Di mana untuk memulakan baris pencarian zuldazar?

Bercakap dengan Halford Wyrmbane untuk mendengar rancangan pertempuran. Kemudian bercakap dengan Laksamana Besar Jes-Tereth dan pergi ke Zuldazar. Pencarian ini adalah sebahagian daripada Kempen Perang Perikatan (berpagar di belakang reputasi 7th Legion).

Bagaimanakah cara untuk saya ke pencarian Zandalar?

Anda perlu melengkapkan atau memulakan pencarian Zuldazar untuk dapat kembali ke Zandalar dari Orgrimmar. Sebaik sahaja anda melakukannya, pergi ke Bilik Portal Orgrimmar dan gunakan portal untuk mengangkut diri anda ke Zandalar. Sebagai alternatif, anda boleh naik bot di Echo Isles (mereka berada di Durotar), dan ia akan membawa anda ke Zandalar.

Bagaimanakah anda memulakan pencarian Zuldazar di Shadowlands?

Pergi ke lembaga di Orgrimmar, bercakap dengan Warchief's Herald di sebelah kiri papan, dia akan memberi anda usaha untuk melakukan Pengenalan kepada Zuldazar.

Bagaimanakah saya memulakan Selamat Datang ke Zandarar?

Jika anda telah menyelesaikan Pemberontakan dan dimuliakan dengan The Nightfallen tetapi tidak melihat pencarian di kedutaan. Anda perlu memperoleh pencapaian tambahan Selamat Datang ke Zandalar sebelum pencarian Thalyssra's Estate dapat dilihat.

Bagaimanakah cara anda terbang di BFA di Shadowlands?

Watak yang belajar Menunggang Pakar (kemahiran terbang asas) dalam BfA boleh terbang, walaupun tahap semasa mereka menurun ke bawah tahap 30. Walau bagaimanapun, anda perlu mempelajari semula Journeyman Riding untuk kelajuan gunung yang lebih pantas, dan Expert Riding, kemahiran terbang tahap terendah sebagai prasyarat kepada Master Riding.

Panduan Lengkap Pencapaian Takhta Zuldazar dalam World of Warcraft

Di manakah saya boleh memulakan troll Zandalari?

Lengkapkan siri pencarian bermula daripada A Royal Occasion. Selepas melengkapkan ini, pemain secara automatik akan memperoleh pencapaian Allied Races: Zandalari Troll dan semua ganjaran yang berkaitan. Itu termasuk Tabard Zandalari, Zandalari Direhorn, dan keupayaan untuk mencipta Zandalari Troll.

Bagaimanakah saya memulakan pengekstrakan angin ribut?

Untuk memulakan senario, anda perlu klik pada Kematian Mudah Blightcaller, yang terletak betul-betul di hadapan Nathanos Blightcaller. Selepas anda menyelesaikan pencarian, anda akan ditawarkan Selamat Datang ke Zuldazar.

Tahap apakah yang harus saya pergi ke Zandarar?

Watak daripada tahap 108 atau lebih tinggi sepatutnya boleh memasuki Zandalar, tetapi melainkan mereka sangat menjurus, mereka mungkin akan menghadapi masalah. Zandalar dipisahkan kepada tiga zon. Semua zon diskalakan ke tahap pemain.

Pada tahap manakah anda boleh memulakan Shadowlands?

tingkatan 48 pemain boleh memulakan shadowlands.

Bagaimanakah cara saya memulakan kandungan Shadowlands?

Untuk memulakan pencarian pengenalan Shadowlands:

  1. Pergi ke Stormwind.
  2. Cari High Inquisitor Whitemane. Untuk pemain Alliance, dia akan muncul di Stormwind Keep, di hadapan air pancut.
  3. Bercakap dengannya dan terima pencarian "Shadowlands: A Chilling Summons"

Bilakah anda boleh memulakan pencarian Shadowlands?

Apabila anda log masuk ke tahap 50 aksara (tahap maksimum daripada pra-patch), anda akan diberikan pencarian pop timbul yang dipanggil A Chilling Summons.

Bagaimanakah saya memulakan pencarian zandalar selama-lamanya?

-Zandalar Forever!: Anda mesti melengkapkan semua jalan cerita tradisi utama di zon Zuldazar, melalui The Final Seal. -Lengkapkan siri pencarian bermula dari A Royal Occasion. Semak kemajuan anda dalam Battle for Azeroth Attunement Tracker.

Bagaimana anda memulakan pencarian dunia yang hampir mati?

"Untuk mendapatkan Jantung Azeroth anda mesti menyelesaikan pencarian A Dying World. Pencarian ini memerlukan watak anda untuk menjadi tingkatan 50. Pencarian didorong kepada anda apabila anda melawat ibu kota anda Boralus atau Dazar'alor. Tiada keperluan lain.

Bolehkah saya melangkau pengekstrakan angin ribut?

Ya, anda boleh melangkaunya. Apabila anda sampai ke bahagian dalam baris pencarian apabila anda pergi ke rumah penginapan dalam orgrimmar untuk "bertemu pasukan anda" apabila Nathanos masuk ke pintu, bercakap dengannya dan beritahu dia bahawa anda pernah mendengar kisah ini sebelum ini.

Bagaimanakah saya memulakan pertempuran Azeroth Quest?

Pencarian pertama yang membawa kepada senario, Battle for Azeroth: Hour of Reckoning, akan muncul untuk anda secara automatik. Pergi ke Stormwind Harbour dan bercakap dengan Master Mathias Shaw. Menyelesaikan pencarian memberi ganjaran kepada senjata tahap 180 item. Dia juga akan memberikan anda pencarian seterusnya, Pertempuran untuk Lordaeron.

Apakah yang dilakukan oleh kematian mudah Blightcaller?

Apabila anda minum Blightcaller's Easy Death, awak mati. Walau bagaimanapun, apabila anda melepaskan, anda bangkit di tempat yang sama di mana anda mati. Tidak jauh dari Hutan Elwynn.

Berapa lamakah masa yang diambil untuk membuka kunci Troll Zandalari Shadowlands?

Berapa lamakah masa yang diambil untuk membuka kunci Troll Zandalari? Berdasarkan keperluan, ia memerlukan lebih kurang 6 – 10 jam untuk membuka kunci Trolls Zandalari dari awal. Jika anda telah melakukan beberapa pencarian Zandalar atau Kempen Perang, ia mungkin lebih pantas.

Apa yang diperlukan untuk membuka kunci troll Zandalari?

Untuk membuka kunci perlumbaan, anda perlu terlebih dahulu selesaikan Kempen Perang dalam Battle for Azeroth di sebelah Horde dan selesaikan kedua-dua komponen 8.0 dan 8.1. Ini termasuk The Day is Won, Rancangan Pertempuran Mekkatorque, Melalui Pintu Hadapan, dan Terbang Keluar untuk Bertemu Mereka. Ini akan memberikan anda pencapaian Tides of Vengeance.

Bagaimanakah anda membuka kunci perisai warisan Zandalari?

Untuk menerima set transmog Warisan Armor khas, anda mesti tingkatkan watak Allied Race anda kepada 50 dan selesaikan pencarian Warisan: Lightforged Draenei, Highmountain Tauren, Nightborne, Void Elf, Mag'har Orc, Dark Iron Dwarf, Zandalari Troll, Kul Tiran Human, Vulpera, Mechagnome.

Di mana saya boleh memulakan tawaran darah wow?

Bercakap dengan Baine Bloodhoof di Dazar'alor dan menerima The Blood Gate.

Bagaimana saya boleh terbang Kul Tiras?

Menyelesaikan Pertempuran untuk Azeroth Pathfinder, Bahagian Kedua akan membuka kunci penerbangan di Kul Tiras dan Zandalar dan memberi ganjaran kepada anda dengan Wonderwing 2.0, burung nuri mekanikal.

Di manakah Pintu Darah di Zuldazar?

Blood Gate ialah pencarian dunia Zuldazar dan anda boleh memulakannya di Subzon Blood Gate pada 58.0 20.0 apabila ia adalah aktif.