Bagaimana untuk mendapatkan discovery plus?

Bagaimanakah saya boleh menonton Discovery Plus? Awak boleh layari discoveryplus.com atau muat turun apl Discovery Plus. Perkhidmatan penstriman ini boleh diakses pada peranti mudah alih iOS dan Android, Apple TV, Android TV, Roku, Amazon Fire TV, Samsung Smart TV, konsol Xbox, Chromecast dan pelbagai penyemak imbas web.

Bagaimanakah saya boleh menonton Discovery Plus secara percuma?

Peringkat Tanpa Iklan Discovery Plus Kini Tersedia melalui Saluran Video Perdana Amazon.

Bolehkah saya mendapatkan Discovery Plus di Amazon Prime?

Pelan discovery+ dan discovery+ (Bebas Iklan) tersedia untuk pelanggan Perdana aktif masing-masing untuk $4.99/bulan dan $6.99/bulan selepas percubaan percuma 7 hari. Untuk menambah Discovery+ Prime Video Channel, log masuk ke akaun Amazon anda.

Adakah Apl Discovery Plus bagus?

Tawaran Discovery Plus semua rancangan Discovery, TLC, Animal Planet, Food Network dan HGTV kegemaran anda. Perkhidmatan ini berharga $5 sebulan dengan iklan, atau $7 sebulan tanpa iklan. Antara muka mempunyai kelemahan, tetapi harga yang rendah menjadikannya pilihan yang bagus untuk peminat rangkaian Discovery.

Apakah yang boleh saya muat turun Discovery Plus?

Dengan pelancaran secara rasmi bermula hari ini, Discovery Plus akan tersedia kepada pelanggan di platform: Roku; Peranti penstriman Amazon Fire TV, TV pintar Edisi TV Fire, dan kemudian pada Saluran Video Perdana; iPhone, iPad, iPod touch dan Apple TV serta apl Apple TV; Peranti dan platform Google termasuk Android ...

Cara Menyediakan Discovery+ pada TV Anda | Panduan Mula Pantas Discovery Plus

Bagaimanakah cara saya menstrim penemuan?

YouTube TV menyediakan:

  1. akses kepada Discovery Channel, Local Network Channels dan lebih 70 saluran lain.
  2. storan DVR awan tanpa had.
  3. strim pada tiga peranti serentak.
  4. Youtube TV menyokong Android, iOS, Apple TV, Fire TV, Chromecast dan banyak lagi. ...
  5. Termasuk TV Youtube atas permintaan.
  6. menawarkan percubaan percuma selama 1 minggu.

Apakah yang percuma di Discovery Plus?

Berapakah kos discovery+? Tidak seperti kebanyakan perkhidmatan penstriman, Discovery+ mempunyai peringkat percuma – pengguna boleh daftar untuk akaun dan dapatkan akses kepada TV langsung dan tangkapan 30 hari daripada Quest, Really, Quest Red, HGTV, Rangkaian Makanan dan DMAX benar-benar percuma.

Adakah Discovery Plus percuma di Firestick?

Pelanggan Discovery Plus baharu boleh mendapatkan Amazon Fire TV Stick Lite secara percuma ($30 nilai). Fire TV Stick Lite ialah peranti penstriman yang didayakan Alexa dengan akses kepada banyak apl popular. Discovery Plus berharga $5 sebulan dengan iklan, atau $7 sebulan untuk penstriman tanpa iklan.

Apakah rancangan yang disertakan pada Discovery Plus?

Discovery Plus Originals termasuk "Tangkapan Paling Mematikan: Keturunan," "Bobby dan Giada di India," "Detektif Amerika dengan Lt. Joe Kenda," "90 Day Fiancé Universe," "Home Town: Ben's Workshop," "Home Town: Six Degrees with Mike Rowe," dan banyak lagi.

Bolehkah saya memuat turun Discovery Plus pada TV pintar saya?

penemuan+ ialah tersedia pada kebanyakan telefon pintar, tablet, penyemak imbas desktop dan kebanyakan peranti yang disambungkan, termasuk Android TV, Apple TV, Fire TV, Amazon Fire Smart TV, Samsung Smart TV, Roku dan Comcast Xfinity. Senarai penuh peranti yang disokong ada di bawah.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Discovery Channel secara percuma?

Tiada cara yang terbukti untuk menonton Discovery Channel secara percuma. Anda perlu kekal dengan pembekal kabel anda atau memilih perkhidmatan penstriman berbayar untuk terus menonton Gold Rush, Deadliest Catch dan rancangan Discovery popular yang lain. Walau bagaimanapun, anda mungkin mengambil kesempatan daripada fakta bahawa kebanyakan perkhidmatan penstriman menawarkan percubaan percuma.

Berapakah harga Discovery Plus selepas percubaan percuma?

Discovery Plus menawarkan salah satu harga yang paling menarik di pasaran. Untuk $4.99 sebulan anda boleh mendapatkan akses tanpa had kepada semua kandungan.

Adakah anda membayar untuk Discovery Plus?

Discovery Plus tersedia di A.S. untuk $4.99 sebulan. Subs boleh mengeluarkan $6.99 sebulan untuk versi tanpa iklan. Tidak pasti sama ada anda ingin membayar untuk perkhidmatan lain? Discovery menawarkan percubaan 7 hari percuma.

Adakah saya perlu membayar untuk penemuan?

Adakah ia percuma untuk menggunakan discovery+? Anda boleh terus menonton rancangan kegemaran anda daripada Quest, Really, Quest Red, HGTV, Food Network dan rancangan DMAX secara langsung dan 30 hari mengejar penemuan+ dengan mendaftar untuk mendapatkan akaun percuma.

Adakah saya memerlukan Internet untuk mendapatkan Discovery Plus?

Syarikat itu masih mengendalikan perkhidmatan penstriman Discovery Go yang lebih lama. Walau bagaimanapun, ia memerlukan langganan TV kabel atau satelit aktif untuk mengakses, sementara Discovery Plus tidak.

Adakah terdapat aplikasi untuk Discovery Plus?

Apl Discovery Plus ialah tersedia pada kebanyakan peranti dan platform penstriman utama, termasuk: telefon dan tablet Android.

Bolehkah anda memuat turun perkara di Discovery?

Pada masa ini kami tidak menyokong muat turun pada discovery+. Walau bagaimanapun, ini adalah sesuatu yang sedang kami usahakan dan ia akan tersedia tidak lama lagi pada apl Android dan iOS.

Mengapa Discovery Plus sangat kabur?

Puncanya biasanya pelayan sementara atau isu sambungan internet. Discovery Plus ialah kabur atau terus menampan dan membeku. Masalah ini selalunya disebabkan oleh isu kelajuan internet dan biasanya membetulkan dirinya sendiri selepas satu atau dua minit. Walau bagaimanapun, jika ia bertahan lebih lama, sudah tiba masanya untuk menyelesaikan masalah.

Adakah Netflix mempunyai Discovery Channel?

Netflix biasanya menstrim beberapa rancangan Discovery Channel yang popular seperti Dirty Jobs, Deadliest Catch, dsb. Walau bagaimanapun, episod baharu itu mengambil masa untuk tersedia. Hulu juga mempunyai rancangan Discovery Channel yang popular, mungkin lebih sedikit daripada Netflix.

Bagaimanakah saya boleh menonton Discovery tanpa kabel?

Perkhidmatan penstriman TV langsung Google ialah pilihan yang bagus, dan kemasukan Discovery Channel menjadikannya cara yang hebat untuk menonton Discovery Channel tanpa kabel. Anda boleh mendaftar untuk percubaan percuma untuk melihat bagaimana anda menyukai YouTube TV, atau anda boleh menyemak ulasan dan kandungan berkaitan YouTube TV lain yang kami ada di tapak kami.

Bolehkah saya menonton Discovery Plus di TV sekarang?

Mulai 30 Jun, Kandungan Discovery tidak akan tersedia lagi di NOW, walau bagaimanapun, ahli kami masih boleh menikmati rancangan hebat daripada Sky Documentaries, Sky Crime dan banyak lagi.” Berita itu datang beberapa minggu selepas NOW memutuskan untuk menambah saluran langsung dan set kotak kanak-kanak pada Keahlian Hiburannya tanpa kos tambahan.

Adakah Discovery Plus pada TV Pintar Vizio?

Google Cast

Pasang apl iPhone/iPad discovery+ atau apl Telefon/Tablet Android. Setelah dipasang, log masuk menggunakan bukti kelayakan discovery+ anda. Pastikan TV Pintar anda disambungkan ke rangkaian Wi-Fi yang sama seperti Telefon/Tablet Android atau iPhone/iPad anda. ... Pilih TV Pintar VIZIO anda dan ia akan bermula memaparkan pada TV Pintar anda.

Adakah Discovery pergi sama dengan Discovery Plus?

Perbezaan utama antara Discovery Plus dan Discovery Go ialah hakikatnya Discovery Plus ialah platform bebas yang tidak memerlukan anda untuk mempunyai langganan televisyen. Untuk Discovery Go anda perlu mempunyai pek langganan televisyen kabel atau satelit dengan saluran rangkaian Discovery padanya.