Apakah maksud shiesty?

Shyster /ˈʃaɪstər/ (mungkin dieja seperti schiester, scheister, shiester, dll.) ialah perkataan slanga untuk seseorang yang bertindak dengan cara yang tidak beretika, tidak beretika atau tidak bertanggungjawab, terutamanya dalam amalan undang-undang, kadang-kadang juga politik atau perniagaan.

Apakah maksud Sheisty?

Sheisty ialah slanga Afrika Amerika dengan akar dalam rap dan hip-hop. ... Ia mentakrifkan shiesty/sheisty sebagai “penipu, tidak boleh dipercayai,” dan memberikan dua petikan, dari Februari dan Mac 1998: Saya tidak akan bergaul dengannya, dia pemalu. Dia adalah perempuan jalang sheisty.

Apakah maksud Shiesty dalam slanga?

Shiesty, juga dieja "sheisty", merujuk kepada seorang yang tidak amanah. Matlamat muktamad orang yang "segan" adalah untuk mendapatkan sesuatu untuk diri mereka sendiri, tidak kira apa. Ia mungkin melibatkan penipuan, berbohong, mensabotaj dan menyelinap, asalkan ia berkesan untuk diri mereka sendiri.

Apa yang bertentangan dengan Shiesty?

Berlawanan dengan superlatif kerana kurang keberanian atau keyakinan. paling berani. paling kurang ajar. paling nakal. paling kuat.

Apakah orang yang rendang?

Takrifan teduh ialah memberikan kegelapan dan kesejukan daripada matahari, atau sifat yang boleh dipersoalkan. Contoh tempat teduh ialah di bawah awning. Contoh orang yang rendang ialah seseorang yang sentiasa berbohong. kata sifat.

Apakah maksud Shiesty?

Apa yang anda panggil tempat teduh?

Kata nama. Tempat teduh yang menyenangkan di bawah pokok atau memanjat tumbuhan di taman atau kayu. bower. ceruk.

Apakah slanga rendang?

Shade juga memanggil, dan mungkin diambil daripada, kata sifat slanga shady, mencirikan sesuatu atau seseorang sebagai “pelik” dan “bodoh” sejak abad ke-19, berubah menjadi “dipersoalkan” atau “dibantah” dalam beberapa dekad sejak itu.

Apakah maksud Janky dalam slanga?

Janky ialah istilah slanga untuk sesuatu yang rosak, tidak berkualiti, atau tidak boleh dipercayai. Ia juga boleh digunakan untuk seseorang yang dianggap tidak diingini dalam beberapa cara.

Apakah perkataan lain untuk shyster?

Sinonim untuk shyster

  • pengejar ambulans,
  • pettifogger,
  • Peguam Philadelphia.

Adakah Disingenuine satu perkataan?

Kata dasarnya cerdik pandai (berasal daripada kata adjektif Latin yang bermaksud "asli" atau "lahir bebas") boleh menggambarkan seseorang yang, seperti kanak-kanak, tidak bersalah atau tidak mempunyai tipu daya atau kelicikan. Penutur bahasa Inggeris mula kerap menyertai awalan negatif dis- dengan cerdik untuk mencipta tidak jujur ​​pada abad ke-17.

Apakah maksud shyster dalam Yiddish?

Di sana, pada halaman 806, Garner mentakrifkan pemalu sebagai “seorang peguam yang rascally”.; seorang yang “tidak jujur ​​secara cerdik,” “seorang peguam yang tidak bertanggungjawab.” Setakat ini, tiada prejudis, kecuali prejudis selamat datang dan sihat terhadap kebengkokan.

Apa yang bertentangan dengan shyster?

Bertentangan dengan orang yang tidak baik, jahat atau tidak bertanggungjawab. malaikat. teladan. kemanusiaan. orang baik.

Adakah Janky kucing?

Janky adalah kucing streetwear (begitulah The Verge menerangkannya).

Adakah kurus perkataan yang buruk?

Gunakan kata sifat kurus untuk menerangkan seseorang yang tinggi, kurus dan agak gagah. Orang yang kurus bukan sahaja tinggi dan kurus tetapi juga agak janggal. Anda tidak akan menggunakan kurus untuk menggambarkan seorang yang tinggi dan langsing yang bergerak dengan anggun. Sebaliknya gunakan kurus untuk menggambarkan seseorang yang bergerak kekok pada anggota badannya yang panjang.

Apakah maksud Ganky?

kata kerja transitif. slanga AS. : merompak atau menipu (seseorang)

Adakah Shady satu penghinaan?

"Shade" pernah menjadi istilah slanga untuk orang kulit hitam, dengan penggunaan yang agak besar di Chicago. "Teduh" dulu istilah menghina yang digunakan untuk menggambarkan kawasan kejiranan kulit hitam, cara yang sama seperti "menghantui" mempunyai konotasi yang merendahkan berbanding dengan "hangouts". Anda melihatnya di akhbar dari awal abad ke-20 sepanjang masa.

Apakah maksud terlalu teduh?

Mana-mana tempat yang dilindungi daripada silau dan panas matahari adalah rendang, seperti di "sudut teduh." Tetapi seperti yang ditunjukkan oleh sifatnya yang gelap, teduh mempunyai makna yang sama popular "mencurigakan, berbahaya, atau menipu." "Perwatakan teduh" terpulang kepada tidak baik. Makna metafora teduh telah lama dianut oleh slanga.

Apakah maksud BAE dalam teks?

Satu kisah mengandaikan bahawa bae sebenarnya adalah akronim BAE, bermaksud "sebelum orang lain.” Tetapi orang ramai selalunya suka mengada-adakan cerita asal yang ahli bahasa kemudiannya temui adalah popia mutlak, seperti idea bahawa perkataan-f ialah akronim sejak zaman diraja apabila semua orang memerlukan kebenaran raja untuk masuk ...

Apakah sebaliknya membosankan?

Membosankan bermaksud; tidak menarik; membosankan, kusam, berdebu, menjemukan, menindas. Bertentangan dengan Membosankan; menarik. menarik.

Apakah tumbuhan teduh yang baik?

Philodendron. Tumbuhan yang berkembang pesat ini akan menyukai mana-mana tempat yang teduh di taman anda. Daunnya yang besar dan mengagumkan menjadikannya tumbuhan ciri yang hebat. Kami mempunyai beberapa kegemaran daripada keluarga ini termasuk Philodendron Bipinnatifidum, Red Congo dan Xanadu.

Apakah mainan Janky?

Dapatkan 3.5 inci mainan seni vinil lembut dicipta oleh 14 artis unik, mewakili sembilan negara yang menakjubkan di seluruh dunia! Janky Siri Tiga ialah koleksi artis antarabangsa edisi paling terhad, sangat diidamkan dan dipilih susun dengan teliti...

Siapa yang membuat Gugimon?

Superplastic ialah pencipta terulung dunia bagi selebriti sintetik animasi, mainan berjenama dan pakaian. Rumah kepada Janky & Guggimon. Superplastic dicipta oleh artis dan usahawan Paul Budnitz ( Basikal Kidrobot, Ello, Budnitz).

Apakah perkataan lain untuk lelaki penipu?

Dalam halaman ini anda boleh menemui 30 sinonim, antonim, ungkapan simpulan bahasa dan perkataan berkaitan untuk con-man, seperti: penjahat, penipu, penipu, penipu, penipu, penipu, penipu, penipu, penipuan, sharpie dan bunco.

Apakah perkataan lain untuk pengejar ambulans?

Dalam halaman ini anda boleh menemui 11 sinonim, antonim, ungkapan idiomatik dan perkataan berkaitan untuk pengejar ambulans, seperti: peguam tidak beretika, peguam, peguam, helang undang-undang, pettifogger, pemalu, peguam tidak beretika, peguam, kaunselor, peguam dan undang-undang.