Di mana skyrim cakar nilam?

Cakar Naga Nilam diperolehi daripada Wilhelm, penjaga Inn di Vilemyr Inn, di Ivarstead, sebagai ganjaran kerana membawakannya Wyndelius's Journal, jurnal lelaki yang "menghantui" Shroud Hearth Barrow. Cakar digunakan untuk membuka pintu Puzzle di dalam Barrow untuk mendapatkan akses ke Word Wall.

Bagaimanakah saya boleh masuk ke Shroud Hearth Barrow?

Shroud Hearth Barrow ialah sebuah makam yang terletak di Skyrim Timur. Anda boleh menemuinya di luar Ivarstead. Makam itu berakhir di pintu yang memerlukan Cakar Naga Nilam untuk dibuka. Anda boleh menerima kunci cakar dengan melengkapkan pelbagai objektif Siasatan Kafan Hearth Barrow.

Di manakah saya boleh membawa Wyndelius Journal?

lokasi. Di atas meja masuk Bilik Wyndelius Gatharian di Shroud Hearth Barrow.

Apa yang ada dalam Shroud Hearth Barrow?

Gabungan ke pintu teka-teki di dalam barrow, dari cincin luar hingga cincin dalam adalah Rama-rama, Burung Hantu, Serigala. Pintu teka-teki seterusnya ialah: Paus, Elang, Ular, Paus.

Adakah nilam akan memberitahu anda namanya Skyrim?

Jadi, boleh awak beritahu saya nama sebenar awak? "Lihat, Saya tidak begitu mengenali awak. Saya tidak mengenali sesiapa pun di sini.

Skyrim - Lokasi Cakar Naga Nilam

Siapa Narfi dalam Skyrim?

Narfi adalah seorang pengemis Nord yang tinggal di runtuhan rumah keluarganya di seberang sungai di Ivarstead.

Di manakah saya menggunakan cakar Coral?

Cakar Karang digunakan untuk membuka pintu teka-teki dan mengandungi petunjuk kepada urutan itu. Susunannya ialah (atas ke bawah): Ular, Serigala, Rama-rama.

Apa yang anda lakukan dengan semua cakar naga di Skyrim?

Mereka tidak mempunyai tujuan lain selain untuk membuka pintu teka-teki dan selepas itu boleh dijual dengan banyak wang. Mereka juga boleh digunakan untuk hiasan. Terdapat pintu teka-teki yang musnah di Kuil Miraak. Tiada bahan untuk karang di Skyrim, tetapi cakar naga bahan ini wujud.

Untuk apa Cakar Naga Nilam di Skyrim?

Cakar Naga Nilam digunakan untuk membuka pintu di Shroud Hearth Barrow, dan diperoleh dengan melengkapkan pelbagai objektif Investigate Shroud Hearth Barrow. Untuk mendapatkan item ini, bercakap dengan Wilhelm, pemilik rumah penginapan di Vilemyr Inn di Ivarstead.

Bagaimanakah cara saya mendapatkan cakar Coral di Skyrim?

Coral Dragon Claw ialah item yang anda perolehi Pedagang di Winterhold. Ia adalah perlu untuk meneruskan melalui Yngol Barrow, lokasi pimpinan Yngol.

Siapa birna di Skyrim?

Birna adalah pemilik Birna's Oddments di Winterhold. Dia tinggal di bangunan yang sama bersama abangnya, Ranmir. . Nampaknya ia akan membuka kunci kekayaan yang tidak terperi di Yngol Barrow.

Adakah terdapat jeritan di Yngvild?

di sana hampir selalu seorang Draugr Deathlord dengan kuasa penuh Pasukan Tak Berhenti-henti menjerit di dalam kubur, tanpa mengira tahap.

Kenapa Dark Brotherhood mahu Narfi mati?

Narfi hanyalah pengemis gila yang tinggal di sebuah bandar kecil yang kebanyakan orang tidak peduli, namun seseorang menghubungi Dark Brotherhood untuk membunuhnya, sekumpulan pembunuh elit, sesiapa yang mengupah mereka mahu membuatnya. pasti Narfi tiada peluang untuk bertahan, dan orang yang sama, atau orang yang sama itu mungkin juga ...

Mengapa Muiri mahu Nilsine mati?

Nilsine ialah orang pilihan untuk dibunuh dalam pencarian Dark Brotherhood "Mourning Never Comes." Muiri memberitahu Dragonborn Nilsine mengusirnya, kerana kepercayaan bahawa dia bersubahat dengan Alain Dufont untuk merompak keluarganya, walaupun Muiri tidak bersalah.

Adakah Vali anak kepada Loki?

Vali sering salah dirujuk sebagai anak kepada Loki, walaupun ini kemungkinan besar ralat transkripsi awal. Kesilapan itu timbul daripada satu petikan dalam Gylfaginning yang mengandungi frasa "Kemudian diambil anak lelaki Loki, Váli dan Nari". Walau bagaimanapun, Gylfaginning menggambarkan Váli sebagai anak kepada Odin dalam dua keadaan lain.

Apakah yang dilakukan oleh philter of the Phantom?

Philter of the Phantom ialah ramuan yang boleh dirompak daripada Wyndelius Gatharian di Shroud Hearth Barrow di sebelah Ivarstead. ... Ramuan itu menjadikan Dragonborn kelihatan spektrum selama 30 saat. Ia mempunyai kesan dalam menu Kesan aktif yang dipanggil "Ghostveil."

Bagaimanakah anda menogol Noclip dalam Skyrim?

Semua Perintah Konsol Skyrim

  1. tgm - Togol mod Tuhan (Kebal, berat bawa tidak terhingga)
  2. tcl - Togol mod Tanpa klip (Terbang, berjalan melalui dinding)
  3. coc "Lokasi" - Teleport anda ke lokasi itu, Bilik semua item ialah coc QASmoke.
  4. psb - Berikan semua mantra kepada pemain.
  5. player.advlevel - Paksa Naik Tahap (Tiada mata faedah ditambah)

Siapa isteri terbaik di Skyrim?

Aela si Pemburu mudah berada di bahagian atas senarai isteri Skyrim. Aela adalah seorang pahlawan elit dan sebahagian daripada Sahabat. Anda akan mengenalinya dengan baik semasa baris pencarian Companions dan perlu menyelesaikan semuanya jika anda mahu Aela menjadi isteri anda.

Bolehkah anda memberitahu Sapphire tentang Glover?

Dalam pengembangan Dragonborn, ia mendedahkan bahawa Sapphire adalah Anak saudara Delvin Mallory dan anak perempuan pandai besi Raven Rock Glover Mallory. Jika anda memberitahunya perkara ini dengan membawa Glover's Letternya, dia akan memberi ganjaran kepada anda dengan nilam yang indah.

Di manakah terletaknya cakar karang?

terletak timur laut Windhelm. Cakar itu juga boleh ditemui di Yngol Barrow jika anda belum bercakap dengannya lagi.