Patutkah saya menyahpasang permainan tangen liar?

WildTangent Games lazimnya diprapasang dengan komputer Dell. Sesetengah pengguna dan pakar sama telah melaporkan bahawa program ini dianggap bloatware atau bundleware. Perisian sedemikian adalah pilihan dan boleh dialih keluar dengan selamat jika anda tidak menggunakan ciri-ciri program.

Adakah permainan Wild Tangent adalah virus?

Wild Tangent secara teknikalnya tidak dianggap perisian pengintip atau perisian hasad. Ia sebenarnya pemacu web yang digunakan untuk banyak permainan dalam talian dan luar talian. Walau bagaimanapun, kerana ia menggunakan modul terbina dalam yang membenarkannya mengumpul maklumat tentang komputer anda dan mengemas kini secara automatik, anda mungkin tidak selesa untuk memilikinya pada sistem anda.

Bagaimanakah cara saya menyahpasang permainan HP WildTangent?

Nyahpasang Apl Permainan WildTangent (PC)

  1. Buka menu Mula.
  2. Taip "nyahpasang program" ke dalam medan carian.
  3. Pilih pautan "nyahpasang program" daripada hasil carian.
  4. Halaman akan dibuka dengan senarai program pada komputer anda. ...
  5. Tandai kotak program yang ingin anda nyahpasang.

Mengapa saya tidak boleh menyahpasang permainan WildTangent?

Anda mungkin menghadapi isu di atas kerana beberapa fail permainan hilang/menghalang tindakan untuk diselesaikan pada komputer. Dalam kes sedemikian, anda boleh menyahpasang permainan sepenuhnya dengan memadam fail/folder permainan daripada sistem.

Apakah apl permainan Wild Tangent?

Apl Permainan WildTangent datang diprapasang pada banyak komputer Windows dan peranti mudah alih Android. Studio kami telah mencipta siri permainan FATE, Polar Bowler, WT Casino dan banyak permainan lain untuk peranti PC, Android dan Apple.

Bagaimana Untuk Mengalih Keluar sepenuhnya Permainan Liar Tangen Daripada Windows 7 & 8

Adakah permainan Wild Tangent selamat?

Perisian WildTangent kadangkala tersilap menandakan sebagai tidak selamat oleh perisian keselamatan. Yakinlah, Aplikasi Permainan WildTangent, dan permainan yang anda muat turun adalah 100% selamat. Apl Permainan adalah kompleks, dan apabila anda membuka kunci permainan, atau menggunakan WildCoins, dan menonton iklan, komputer anda berkomunikasi dengan WildTangent.

Adakah permainan Wild Tangent percuma?

Wild Tangent menawarkan permainan yang boleh dimuat turun untuk PC anda serta permainan dalam talian percuma melalui laman web Wild Tangent Orb Wild Games mereka. Semua permainan ditawarkan dengan percubaan percuma, serta pilihan pembelian. Percubaan percuma mempunyai hadnya. Anda boleh bermain mana-mana permainan secara percuma dua kali.

Apakah yang dilakukan oleh permainan Wild Tangent?

Gamigo Inc (nama dagangan: WildTangent) ialah sebuah syarikat perkhidmatan permainan Amerika yang berpangkalan di Bellevue, Washington. Ia menyediakan perkhidmatan kepada beberapa pengeluar PC, termasuk Dell dan HP.

Apakah Bonjour pada komputer saya?

Bonjour adalah Piawaian Rangkaian Konfigurasi Sifar (Zeroconf) versi Apple, satu set protokol yang membenarkan komunikasi tertentu antara peranti, aplikasi dan perkhidmatan yang disambungkan ke rangkaian. Bonjour sering digunakan dalam rangkaian rumah untuk membenarkan peranti Windows dan Apple berkongsi pencetak.

Bagaimanakah cara saya memasang semula permainan WildTangent?

Pasang semula Apl Permainan WildTangent (PC)

  1. Buka Panel Kawalan.
  2. Buka Program (ini boleh dipanggil sesuatu yang berbeza bergantung pada OS Windows yang anda miliki)
  3. Pilih WildGames atau WildTangent Games (**Sila ambil perhatian, ini juga mungkin berkongsi nama dengan pengeluar komputer anda.

Di manakah saya boleh bermain permainan dalam talian secara percuma?

  • 247 Permainan. Terbaik Untuk: Permainan klasik, permainan kad dan teka-teki. ...
  • Permainan Ketagihan. Terbaik Untuk: Permainan pemain tunggal. ...
  • Permainan perisai. Terbaik Untuk: Permainan tersedia sebagai apl; Permainan MMO. ...
  • Permainan Ikan Besar. Terbaik Untuk: Permainan dan apl yang boleh dimuat turun. ...
  • Permainan Dalam Talian Percuma (FOG) ...
  • Kongregate. ...
  • Klip mini. ...
  • Permainan MSN.

Apakah bar permainan Xbox?

Xbox Game Bar terbina dalam Windows 10 jadi anda boleh menangkap video dan tangkapan skrin semasa bermain permainan PC. Semasa anda bermain permainan, tekan kekunci logo Windows + G pada papan kekunci anda untuk membuka Xbox Game Bar.

Adakah Bonjour sejenis virus?

Mengikut maklumat kami mempunyai bonjour.exe mungkin virus atau perisian hasad kerana fail yang baik pun mungkin dijangkiti perisian hasad atau virus untuk menyamar.

Apakah permainan Wild Tangent dalam Windows 10?

Apakah WildTangent Games? Permainan WildTangent perkhidmatan permainan kuasa rangkaian untuk beberapa pengeluar PC termasuk HP, Dell, Toshiba, Gateway, Samsung, Acer dan Sony VAIO. Katalog WildTangent termasuk lebih 1,500 permainan daripada pembangun pihak ketiga.

Apakah WildTangentHelperService exe?

WildTangentHelperService.exe ialah fail exe boleh laku yang tergolong dalam proses Perkhidmatan Pembantu WildTangent yang disertakan bersama Perisian Pembantu WildTangent yang dibangunkan oleh pembangun perisian WildTangent.

Adakah saya memerlukan Bonjour pada PC saya?

Pengguna Windows mempunyai pilihan untuk memuat turun Bonjour sendiri. Walau bagaimanapun, jika anda berada dalam persekitaran di mana peranti Apple seperti MacBook atau iPhone tidak digunakan, kemungkinan besar anda tidak memerlukannya. Jika anda kebanyakannya menggunakan komputer Windows tetapi juga mempunyai iPhone atau Apple TV, anda akan mendapat manfaat daripada mendapatkan Bonjour.

Bolehkah saya memadamkan Bonjour daripada komputer saya?

Anda pasti boleh menyahpasang perkhidmatan Bonjour tanpa membahayakan ke komputer. Tetapi, menyahpasang atau melumpuhkan perkhidmatan Bonjour mungkin mengehadkan kefungsian program yang menggunakan Bonjour.

Bagaimanakah saya boleh mengetahui sama ada Bonjour sedang berjalan pada Windows?

Klik "Perkhidmatan" daripada senarai keputusan untuk membuka tetingkap Perkhidmatan. Tatal ke bawah senarai perkhidmatan sehingga anda melihat perkhidmatan Bonjour. Perkataan "Bermula" akan dipaparkan dalam lajur Status jika dipasang dan berfungsi dengan betul.

Perisian bloat HP yang manakah boleh dialih keluar?

Padam

  • Bonjour.
  • Bintang Tenaga.
  • Suis Audio HP.
  • HP ePrint SW (jika anda tidak mempunyai pencetak HP)
  • Jambatan HP JumpStart.
  • Pelancaran HP JumpStart.
  • HP Pasti Sambung.
  • Utiliti Acara Sistem HP.

Apakah Energy Star pada komputer saya?

Sesiapa sahaja yang membeli-belah untuk komputer baharu atau teknologi berkaitan berkemungkinan besar telah melihat logo ENERGY STAR® dilampirkan pada produk tertentu. ... Produk yang memperoleh penarafan atau pensijilan ENERGY STAR dipegang pada piawaian penggunaan tenaga dan pelepasan yang lebih tinggi, jadi ia memberikan keuntungan yang boleh diukur untuk pengguna.

Apakah permainan yang ada pada Utomik?

  • NAIRI: Menara Shirin.
  • Api biru.
  • Peaky Blinders: Dalang.
  • Hakuoki: Angin Kyoto.
  • Lagenda Skyfish.
  • Jack Axe.

Adakah permainan HP percuma?

Kebanyakan permainan mempunyai sesi percuma dan semua permainan boleh dimainkan dengan mudah dari PC anda. ... Sambungan internet diperlukan untuk beberapa permainan termasuk yang anda ingin muat turun.

Apakah permainan yang boleh saya mainkan tanpa memuat turunnya?

Permainan pelayar terbaik untuk dimainkan tanpa memuat turun [Percuma]

  • Forge of Empires. Forge of Empires ialah permainan penyemak imbas percuma yang menyeronokkan. ...
  • Game of Thrones – Musim Sejuk Akan Datang. Salah satu rancangan TV paling popular Game of Thrones mempunyai permainan pelayar rasminya. ...
  • Kerajaan kubu kuat. ...
  • Negara Kereta Api. ...
  • Lagenda Tavian. ...
  • Kawan saya Pedro.

Bolehkah anda bermain permainan WildTangent pada iPad?

SEATTLE, 2 Okt. 2014 (GLOBE NEWSWIRE) -- WildTangent Studios hari ini mengumumkan pelancaran Poker PLAY!, permainan teka-teki bertema poker kasual tersedia percuma untuk iPhone, iPad dan iPod touch. ... MAIN Poker! boleh dimuat turun secara percuma hari ini di sini, dan akan datang ke Android dan perkhidmatan mudah alih WildTangent Games.

Apakah menu Mula Pokki?

Menu Mula Pokki ialah aplikasi Windows terkenal yang memasang penggantian menu mula pada sistem pengendalian. Ia menjadi popular apabila Microsoft membuat perubahan reka bentuk utama dalam Windows dan pengguna komputer tidak berpuas hati dengan cara menu mula mereka kelihatan.