Adakah aurora mati dalam bentuk asal?

Sama seperti Aurora akan membunuh dirinya dan kemudian Klaus dalam pembunuhan bunuh diri yang benar-benar akan mengelirukan Shakespeare, Cami dan Hayley muncul. Tetapi apabila Hayley menyentuh hati Aurora, Klaus menghalangnya. Membunuh Aurora hanya akan menjadikannya Super Original. Dan dalam teragak-agak Hayley, Aurora memaut lehernya.

Apakah episod asal Aurora mati?

Rekap 'The Originals': Musim 3 Episod 17 — [Spoiler] Meninggal Dunia, Aurora Melarikan Diri | Talian TV.

Adakah Aurora dan Tristan mati dalam versi asal?

Mereka telah dipisahkan, kerana Tristan dimeterai dengan The Serratura di dalam kotak penghantaran dan Aurora berada di bawah mantra tidur, tetapi sekarang, dengan kematian Elia, Tristan meninggal dunia.

Adakah Aurora mati untuk selamanya dalam versi asal?

Aurora tidak boleh mati dan menjadi Dipertingkatkan, dan dimasukkan ke dalam jampi tidur. Kol menjadi semakin dimanipulasi oleh Leluhur, jadi Marcel dan Vincent menghantarnya pergi dari Davina. Walau bagaimanapun, dia tidak boleh meninggalkan bandar tanpa mati.

Adakah Klaus jatuh cinta dengan Aurora?

Klaus menyatakan betapa Aurora sangat cantik. Mereka segera jatuh cinta dan memulakan hubungan sulit mereka. ... Tanpa mengira pendedahan ini, dia tetap menyayanginya, walaupun selepas dia mendedahkan bahawa dia membunuh ibunya. Akhirnya, Aurora membunuh diri dan menjadi pontianak supaya dia dan Klaus dapat bersama selama-lamanya.

The Originals 3x18: Aurora diserang oleh Hayley

Siapa yang menjadikan Tristan menjadi pontianak?

Tristan telah bertukar menjadi pontianak oleh Elia pada tahun 1002, dan dia, bersama-sama dengan Lucien dan Aurora, dipaksa untuk mempercayai bahawa mereka adalah adik-beradik Mikaelson, dan digunakan sebagai lencongan untuk Mikael memburu manakala anak-anaknya melarikan diri ke Tuscany.

Siapa yang membunuh Aurora asal?

Sama seperti Aurora akan membunuh dirinya dan kemudian Klaus dalam pembunuhan bunuh diri yang benar-benar akan mengelirukan Shakespeare, Cami dan Hayley muncul. Tetapi apabila Hayley menyentuh hati Aurora, Klaus menghalangnya. Membunuh Aurora hanya akan menjadikannya Super Original. Dan dalam teragak-agak Hayley, Aurora memaut lehernya.

Siapa yang membunuh Lucien dalam versi asal?

Freya Mikaelson dapat mengeluarkan sumpahan Binatang dari badan Lucien dan Klaus membunuh Lucien sebagai membalas dendam kerana membunuh Cami. Klaus memberitahu Lucien bahawa dia bukan apa-apa sebelum merobek hati vampire itu.

Siapa yang membunuh Tristan dan Aurora?

Selepas penyeksaan, Tristan bercakap dengan Aurora tetapi diserang oleh seorang yang sembuh Lucien, yang, tidak diketahuinya, telah disembuhkan oleh darah Klaus. Salah seorang pengawal menikam Lucien dari belakang, membunuhnya, walaupun ia tidak akan bertahan kerana Lucien telah memulakan peralihannya menjadi pontianak saudara pertama.

Adakah Aurora menjadi asli?

Sejak Aurora minum serum untuk menjadi Original yang dinaik taraf tetapi belum mati, tidak diketahui sama ada ia akan keluar dari sistemnya, atau bagaimana ia akan menjejaskannya. Selepas Vincent mengekstrak serum dari badannya, Aurora sekali lagi menjadi pontianak biasa.

Adakah Freya mati dalam versi asal?

Selepas beberapa lagi serangan jantung, Dominic memberitahunya bahawa dia tidak tahu apa-apa, selain tulang itu dilindungi oleh penjaga pada zaman dahulu. Sama seperti Freya akan membunuh Dominic, dia menyebut apa yang dia tahu. ... Dominic mengambil peluangnya dan membunuh Freya. DIA MEMBUNUHNYA.

Adakah Lucien dan Aurora mati?

Walaupun Lucien dan Aurora mempunyai sedikit interaksi antara satu sama lain di zaman moden New Orleans, Lucien nampaknya masih menyayanginya. Dia juga menghiburkannya apabila Klaus menyatakan kepada Aurora bahawa dia tidak bermakna lagi kepadanya. ... Mereka kini sedang terpisah Klaus menanam Aurora hidup-hidup dalam dinding bata.

Klaus berakhir dengan siapa?

Daripada banyak jalan cerita romantiknya, penonton paling gembira melihat spinoff itu melawat semula Klaus Mikaelson dan Caroline Forbes' percintaan dalam musim 5. Klaus dan Caroline adalah salah satu daripada pasangan The Vampire Diaries yang paling banyak dihantar, walaupun mereka tidak pernah secara rasmi berkumpul.

Mengapa Freya membunuh Davina?

Dan, walaupun perintah Klaus sebaliknya, Freya dan Elijah memutuskan untuk mengorbankan Davina kepada Moyang. ... Ya, dia melakukannya untuk melindungi keluarganya, dan, ya, dia melakukannya supaya Klaus dapat membalas dendam kematian Cami.

Adakah Lucien lebih kuat daripada Klaus?

Lucien pun terbukti lebih kuat daripada Klaus, kacukan Asal, semasa konfrontasi mereka. ... Mereka berkemungkinan besar makhluk yang paling cepat dikenali kerana Lucien dapat mengelak serangan Klaus dengan mudah.

Adakah Davina kembali selepas membunuh Freya?

Sebelum kematiannya, Davina memaafkan Marcel kerana dia menyelamatkannya dan menerima nasibnya, kerana dia berfikir bahawa ia akan mementingkan diri sendiri untuk membawa orang lain bersamanya. Tekaknya kemudian dikelar oleh Sophie untuk melengkapkan Penuaian, tetapi dia tidak kembali. Dia dibiarkan berkabung dengan siapa yang menontonnya.

Siapa yang mengasuh Aurora?

Aurora adalah pontianak pertama yang pernah menjadi bapa Ribka. Seperti yang dipaksa oleh Elijah, Aurora percaya bahawa dia adalah Rebekah selama lebih 100 tahun.

Apakah penyakit mental yang dihidapi Aurora dalam asalnya?

Dalam Musim 3, kita bertemu Aurora, seorang vampire yang telah bergelut dengannya gangguan bipolar.

Adakah Lucien bagus dalam versi asal?

Istana Lucien ialah watak utama yang berulang dan utama antagonis dalam musim ketiga The Originals. Dia adalah Vampire Asal Ditingkatkan, vampire pertama dan bekas yang ditukar oleh Klaus Mikaelson serta vampire pertama yang ditukar secara keseluruhan, dan ahli Trinity.

Adakah Tristan menyukai Hayley?

Sepanjang Siri Originals

Dalam A Walk on the Wild Side, Tristan meminta untuk menari dengan Hayley. Semasa tarian itu, Tristan menjelaskan bahawa dia berminat dengannya kerana menjadi satu-satunya makhluk yang tidak terjejas oleh perang saudara, kerana dia bukan sebahagian daripada mana-mana talian sireline Asal.

Mengapa Elijah mengubah Tristan menjadi pontianak?

Orang Asal berundur daripada ancaman itu. Beberapa lama kemudian, selepas tersebar berita tentang kehadiran Orang Asal, Elijah mengubah Tristan menjadi pontianak pertama dalam barisan bapanya, memaksa dia untuk percaya bahawa dia adalah dia untuk bekerja sebagai umpan dari Mikael.

Adakah Tristan teruk dalam Originals?

Tristan mengetuai Strix selama berabad-abad, merangka rancangan untuk memerangkap pontianak Asal. Namun, rancangannya gagal dan dia terperangkap oleh penghalang The Serratura yang tidak dapat dipecahkan dan terperangkap di dasar lautan. Lima tahun kemudian, pada tahun 2019, dia mati kerana kematian sebelum waktunya daripada Elia kerana Hollow.