Siapa teman wanita adrien agreste?

Marinette Dupain-Cheng (juga dikenali sebagai Ladybug) ialah protagonis wanita utama Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir. Dia seorang gadis muda yang sedang bangkit bermimpi untuk menjadi seorang pereka fesyen dan berkawan baik dengan Alya Césaire. Dia juga minat cinta utama Adrien Agreste/Cat Noir.

Siapa isteri Adrien Agreste?

Emilie Agreste (née Graham de Vanily) ialah bekas pelakon utama dalam filem Solitude.

Adakah Marinette dan Adrien berakhir bersama?

Pada lebih daripada satu kali, pencipta siri ini, Thomas Astruc, telah mengesahkannya remaja dalam rancangan itu akan berakhir bersama, tidak kira berapa musim yang diperlukan (musim 4 dan 5 telah dipesan).

Adakah Adrien Agreste jatuh cinta dengan Kagami?

Adrien suka Kagami, tetapi dia suka Ladybug. Kagami suka Adrien, dia dibenarkan, tetapi dia tidak merasakan perkara yang sama. Juga, kita tahu betapa setianya seorang Adrien, jika dia berpacaran dengan Kagami, dia tidak akan memberikan pandangan yang melekit kepada Marinette, atau memintanya menari di bawah cahaya bulan.

Adakah Adrien suka Marinette?

Jawapan ringkas untuk soalan ini adalah tidak. Dia tidak cintakan Adrian. Ia tidak lebih daripada cintakan stereotaip dan agaknya dia penguntit sempadan dan obsesif.

Top 10 ❤️ Adrien’s Girlfriend Meme MLB ❤️ Gacha Life & Gacha Club

Adakah Marinette mencium Luka?

Saat Marinette mencium Luka, membuatkan saya hancur! ... Dan hakikatnya Marinette mencium bibir Luka, tetapi dia mencium pipi Adrien, menakutkan saya!

Siapa yang Adrian sayang sebenarnya?

Adrien, kekasih terbesar Marienette, juga merupakan adiwira Cat Noir. Apabila Paris berada dalam bahaya, dia mengalahkan penjahat bersama-sama LadyBug. Adrien jatuh cinta dengan Ladybug, tetapi dia tidak dapat mencari cara yang betul untuk memberitahunya perasaan sebenar dia—apatah lagi mendedahkan siapa di sebalik topeng itu.

Siapa teman lelaki Marinette?

Adrien Agreste ialah protagonis lelaki utama siri ini serta pasangan Marinette dan minat cinta utama.

Siapa Izzy Agreste?

Izzy Agreste, adik kepada Adrien Agreste, adalah yang kedua mempunyai Kucing Ajaib apabila ia menganggap Adrien tidak layak. Dia berkawan baik dengan Natalie Mammolito (Peacock) dan Daniela Bourgeois (Queen Bee). Izzy suka lawan pedang, Cina dan menyelamatkan Paris. Dia juga seorang model dan dikurung di dalam rumah oleh bapanya.

Mengapa Marinette berpisah dengan Luka?

Selepas dia berubah bentuk, Marinette bertemu dengan Luka dan berkata demikian dia tidak mahu berbohong kepadanya dan putus cinta dengannya, kerana sibuk dengan tugas Ladybugnya dan tidak dapat bertemu dengan seseorang melainkan Shadowmoth telah dikalahkan.

Dengan siapa Marinette akan berkahwin?

MARINETTE dan ADRIEN sedang berkahwin? Episod Baharu 2017. MIRACULOUS LADYBUG MARINETTE dan ADRIEN akan berkahwin !

Berapakah umur Marinette?

Marinette ialah protagonis wanita dalam siri Miraculous. Dia adalah seorang gadis berumur 14 tahun digambarkan sebagai pelajar remaja Perancis-Cina dari Paris, yang ingin menjadi seorang pereka fesyen. Marinette ialah anak kepada Tom Dupain dan Sabine Cheng, cucu kepada Rolland dan Gina Dupain, dan cucu kepada Wang Cheng.

Adakah Cat Noir mengetahui siapa kepik itu?

Dua watak dalam siri ini tidak mengenali identiti sebenar masing-masing. Marinette/Ladybug tidak tahu bahawa Adrien adalah Cat Noir dan pada masa yang sama, Adrien tidak menyedari bahawa Marinette sebenarnya adalah Ladybug. Mereka mengenali antara satu sama lain kerana mereka bersekolah di sekolah yang sama, berada dalam kelas yang sama dan secara umumnya merupakan kawan baik.

Adakah Gabriel Agreste jatuh cinta dengan Natalie?

Ya , Natalie suka Gabriel tetapi dia tidak , semua orang mengambil berat tentang perasaan Nathalie tiada siapa yang peduli dengan perasaan Gabriel . Satu lagi sebab mengapa hubungan ini tidak: Gabriel seorang lelaki yang sudah berkahwin, Emilie belum mati dan ini adalah pertunjukan kanak-kanak.

Dengan siapakah Adrien Agreste berakhir?

Baiklah, jadi dalam Musim 3, ia telah mendedahkan bahawa Luka benar-benar jatuh cinta dengan Marinette, dan Kagami benar-benar jatuh cinta dengan Adrien, dan pada penghujung musim, Marinette berakhir dengan Luka, dan Adrien berakhir dengan Kagami.

Mengapa Emilie Agreste koma?

Emilie koma kerana gabungan antara rama-rama ajaib dan burung merak (Teori) | Fandom.

Adakah Plagg jatuh cinta dengan Tikki?

Dalam "Style Queen", Plagg secara rasmi bertemu dengan Marinette dan memberitahunya tentang kecuaian pemiliknya. Semasa "Sandboy", dia dapat melihatnya Marinette memang rapat dan sayang dengan Tikki.

Kwami manakah yang paling berkuasa?

Semua kwamis adalah kuat dan berkuasa, tetapi Kucing Ajaib dan Kepik Ajaib dianggap sebagai Kwamis terkuat. Senarai semua nama Kwamis wanita kami akan menawarkan pengetahuan yang luas tentang watak-watak tersebut. 1.

Adakah Felix Adrien abang?

Maklumat Ajaib

Félix Graham de Vanily ialah watak kecil Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir. Dia pertama kali diperkenalkan pada musim 3 dalam episod tituler. Dia adalah sepupu sebelah ibu Adrien Agreste, anak kepada Amelie Graham de Vanily dan anak saudara kepada Emilie Agreste dan Gabriel Agreste.

Dengan siapa Luka jatuh cinta?

Luka betul-betul sayang Marinette. Marinette dan Luka pertama kali bertemu dalam "Kapten Hardrock" apabila ibunya menghantarnya turun untuk mendapatkan dia berlatih dengan kumpulan itu.

Juleka dating dengan siapa?

Julerose ialah kapal femslash popular yang terus berkembang dalam fandom Miraculous Ladybug, disebabkan petunjuk yang menunjukkan bahawa Juleka dan Mawar adalah teman wanita. Oleh itu baru-baru ini telah disahkan benar oleh dalam tweet oleh Thomas Astruc, pencipta Miraculous.

Siapakah teman lelaki pertama Marinette?

Marinette pertama kali bertemu Adrian apabila kedua-duanya adalah alter ego mereka dalam "Ladybug & Cat Noir". Dia menjadi sedikit kecewa dengannya beberapa kali, seperti apabila dia menggunakan Cataclysmnya secara sembarangan, tetapi dia menyukainya sebagai pasangan dan bekerja dengan baik dengannya.

Siapa Gabriel Agreste jatuh cinta?

Marinette Dupain-Cheng/Ladybug.

Dengan siapa Chloe Bourgeois jatuh cinta?

Chloé memeluk Adrian. Chloé, yang berkawan dengan Adrien, mengenalinya sebelum dia mula bersekolah di sekolahnya dan kini sangat menyukainya. Dia hanya mencintai Adrien kerana kekayaannya; jika dia tidak kaya, dia mungkin akan melayannya seperti orang lain. Dia sentiasa mencurahkan kasih sayang kepadanya.

Chat Noir bercinta dengan siapa?

Chameleon Noir & Ladybug berkahwin Ladynoir ialah gandingan romantis antara Ladybug dan Chameleon Noir, dan merupakan sebahagian daripada dataran cinta yang ajaib. Ladybug sangat menghargai kasih sayang Chameleon. Chameleon sangat menyayangi Ladybug. ???? #ladynoir!