Mengapa alaric menjadi pontianak?

Alaric menjadi Vampire Asli yang Dipertingkatkan melalui sihir Esther supaya dia dapat membunuh anak-anaknya dengan Pancang White Oak yang terakhir dan tidak dapat dihancurkan., untuk menjadikan spesies pontianak itu pupus sebelum kematiannya, hidupnya telah dikaitkan dengan Elena. Ini menyebabkan Rebekah membunuhnya untuk menghentikan Alaric.

Bagaimanakah Alaric menjadi pontianak?

Alaric adalah satu-satunya (selain Elena) yang memanggil Damon sebagai kawan. ... Menjelang penghujung musim 3, Alaric telah bertukar menjadi seorang Vampire Asli yang Dipertingkatkan oleh Esther dan memberi makan kepada Bonnie untuk melengkapkan peralihannya, juga mengambil White Oak Stake daripada Bonnie.

Mengapa Alaric vampire dalam musim 6?

Alaric akhirnya tidak berjaya membunuh adik-beradik Asal kerana Rebekah mengambil tanggungjawab untuk memastikan Elena mati terlebih dahulu. Dengan memandu kereta Matt Donovan dari jalan raya, Elena terbunuh, dengan itu membunuh Alaric dan mengubahnya menjadi pontianak kerana dia telah diberi darah vampir oleh Meredith di hospital.

Mengapa Bonnie mengubah Alaric menjadi pontianak?

Dia memutuskan untuk mengubah Alaric, sedangkan dia benar-benar alter ego jahatnya, menjadi pontianak. Dia percaya kebenciannya terhadap pontianak hanya akan bertambah apabila dia seorang puntianak dan dia akan menjadi seorang pemburu pontianak yang tidak dapat dihalang, sama seperti suaminya Michael (walaupun dia jelas dihalang!).

Bagaimanakah Alaric berhenti menjadi pontianak?

Ya jadi Alaric mengembara melalui talian dan vampirismenya dihapuskan oleh mantra penyucian - dia terpaksa kembali ke keadaan dia berada pada titik terakhirnya sebagai manusia: mati. ... Mantra itu menghilangkan vampirisme dan menjadikan Alaric seperti sebelum dia berpaling.

3x20 adegan berakhir Damon & Alaric // Alaric menjadi vampire [The Vampire Diaries]

Adakah Alaric lebih kuat daripada Klaus?

Mantra Esther menetapkan itu Alaric akan lebih kuat daripada semua anak-anaknya (termasuk Klaus), jadi tidak mengapa jika Klaus berkuasa penuh, Alaric akan sentiasa lebih berkuasa. Malangnya mantra itu hanya menjadikannya lebih kuat daripada kebanyakan anak-anaknya.

Adakah Alaric vampire asli?

Alaric menjadi Vampire Asli yang Dipertingkatkan melalui sihir Esther supaya dia boleh membunuh anak-anaknya dengan yang terakhir, dan tidak boleh dihancurkan, White Oak Stake, untuk menjadikan spesies pontianak itu pupus sebelum kematiannya, hidupnya telah dikaitkan dengan Elena. Ini menyebabkan Rebekah membunuhnya untuk menghentikan Alaric.

Adakah Alaric pembunuh bersiri?

Misteri pembunuh bersiri Mystic Falls akhirnya terpecahkan, mengakibatkan salah satu detik paling mengejutkan dalam sejarah siri itu. Alaric adalah orang yang membunuh ahli majlis. Dia membunuh kerenah Meredith terhadap bekas teman lelaki, bapa Caroline, dan ironinya, dia hampir membunuh dirinya sendiri.

Adakah Alaric abadi?

Alaric - Keabadian Sejati | Fandom. Kehidupan pontianak Alaric terikat dengan kehidupan manusia pada asalnya. Elena kini bukan lagi manusia dan dengan peralihannya Alaric meninggal dunia. ... Julie Plec mengesahkan dalam temu bual baru-baru ini bahawa mereka akan memberi tumpuan kepada Alaric menangani keadaan vampirianya =)

Adakah Alaric seorang lelaki yang baik?

Namun, dia sudah pasti jahat, dan pembunuh yang kejam untuk boot. Alaric asal membenci semua pontianak dan berusaha untuk membunuh mereka semua. Dia mengejar Klaus Mikaelson, malah berjaya mempertaruhkannya.

Adakah Alaric Saltzman manusia?

Alaric ialah seorang manusia, pemburu vampire, bekas guru sejarah di Mystic Falls High School dan bekas Original Enhanced, bukan dengan menjadi salah seorang pontianak pertama seperti Keluarga Mikaelson, tetapi sebaliknya diubah melalui versi mantra yang digunakan pada keluarga Mikaelson.

Adakah Alaric Saltzman sudah mati?

Alaric mati dalam pelukan Damon selepas Elena lemas, tetapi kelihatan kepada Jeremy sebagai hantu untuk mengucapkan selamat tinggal.

Berapa umur Alaric Saltzman dalam kehidupan sebenar?

2 Alaric Saltzman/ Matthew Davis: 42, Berkahwin, 5'11'', Taurus. Salah satu daripada satu-satunya watak utama dewasa dalam rancangan itu, Matthew Davis memainkan seorang guru sejarah berusia 30-an dalam rancangan itu dan berusia 42 tahun dalam kehidupan sebenar. Davis dilahirkan pada 8 Mei 1978, menjadikannya seorang Taurus.

Siapa pontianak asli tertua?

Mikael adalah yang tertua dalam Keluarga Asal dan dianggap sebagai pontianak terkuat dan paling berkuasa yang wujud, dengan mudah dapat mengalahkan Elijah.

Bagaimanakah Caroline mengandung anak kembar Alaric?

Ternyata, penulis TVD telah menghasilkan cara yang genius untuk menulis dalam kehamilan walaupun hakikatnya pontianak tidak boleh hamil. Selepas Kai menyembelih kakaknya, Jo, di atas alter selepas berkata "Saya lakukan" kepada Alaric, kembar dia membawa telah diselamatkan melalui mantra ajaib dan ditanamkan kepada orang lain.

Adakah Alaric kekal jahat?

Rekap 'The Vampire Diaries': Alaric Secara Rasmi Jahat & Klaus Akhirnya Mati (Buat Sekarang) ... Alaric menahan Caroline sebagai tebusan di dalam bilik darjahnya, menyeksanya sehingga Elena (Nina Dobrev), yang mengetahui dia masih hidup akibat panggilan telefon yang tidak menyenangkan, datang menemuinya.

Adakah Josie Saltzman panseksual?

Dalam rancangan itu, Josie adalah dikatakan sebagai panseksual. Perbezaan adalah satu yang penting; Perasaan dan cerita Josie sama seperti yang lain dari masyarakat.

Adakah Alaric Klaus?

Alaric/Klaus membawa Elena dan Bonnie pergi dan mendedahkan perkara itu kepada mereka dia ialah Klaus.

Siapa yang tikam Alaric sebelum Elena?

Terima kasih kepada cincin Gilbert, Alaric berulang kali mati dan hidup semula semasa manusia, yang menyebabkan dia berubah menjadi alter ego pembunuhnya pada musim 3. Damon menikam Alaric dengan pancang dalam musim 1 apabila berdepan tentang membunuh isteri pemburu.

Siapakah Marcel atau Alaric yang lebih berkuasa?

Gigitan dengan racun serigala jadian yang cukup kuat yang sangat kuat sehingga boleh membunuh walaupun seperti yang asli. Alaric tidak mempunyai keupayaan seperti itu. Marcel telah kebolehan Orang Asal tetapi dengan tahap yang lebih tinggi (mungkin lebih kuat daripada Alaric).

Adakah Elena dalam versi asal?

Dilakonkan oleh Nina Dobrev, Elena membuat hubungan istimewa dengan rakan sejawatnya selama tiga musim sehingga mendedahkan bahawa dia bukan manusia, sama ada, tetapi seorang doppelganger. ... Kini dengan The Originals, Dobrev dapat memecat Elena sambil kembali menyertai keseronokan itu.

Bagaimanakah Caroline mendapat bayi Jos?

Dalam Best Served Cold, ia mendedahkan bahawa Caroline mengandung anak kembar Alaric dan Jo yang belum lahir melalui mantra yang dilemparkan oleh Gemini Coven. ... Caroline melahirkan anak kembar Alaric; Josie Saltzman dan Lizzie Saltzman. Akhirnya dia mula menyayangi mereka seperti anak-anaknya sendiri.