Di mana untuk membeli peralatan gladiator yang zalim?

Arsenal: Tyrannical Gladiator's Weapons membuka kunci senjata PvP Musim 13, yang merangkumi 23 item dan 16 penampilan tanpa pendua. Ia dijual oleh Armsmaster Holinka dalam Lion's Redoubt on the Serpent's Spine di Valley of the Four Winds.

Di manakah saya boleh membeli BFA gear Gladiator yang teruk?

Set ini dijual oleh vendor berikut untuk 13:

  • Acon Deathwielder dalam Sidang Kemuncak Kun-Lai.
  • Ethan Natice di Valley of the Four Winds.

Di manakah saya boleh membeli gerombolan peralatan Gladiator yang sombong?

Ia dijual oleh Shonn-su di Tulang Belakang Ular di Sidang Kemuncak Kun-Lai untuk gerombolan dan oleh Starlight Sinclair pada Serpent's Spine berhampiran Paoquan Hollow untuk Alliance.

Di manakah penjual gladiator yang kejam?

Lokasi Penjual

Item ini boleh dibeli di Dalaran (2).

Bagaimana anda mendapatkan perisai skala gladiator yang kejam?

Mulai April 2019, anda boleh mendapatkan keseluruhan set untuk 12x Markah of Honor daripada Apothecary Lee di Dalaran (Legion). Dia terletak di atas rumah penginapan Horde - apabila memasuki kawasan Horde, terus naik tangga, belok kiri, naik tangga itu, kemudian belok kiri semula. Dia berada di sepanjang dinding belakang.

Di Mana Nak Cari Lokasi VENDOR TRANSMOG Di World of Warcraft

Bagaimana anda mendapat gladiator yang menakutkan?

Penampilan perisai Dread Gladiator untuk Battle for Azeroth Musim 1 mempunyai 3 warna warna. Salah satu warna ini diperoleh secara eksklusif melalui kandungan yang berkaitan dengan Arathi Highlands Warfront. 2 warna warna lain pada perisai Dread Gladiator boleh diperolehi melalui kandungan PvP.

Di manakah saya boleh membeli set PvP lama di Shadowlands?

Di Shadowlands, kami akan mendapatkan vendor PvP kembali bersama-sama dengan menaik taraf peralatan PvP. Terdapat 2 vendor PvP, Penilai Konflik (Purveyoe Zo´kuul) dan Sarjana Konflik (Zo´sorg) dan peningkatan item, Fasilitator Konflik (Agressor Zo´dash). Lelaki ini terletak di Enklaf di Oribos.

Di manakah saya boleh membeli peralatan PvP mop?

Kebanyakan ganjaran PvP boleh dibeli daripada Kuarters PvP di Dewan Juara, Stormwind (Perikatan); Dewan Legenda, Orgrimmar (Horde); atau Underbelly, Dalaran (Horde and Alliance). Ganjaran ini dikemas kini setiap Musim Arena. Penjual untuk objektif PvP luar tersedia berhampiran zon pertempuran mereka.

Di manakah saya boleh mendapatkan Mark of Honor?

malapetaka. Untuk Cataclysm, terdapat vendor eksklusif puak, dan satu kawasan di mana kedua-dua pihak boleh bertukar dalam Marks of Honor. Pemain Perikatan adalah dibenarkan di Dewan Juara di Stormwind, menjual kepada Edlan Halsing, Leftenan Tristia, Leftenan Knight T'Maire Sydes dan Kapten Dirgehammer.

Di manakah saya boleh membeli peralatan BFA PvP?

Kumpulan untuk Set PvP BFA dijual oleh Marshal Gabriel dan Xander Silberman di Boralus dan Mugambala masing-masing.

Di manakah saya boleh membeli perisai dragonhide Gladiator yang teruk?

Item ini boleh dibeli di Sidang Kemuncak Kun-Lai (2).

Di manakah saya boleh membeli peralatan PvP panglima perang?

: Cara utama untuk mendapatkan gear Honor, boleh dihidupkan di Pecah Penumbuk Pengawal Batu atau Shadow Hunter Gar'ant untuk Gerombolan di Warspear, dan Panglima Perang Noktyn untuk Gerombolan di Ashran. Penjual Alliance ialah Austin Feeney dan Bregg Coppercast di Stormshield dan Marshal Karsh Stormforge di Ashran.

Di manakah saya boleh menghabiskan markah penghormatan saya Shadowlands?

Markah Kehormat boleh dibelanjakan di setiap vendor PvP pengembangan, dengan satu-satunya pengecualian ialah Shadowlands, kerana set tersebut masih merupakan sebahagian daripada permainan semasa, dan mungkin akan tersedia apabila pengembangan seterusnya dilancarkan.

Berapakah markah kepujian satu set penuh TBC?

Satu set lengkap peralatan PvP tanpa senjata akan membuat anda mundur 65025 mata kehormat, 50 markah Lembah Alterac, 70 markah Lembangan Arathi, dan 30 markah Gulch Warsong.

Bolehkah anda membeli kenderaan dengan tanda kehormatan?

Markah Kehormatan - Perikatan

Pelekap ini boleh dibeli dengan Markah Kehormatan, yang boleh diperoleh melalui beberapa aktiviti PvP yang berbeza.

Di manakah saya boleh menyerahkan Marks of Honor TBC?

Tempat paling mudah untuk memasukkan markah kepujian Dewan Juara di Bandar Lama Stormwind City untuk pihak Perikatan.

Apa yang boleh saya beli dengan tanda kehormatan?

Markah Kehormat digunakan untuk membeli pelbagai ensembel set perisai PvP dan senjata senjata, yang menambah penampilan transmog pada koleksi anda.

Bolehkah anda membeli set PvP lama?

Ada secara amnya satu untuk setiap pengembangan. Ketat untuk gerombolan, tetapi jika anda adalah perikatan maka anda boleh mengharapkan vendor berada dalam kedudukan yang sama/bercermin. Untuk Legion, ia berada di Dalaran, di atas portal ke Orgrimmar.

Di manakah saya boleh membeli peralatan PvP Shadowlands?

Anda boleh membeli peralatan daripada vendor PvP di Oribos, di 36, 57.

  • Pembekal Zo'kuul menjual Peringkat 1 (Item Tahap 177) ...
  • Zo'sorg menjual peralatan PvP Penaklukan (Item Level 220) Tanpa Kedudukan.
  • Zo'dash penceroboh boleh meningkatkan gear PvP anda (sehingga Peringkat 7) untuk. ...
  • Ahli strategi Zo'rak menawarkan 2 pencarian yang boleh anda selesaikan setiap minggu:

Di manakah saya boleh membeli peralatan Gladiator pendendam di Shadowlands?

Item ini boleh dibeli di Dalaran (2).

Bagaimanakah anda mendapatkan set Gladiator di Shadowlands?

Set "Gladiator" mendapat ganjaran daripada vendor Conquest Zo'sorg boleh dibeli sepenuhnya untuk Conquest. Set "Elit" diperoleh dengan mencapai peringkat penilaian tertentu semasa musim sama ada dalam Arena Rated atau Rated Battlegrounds, yang digariskan di bawah.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan peralatan gladiator yang terkenal?

Menurut WoWhead set Notorious Gladiator (dan semua set PvP BfA yang lain) adalah hanya boleh diperolehi melalui penyertaan sebenar dalam PvP, dan tidak tersedia di vendor (belum).

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan set Legionnaire ke-7?

  1. Tahap 1 - kepingan diperolehi sebagai ganjaran untuk melengkapkan Stromgarde Warfront.
  2. Tahap 2 - kepingan diperolehi sebagai titisan daripada nadir di Lembangan Arathi, bos dunia Lembangan Arathi, pencarian utusan Legion ke-7 dan beberapa sebagai ganjaran reputasi Legion ke-7.

Di mana saya boleh membelanjakan wang kehormatan saya?

Menghabiskan Mata Kehormatan. Mata penghormatan boleh dibelanjakan di beberapa lokasi. Ganjaran akhir permainan dijual Stormwind, Orgrimmar, Dalaran, dan Tanaris. Ganjaran peringkat rendah juga boleh didapati di vendor masing-masing untuk Warsong Gulch, Arathi Basin dan Alterac Valley; Netherstorm; Venture Bay dan Wintergrasp.