Apa tambahan untuk menggunakan mhw?

Apakah Augmentasi terbaik untuk senjata saya? 99.99% masa, saya akan mengesyorkan tambahan Health Regen (“Lifesteal”).. Health Regen (Lifesteal): adalah pembesaran peringkat dewa. ... Jika anda menyarungkan senjata anda SEKALI LAGI berbanding jika anda tidak mempunyainya untuk meminum ramuan – ia sudah lebih baik daripada meningkatkan serangan.

Apakah bahan yang saya perlukan untuk menambah senjata MHW?

Pembesaran Senjata memerlukan Zenny, Streamstones dan pelbagai bahan Monster yang jarang ditemui. Warrior's Streamstones dan Hero's Streamstones mempunyai tujuh variasi berbeza, setiap satunya boleh digunakan untuk menambah dua jenis Senjata.

Berapa kali anda boleh menambah perisai MHW?

Dengan perisai anda hanya ada satu pilihan Augmentasi: “Penyingkiran Had Naik Taraf”. Ini membolehkan anda meningkatkan tahap pertahanan bahagian perisai melepasi had biasa, bermakna anda boleh menyerap lebih banyak kerosakan.

Bagaimanakah anda menambah dalam Iceborne?

Menambahkan senjata Pangkat Induk akan dibuka kuncinya apabila anda menyelesaikan pencarian cerita utama Iceborne. Anda akan mendapat akses ke Guiding Lands selepas, kawasan di mana anda boleh menemui kebanyakan bahan untuk peningkatan senjata Pangkat Induk. Lihat Panduan Pencarian Kedudukan Induk Di Sini!

Adakah MHW menambah perisai berbaloi?

Perisai tambahan adalah boleh dikatakan wajib. Tiada keburukan selain daripada kos yang terlibat. Ia menjadikan perisai R10 dan R11 hanya berdaya maju secara pertahanan sebagai perisai R12, meletakkan mereka semua pada medan permainan yang sama untuk sebahagian besar, menjadikan set pencampuran dan pemadanan untuk kemahiran dan rintangan mengurangkan masalah, sebaik sahaja anda boleh melakukannya.

Dunia Pemburu Raksasa | Menjelaskan Pembesaran - Permainan Akhir Sebenar

Bagaimana anda mendapat 12 senjata jarang?

Anda hanya perlu cari Tugasan Khas untuk melawan Rajang, di Seliana, dan mula bekerja! Anda mungkin juga boleh membuat senjata Rajang pertama anda selepas satu perburuan. The rub mendapat versi Rarity 12. Ini memerlukan lebih banyak kerja, pengisaran dan perjalanan ke Tanah Pemandu.

Apakah cara terpantas untuk menaikkan aras tanah pemandu?

Jadi berikut ialah cara anda boleh naik level dengan pantas di Guiding Lands.

  1. Ikuti trek Monster di rantau ini.
  2. Pecah semua bahagian Monster di rantau ini.
  3. Bonus XP untuk memecahkan bahagian raksasa yang berasal dari rantau ini.
  4. Bunuh raksasa.
  5. Perangkap raksasa.
  6. Periksa tanda-tanda Perang Turf.

Bagaimanakah anda mendapatkan Streamstone wira?

Bagaimana untuk mendapatkan Hero's Streamstone: Blade. Bahan ini boleh diperolehi dengan Penilaian Batu Aliran Bersinar, didapati sebagai ganjaran untuk melengkapkan penyiasatan tahap 2 dan 3 Ancaman Raksasa Marah.

Fatalis lemah terhadap apa?

Fatalis mempunyai kelemahan yang besar untuk Senjata unsur naga, dan senjata Blast juga merupakan satu lagi pilihan kukuh jika anda berharap untuk menamatkan pertempuran.

Bolehkah anda menaik taraf senjata tambahan MHW?

Bilangan slot tambahan berubah bergantung pada kelangkaan senjata. Anda juga boleh tingkatkan senjata untuk menambah bilangan slot tambahannya.

Apakah maksud tahap ancaman MHW?

Perihal Raksasa Marah dan Tahap Ancaman

Raksasa Tempered adalah versi yang lebih kuat daripada versi asalnya. Raksasa Tempered dikategorikan mengikut Tahap Ancaman mereka (1, 2, atau 3). Lebih tinggi Tahap Ancaman Raksasa Marah, lebih mudah untuk memperoleh ganjaran yang lebih baik (seperti Feystones dan Streamstones).

Bagaimanakah anda mendapatkan pedang Streamstone wira?

Bagaimana untuk mendapatkan Hero's Streamstone: Sword. Bahan ini boleh diperolehi oleh Penilaian Batu Aliran Bersinar, didapati sebagai ganjaran untuk melengkapkan penyiasatan tahap 2 dan 3 Ancaman Raksasa Marah.

Bagaimana anda membangkitkan senjata Safi?

Senjata Awakened boleh diperolehi sebagai ganjaran untuk menyelesaikan Pencarian Pengepungan Safi'jiiva, "Naga Merah". Ganjaran adalah rawak supaya anda tidak tahu jenis senjata & elemennya yang akan anda perolehi.

Adakah paras tanah panduan turun?

Anda kehilangan tahap berdasarkan eksklusiviti raksasa.

Bolehkah anda memaksimumkan semua tanah panduan?

Hampir semua orang mengharapkan penambahan kawasan baharu akan membolehkan mereka mempunyai zon tahap 7 lagi di Tanah Pemandu, tetapi malangnya, perkara itu tidak berlaku. Taburan tahap maks semasa ialah 7-7-7-4-1-1.

Bolehkah anda mendapatkan semua tanah pemandu ke tingkat 7?

Setahu saya, ada kemungkinan. Bunuh Velkhana dan Savage Deviljho semasa mereka memberikan exp di semua wilayah. Tetapi keuntungan exp adalah minimum dan anda memerlukan beribu-ribu untuk maju ke 7. Seseorang melakukannya pada PS4, tetapi pada PC ia kemungkinan besar menipu.

Bagaimanakah cara saya membuka kunci senjata Rajang?

Untuk membuka kunci Rajang, anda perlu memastikannya anda telah menamatkan permainan dan membuka kunci Guiding Lands dan juga memasang kemas kini Versi 11. Jika anda telah melakukan semua itu, anda akan mendapat mesej yang mengatakan bahawa Laksamana ingin bercakap dengan anda sebaik sahaja anda memuatkan ke hab bandar.

Rajang lemah untuk apa?

Rajang hanya benar-benar lemah untuk ais. Sementara itu, dia benar-benar kebal terhadap Api, Guruh dan Naga. Air juga tidak akan membawa anda terlalu jauh, tetapi sekurang-kurangnya ia sesuatu.

Bagaimanakah anda mendapatkan Streamstone?

Cara Memperoleh Streamstone. Bahan ini boleh diperolehi dengan menyelesaikan Penyiasatan untuk Raksasa Marah - Ancaman Tahap 2. Selepas Pencarian Kisah Land of Convergence, Pemburu mungkin mencari jejak Monster Tempered semasa Ekspedisi untuk membuka kunci Penyiasatan ini di Pusat Sumber.

Bagaimanakah anda menanam Streamstones yang berkilauan?

Cara Memperoleh Gleaming Streamstone. Bahan ini boleh diperolehi dengan menyelesaikan Penyiasatan untuk Raksasa Marah - Ancaman Tahap 3. Selepas Pencarian Kisah Land of Convergence, Pemburu mungkin mencari jejak Monster Tempered semasa Ekspedisi untuk membuka kunci Penyiasatan ini di Pusat Sumber.

Apakah ritual Wyverian yang pertama?

Ritual Wyverian Pertama dalam Monster Hunter: World membolehkan anda menukar Streamstones dan hiasan lama untuk "gulung semula" dengan berkesan sehingga tiga hiasan baharu. Streamstones sendiri menentukan tahap ritual yang anda ingin selesaikan. Jadi lebih besar ritual, lebih jarang kualiti Streamstone yang anda perlukan.

Bagaimanakah anda mendapatkan Streamstone AXE?

Bagaimana untuk mendapatkan Warrior's Streamstone: Axe. Bahan ini boleh diperolehi dengan Penilaian Batu Aliran Tercemar, didapati sebagai ganjaran untuk melengkapkan penyiasatan tahap 2 dan 3 Ancaman Raksasa Marah.