Di mana untuk mencari mcenforcer urist?

Anda boleh mencari Urist McEnforcer pada peta, Lectra City di planet Promethea. Pergi ke arah tengah peta yang dipanggil 'Downtown Square'. Di sana anda akan menemui tangga yang membawa anda ke bawah bandar. Urist McEnforcer akan berada di sudut sebaik sahaja anda memasuki koridor kereta api bawah tanah.

Di manakah terletaknya Urist McEnforcer di Borderlands 3?

Anda boleh mencari Urist McEnforcer pada peta, Lectra City di planet Promethea. Pergi ke arah tengah peta yang dipanggil 'Downtown Square'. Di sana anda akan menemui tangga yang membawa anda ke bawah bandar. Urist McEnforcer akan berada di sudut sebaik sahaja anda memasuki koridor kereta api bawah tanah.

Di manakah saya boleh penguatkuasa ladang di Borderlands 3?

Penguatkuasa adalah musuh yang ditemui di Borderlands 3. Mereka pertama kali ditemui di Bandar Lectra di Promethea.

Bagaimanakah anda membuat Jabbermogwai membiak?

Nota

  1. Jika terbunuh dengan kerosakan pembakar, Jabbermogwai berpeluang menjatuhkan senapang kecil Hellfire yang legenda. ...
  2. Jika Jabbermogwai menyentuh air di dasar pondok tempat ia bertelur, ia akan membiak menjadi beberapa salinan dirinya.

Bagaimana anda bertani tizzy?

Bagaimana untuk mendapatkan Tizzy? The Tizzy ialah Lagenda eksklusif Lumba Senjata. Ia boleh turun secara rawak daripada mana-mana sumber rampasan yang sesuai dalam Kompleks Stormblind yang terletak di Pandora.

Lokasi Urist McEnforcer Borderlands 3

Di manakah terletaknya Chonk Stomp?

The Chonk Stomp terletak antara pintu masuk ke The Anvil dan Blackbarrel Cellars. Lokasi Chonk Stomp di Lembangan Floodmoor. Naiki tebing tepat di selatan pintu masuk The Anvil, kemudian ambil laluan sebelah kiri dan terus ikutinya. Mendaki tebing ini dan kemudian mengambil jalan itu untuk sampai ke Chonk Stomp..

Di mana saya boleh bertani tanpa pew pew?

Bagaimanakah anda mendapatkan NoPewPew dalam Borderlands 3? NoPewPew ialah Balas Dendam Kartel Legendary. Anda boleh mendapatkannya daripada Roaster, The Tenderizer dan Joey Ultraviolet di Villa Ultraviolet semasa Acara Dendam Kartel.

Di mana saya boleh menanam kek kuning?

Cara paling berkesan untuk mengusahakan Yellowcake, sebenarnya, adalah dengan ambil misi Ultraviolet Nights dari Maurice, yang menghantar anda untuk membunuh Joey. Misi ini boleh diulang, dan apabila Joey memanggil bos lain sebagai sandaran, dia boleh memanggil Fish dan/atau Tyrone.

Adakah pistol jarum XXL bagus?

Senapang Jarum ialah Balas Dendam Kartel Legendary. Anda boleh mendapatkannya daripada Josie Byte, Franco Firewall dan Joey Ultraviolet di Villa Ultraviolet semasa Acara Revenge of the Cartels. Adakah Needle Gun itu bagus? Needle Gun ialah senjata Peringkat Teratas, ia adalah salah satu SMG terbaik di Borderlands 3.

Dimanakah lokasi warden di Borderlands 3?

Di manakah saya boleh mencari Warden di Borderlands 3? Warden terletak di hujung daerah The Anvil di planet Eden-6.

Bagaimanakah cara untuk anda ke bandar Lectra?

Untuk sampai ke Lectra City, mulakan di pangkalan Lorelei ke kawasan selatan Meridian Metroplex. Turun ke stesen Catch-a-Ride dan kemudian terus ke utara. Di persimpangan, belok kanan, kemudian potong melalui lorong ke utara.

Di manakah papan kenyataan di tempat perlindungan?

Jika anda menghadapi masalah walaupun mencari Borderlands 3 Sanctuary Bounty Board, agak mudah untuk mencari jika anda benar-benar mempunyai kontrak - kerana ia akan dipaparkan pada peta dengan penanda pencarian. Jika anda ingin melihat juga, ia ada di dalam kawasan bertanda di atas - bertentangan dengan bilik dada emas.

Berapakah umur Tyreen Calypso?

Dalam parodi budaya media sosial, Tyreen memerintahkan, "Jangan lupa untuk menyukai, mengikuti dan mematuhi." umur: Awal 20an. Mengenal pasti: Sebagai lelaki (Troy) dan perempuan (Tyreen) heteroseksual. Hubungan: Kerana mereka takut merosakkan cerita, penulis hanya akan mengatakan bahawa kembar mempunyai hubungan romantis semasa permainan.

Dimanakah lokasi Tyreen the destroyer?

Tyreen the Destroyer terletak di Destroyer's Rift di planet Pandora. Stesen perjalanan pantas akan menurunkan anda di hadapan arena pertempuran bersebelahan dengan 2 mesin layan diri. Barangan legenda manakah yang digugurkan oleh Tyreen the Destroyer?

Di manakah anjing jalanan di Borderlands 3?

Anda boleh mencari Road Dog dalam peta Tanah Splinter di planet Pandora. Anda mahukan Perjalanan Pantas ke mana-mana lokasi permulaan pada peta kerana anda perlu berada di tengah-tengah peta. Di sana anda akan menemui kem COV. Apabila anda memasuki kem melalui pintu pagar utama, Road Dog akan berada di belakang di sebelah kanan.

Adakah kek kuning itu mendapat nerf?

Tidak, dan ia tidak dilupakan. Masih memusnahkan setiap musuh yang dihadapinya, cuma ia tidak patah lagi.

Adakah anda masih boleh mendapatkan kek kuning?

Yellowcake ialah pelancar CoV legenda masa terhad yang hanya tersedia antara 23 April dan 4 Jun. Senjata ini adalah sebahagian daripada acara Borderlands 3 bermusim Revenge of the Cartels. Jika anda tidak dapat melakukannya antara tarikh ini, kemungkinan besar akan ada peluang lain untuk berbuat demikian di kemudian hari.

Di manakah Kong utama dalam BL3?

Major Kong ialah senjata berat legenda yang eksklusif untuk Psycho Krieg dan DLC Fantastic Fustercluck untuk Borderlands 3 dan dikeluarkan oleh COV. Ia diperoleh secara rawak daripada mana-mana sumber rampasan yang sesuai tetapi mempunyai peluang yang lebih besar untuk berhenti dari Psychoreaver yang terletak di Vaulthalla.

Siapa yang tidak mahu bangku bangku?

NoPewPew ialah senapang serangan legenda di Borderlands 3 yang dikeluarkan oleh COV. Ia hanya boleh diperolehi daripada musuh yang dihadapi dalam Revenge of the Cartels.

Bagaimanakah anda mengalahkan ultraviolet Joey?

Anda tidak akan dapat membunuh Joey sehingga awak snap talian, jadi keluarkan kaki tangan dahulu, dan abaikan Joey sehingga kedua-duanya mati. Apabila anda membunuh mereka berdua, anda boleh bekerja dengan bebas dan membunuh Joey.

Bagaimana saya boleh mendapatkan Opq?

System ialah senapang serangan legenda di Borderlands 3 yang dikeluarkan oleh Atlas dan eksklusif untuk acara bermusim Revenge of the Cartels. Ia diperoleh secara rawak daripada mana-mana sumber rampasan yang sesuai tetapi mempunyai peluang yang lebih besar untuk berhenti daripada Josie Byte, Franco Firewall dan Joey Ultraviolet yang terletak di Villa Ultraviolet.

Siapa Chonk Stomp?

Chonk Stomp adalah bos mini yang boleh dibayar semula ditemui di Borderlands 3.

Dimanakah lokasi Jabbermogwai?

Jabbermogwai terletak di Kanopi Rakus di planet Eden-6.

Di manakah anda menemui Phoenix di bl3?

Pemburuan legenda Phoenix boleh didapati di Tanah Splinter, terletak di planet Pandora. Dari Stesen Pitt's Stop Fast Travel, ambil kenderaan di Catch-A-Ride, kemudian pandu ke hadapan.