memutuskan Sam akan berpura-pura menjadi bapanya.

Mengapa semua ibu bapa hilang dalam masyarakat?

Persatuan membuat keputusan sedar untuk tidak mempunyai ibu bapa semua yang hadir dalam cerita. Ketiadaan mereka bermakna penonton tidak sebenarnya tahu semua itu tentang orang dewasa. Bagaimanapun, rancangan itu mendedahkan bahawa ibu Harry dan bapa Kelly sebenarnya mempunyai hubungan sulit.

Mengapa orang dewasa hilang dalam masyarakat?

Itu semua menunjukkan bahawa misteri lelaki mendalangi kehilangan mereka sebagai hukuman untuk bandar itu tidak menghormati pembayaran – ketika bas meninggalkan West Ham buat kali pertama, ia melepasi papan tanda bergraf yang bertulis 'West Sham'.

Adakah mereka mati dalam masyarakat?

Satu lagi perkara yang merumitkan teori api penyucian ialah hakikatnya dua watak telah mati dan seorang telah dilahirkan sejak kumpulan itu berada di bandar baru. Cassandra Pressman (dilakonkan oleh Rachel Keller) telah dibunuh oleh Greg Dewey (Seth Meriwether), yang sendiri telah dibunuh oleh skuad penembak.

Apa yang berlaku kepada Elle dalam masyarakat?

Ramai daripada penduduk New Ham telah makan sebahagian daripada pai itu, termasuk Allie. Untuk menghalang orang lain daripada makan lagi, Elle memaksa dirinya untuk memakan kepingan yang tinggal, kerana dia tidak mahu bertanggungjawab atas beberapa kematian penduduk New Ham. Selepas pergi, Elle telah diserang sawan dan mengunci dirinya di dalam bilik air.

Mengapa masyarakat berakhir sedemikian?

Butiran Pertama Didedahkan. Peminat Society telah dilanda berita buruk pada hari Jumaat apabila, walaupun pickup untuk Musim 2, ia dibatalkan, disebabkan oleh wabak coronavirus yang menjejaskan pengeluaran dan belanjawan.

Mengapa terdapat bau dalam The Society?

Sam akhirnya mengaku kerana Kelly memberitahu kumpulan itu bahawa dia menjumpai gambar pemandu bas yang menurunkan mereka di West Ham, kini dipanggil New Ham, dan dia masih ingat melihatnya di sekolah bercakap dengan beberapa ibu bapa mereka. Kumpulan itu berteori bahawa bau adalah dikaitkan dengan pemandu bas dan ibu bapa mereka.

Apa sebenarnya yang berlaku dalam masyarakat?

Apa yang berlaku dalam 'The Society' berakhir di Netflix? Selepas Cassandra dirakam dalam episod 3, seluruh bandar menjadi huru-hara. Dia mentadbir West Ham dengan berkesan dan ia tidak dapat berjalan dengan cara yang sama tanpa dia. Kakaknya Allie masuk menggantikannya dan berjaya memastikan keadaannya teratur buat seketika.

Adakah Campbell jahat dalam Persatuan?

Campbell mungkin satu-satunya orang yang sah jahat di New Ham, tetapi nampaknya semua orang tahu itu. Abangnya sendiri, yang dihalaunya keluar dari rumah kerana merosakkan hidupnya dengan pernah dilahirkan, memberitahu orang bahawa dia adalah sosiopat yang didiagnosis secara klinikal — seperti, jenis yang menyeksa haiwan untuk berseronok.

Siapa penjahat utama dalam The Society?

Campbell Eliot ialah antagonis utama siri TV Netflix The Society. Dia adalah abang kepada Sam Eliot dan sepupu kepada Allie dan mendiang Cassandra Pressman.