Adakah suara marge berubah?

Pelakon suara yang memenangi anugerah itu mendedahkannya suaranya adalah akibat benjolan pada pita suaranya. Dalam keluarga yang penuh dengan ahli liar, Marge sentiasa menjadi suara alasan. Rasa moralnya membolehkan dia memberi ceramah kepada Homer dan anak-anaknya apabila mereka sesat.

Adakah mereka menukar suara Marge?

Apabila rancangan animasi yang tidak berkesudahan itu memulakan musim ke-33nya pada 26 September, ia akan melakukannya dengan episod muzikal yang menampilkan Frozen, Veronica Mars dan aktres The Good Place Kristen Bell sebagai suara nyanyian Marge Simpson. Julie Kavner telah lama menyuarakan Marge, dan dia juga menyanyi dalam episod terdahulu.

Kenapa suara Marge berubah?

Suara diperlukan untuk seluar pendek, jadi penerbit memutuskan untuk meminta Kavner dan rakan pelakon Dan Castellaneta untuk menyuarakan Marge dan Homer daripada mengupah lebih ramai pelakon. ... milik Marge suara garau hanya berbeza sedikit daripada Kavner, yang mempunyai "suara kerikil madu" yang katanya disebabkan oleh "benjolan pada pita suaranya."

Apakah suara yang diubah oleh The Simpsons?

Dr Hibbert ialah watak terbaharu yang akan dilakonkan semula, berikutan pengumuman Hank Azaria pada tahun 2020 bahawa dia tidak lagi menyuarakan Apu. Pelakon kulit putih di sebalik suara watak The Simpsons Dr Hibbert telah digantikan oleh penghibur kulit hitam.

Siapa pelakon suara terkaya?

1. Matt Stone – Nilai Bersih: $700 Juta. Dengan penuh $100 juta lebih daripada rakannya Trey, Matt Stone menduduki tempat sebagai pelakon suara terkaya di dunia.

Kemerosotan Suara Marge Simpson (1987-2020)

Mengapa The Simpsons berwarna kuning?

Groening seterusnya mendedahkan bagaimana dia mahu kartunnya menarik perhatian. Apabila seseorang membelek saluran, dia mahukan warna kuning terang The Simpsons untuk menangkap mata mereka dan membuat mereka kembali menontonnya. Maka, keluarga Simpsons kuning ikonik telah dicipta.

Kenapa rambut Marge sangat tinggi?

Dalam kilas balik yang menunjukkan Marge sebagai seorang kanak-kanak, dia digambarkan bersamanya rambut yang dipakai tinggi, yang boleh bermakna dia meluruskannya apabila dia semakin tua. Rambutnya cukup lebat untuk menyimpan barang-barang seperti simpanan keluarga di dalamnya.

Di manakah Julie Kavner sekarang?

Kavner tinggal di Manhattan sekarang, tetapi dia dilahirkan dan dibesarkan di California Selatan.

Kenapa rambut Marge berwarna biru?

Di kelab itu, dia berhadapan dengannya apabila melihat sekumpulan wanita bercumbu dengannya, tetapi Homer membantu Marge menyedari bahawa dia hanya memerhatikannya dan membuktikan bahawa cinta masih ada di udara Springfield. Akhirnya, Marge menukar warna rambutnya kembali kepada biru untuk mengatasi masalah cemburunya, dan Homer mewarnakan rambutnya dengan warna biru untuknya.

Seberapa kayanya Dan Castellaneta?

Dan Castellaneta — Nilai Bersih: $85 Juta.

Siapakah suara untuk Lisa Simpson?

Yeardley Smith telah menjadi suara Lisa Simpson dalam rancangan televisyen popular FOX The Simpsons sejak 1987. Dengan 700+ episod setakat ini, rancangan itu kini berada di musim ke-30 dan baru sahaja diperbaharui untuk musim ke-31 dan ke-32.

Adakah Simpsons akan berakhir?

Penerbit The Simpsons Mike Reiss telah menangani kemungkinan siri kartun yang telah lama berjalan itu akan berakhir. Siri ini kini dalam musim siaran ke-32, dan telah diperbaharui untuk dua lagi.

Adakah Lenny dan Carl berkencan?

Lenny dan Carl tidak dapat dipisahkan, dan siri ini telah membayangkan hubungan romantis sebenar antara mereka beberapa kali. Lenny dan Carl menjadi pasangan suami isteri adalah lelucon dalam The Simpsons, dan penulis sering bermain dengannya dengan dua entender atau melalui jenaka visual.

Mengapa Bart dan Lisa tidak mempunyai rambut?

“Bart, Lisa dan Maggie ada tiada garis rambut — tiada garis yang memisahkan kulit mereka dari titik rambut mereka. Jadi animator memilih kuning — ia agak kulit, agak rambut.”

Adakah semua orang di The Simpsons kuning?

Perbezaan yang paling jelas antara The Simpsons dan kartun lain, selain daripada keluarga Simpsons yang tidak mempunyai rambut sebenar, adalah kulit kuning watak-watak itu. ... Dalam bukunya Springfield Confidential, Reiss menulis bahawa “Bart, Lisa dan Maggie tidak mempunyai garis rambut – tiada garis yang memisahkan kulit mereka daripada titik rambut mereka.

Apakah episod Simpsons yang paling terkenal?

10 Episod Simpsons Terbaik Sepanjang Zaman, Kedudukan

  • Homer Pergi ke Kolej. Conan O'Brien menulis sebilangan kecil episod rancangan itu, tetapi semuanya hebat secara universal. ...
  • Tanah Gatal & Gatal. ...
  • Lisa mendapat A. ...
  • Anda Hanya Bergerak Dua Kali. ...
  • Marge lwn. ...
  • El Viaje Misterioso de Nuestro Jomer.

Mengapa kartun berwarna kuning?

Menurut skala warna RGB yang digunakan dalam skrin televisyen, biru adalah berbeza secara langsung dengan kuning, jadi kuning terang adalah pilihan yang paling menarik secara visual untuk watak tajuk rancangan itu. Sedikit teori warna ini juga terpakai pada pertunjukan di darat, di mana banyak aksi berlaku terhadap langit biru.