Berapa banyak bab dalam 4 yang belum dipetakan?

Uncharted 4: A Thief's End telah 22 bab – tetapi anda sebenarnya akan bermain sehingga 24, kerana terdapat prolog dan epilog.

Berapa jamkah Uncharted 4?

Secara umumnya, kebanyakan pemain akan mengambil 15 jam untuk menyelesaikan permainan dari awal hingga akhir. Kami mencatat masa kira-kira 16 jam semasa kami bermain, dan HowLongToBeat menyatakan bahawa purata pemain akan mengepam 15 jam yang baik ke dalam gelaran jika mereka mahu menamatkan kempen.

Adakah terdapat 5 yang belum dipetakan?

Telah dilaporkan bahawa Uncharted 5 secara rasmi dalam pembangunan, dengan Naughty Dog menyelia projek itu. Laporan itu mendakwa bahawa SIE Bend Studio, studio di belakang siri Penapis Siphon, serta Days Gone, akan mengendalikan pembangunan untuk permainan itu.

Bab manakah yang paling sukar dalam Uncharted 4?

Bab kedua puluh dalam Uncharted 4 mungkin akan membuatkan anda mahu melemparkan pengawal anda ke dinding.

Adakah Uncharted 4 mempunyai 2 pengakhiran?

Walaupun mendedahkan bahawa Uncharted 4: A Thief's End akan menampilkan pilihan dialog, Naughty Dog memberi jaminan kepada peminat bahawa permainan itu mempunyai "cerita yang sangat spesifik" dan tidak akan mempunyai penghujung bercabang.

Berapa Banyak Bab Dalam Yang Belum Dipetakan 4

Apakah kesudahan Uncharted 4?

akhirnya, Rafe terbunuh (dalam pergaduhan bos yang tidak hebat, saya akui), dan Nathan dan Sam pergi dengan hampir tiada apa-apa, hanya beberapa syiling Elena meleret semasa mereka pergi.

Adakah Uncharted 4 dunia terbuka?

Jadi Uncharted 4 bukan 'dunia terbuka', betul-betul, tetapi akan ada beberapa saat yang melakukan kerja yang sangat baik untuk memberikan ilusi bahawa ia adalah. Ia masih merupakan urusan yang linear, tetapi sudah tentu terdapat lebih banyak pilihan dalam cara anda pergi dari A ke B.

Adakah Uncharted 4 platinum sukar?

Uncharted: 4 A Thief's End ialah permainan yang sesuai untuk setiap pemburu trofi. Ia tidak mengambil masa yang lama untuk Platinum, dan juga tidak sukar. ... Mereka tidak dikunci selepas menewaskan permainan buat kali pertama pada sebarang kesukaran tetapi yang paling penting, mereka tidak melumpuhkan trofi.

Yang belum dipetakan adalah yang paling sukar?

Untuk itu, berikut ialah teka-teki yang paling sukar dalam siri Uncharted dan cara menyelesaikannya.

  • 7 Simbol Zodiak - Uncharted 4: Penghujung Pencuri.
  • 8 Moon Puzzle - Uncharted 3: Penipuan Drake. ...
  • Teka-teki 9 Bintang - Uncharted 3: Penipuan Drake. ...
  • 10 The Tower - Uncharted 2: Antara Pencuri. ...

Apakah permainan Uncharted yang paling lama?

Permainan 4 yang belum dipetakan panjang akan menjadi siri terpanjang, menurut Naughty Dog. Studio itu mengatakan bahawa Uncharted 4 akan mempunyai "panjang yang agak ketara." Permainan Uncharted sebelumnya telah mengambil masa sekitar 7 hingga 10 jam bergantung kepada kesukaran dan gaya bermain anda.

Adakah Uncharted 4 4K pada PS5?

Pada masa ini tiada rancangan untuk Uncharted 4 PS5 4K 60 Naik Taraf FPS, dengan Naughty Dog tidak mengeluarkan sebarang berita tentang sebarang rancangan sedemikian. Walau bagaimanapun, memaparkan cakera anda dalam PS5 akan menyebabkan permainan berjalan pada 60 FPS yang halus seperti sutera.

Apakah permainan ps4 yang paling lama?

Simulator Pertanian 19 ialah permainan terpanjang dalam sejarah PlayStation 4, dengan purata masa bermain selama 134 jam.

Adakah Uncharted 3 buruk?

Sudah tentu, Uncharted 3 bukanlah sesuatu yang mengerikan, pengembaraan yang tergesa-gesa mengetuk bersama, tetapi ia bukanlah satu yang baik. ... Lebih daripada mana-mana permainan lain, Uncharted cuba meletakkan anda dalam kasut Nathan Drake sementara barang-barang meletup di sekeliling mereka. Malah lima tahun yang lalu, kapal terbang yang terhempas semuanya akan berada dalam adegan CG.

Adakah Uncharted menakutkan?

Mengambil petunjuk daripada filem-filem pengembaraan tinggi seperti siri Indiana Jones, Uncharted kadang-kadang berubah menjadi beberapa yang cantik. menyeramkan wilayah, membawa wira gagah kita bersentuhan dengan raksasa dan malapetaka tulen di luar skop susunan semula jadi.

Adakah Uncharted 2 yang terbaik?

Tetapi mereka yang peminat permainan pengembaraan tegar yang hebat tidak boleh terlepas Uncharted 2: Among Thieves, yang merupakan salah satu permainan terbaik yang pernah saya mainkan. ... Ia adalah permainan yang paling cantik, paling menghiburkan dan paling menyeronokkan yang pernah saya mainkan di PlayStation 3 Sony.

Uncharted yang manakah paling mudah kepada platinum?

Uncharted 3: Penipuan Drake adalah semudah trofi platinum dapat. Jika anda telah membuat platinum permainan sebelumnya dalam Koleksi Uncharted, ini mungkin yang paling mudah daripada ketiga-tiganya. Bersedia untuk pertemuan huru-hara dan biasakan diri dengan perkara yang dilakukan oleh butang muka dalam situasi ini.

Bagaimanakah anda membuka kunci penghancuran dalam survival Uncharted 4?

Lebih tepat:

  1. Keperluan asas untuk membuka kunci mod "Menghancurkan" adalah untuk melengkapkan Peringkat 10 "Devon Baru" pada Hard. ...
  2. Sebaik sahaja mod "Crushing" dibuka, terdapat fasa pengisaran untuk mendapatkan senjata / kebolehan yang lebih baik dan meningkatkan tahap anda pada masa yang sama (yang membolehkan kesihatan yang lebih baik dan mendatangkan lebih banyak kerosakan kepada musuh).

Adakah berbilang pemain Uncharted 4 masih aktif?

Dalam banyak cara, Uncharted 4 Multiplayer adalah penghormatan kepada Uncharted sebagai jenama." Lebih-lebih lagi, kami sangat teruja melihatnya Uncharted 4 Multiplayer terus diraikan oleh komuniti pemain.

Adakah Last of Us 2 dunia terbuka?

Walaupun The Last of Us 2 tidak akan menjadi penuh pada titte dunia terbuka, kami akan dapat mengalami beberapa bahagian seperti dunia terbuka dalam permainan. ... Bahagian permainan ini adalah terhad, jadi anda perlu menjaga perkara yang anda mahukan sebelum meneruskan, kerana tidak akan ada cara untuk kembali setelah anda pergi.

Berapa lama belum dipetakan 5?

Mereka pada asalnya membayangkan panjang The Lost Legacy adalah serupa dengan Left Behind; apabila pembangunan berkembang, mereka menyedari permainan itu akan menjadi lebih besar, dan ia menjadi tajuk tersendiri dan bukannya DLC, dengan anggaran panjang lebih 10 jam.

Adakah Uncharted 4 percuma pada PS4?

Sejak awal tahun ini, Sony telah memberi pelanggan PlayStation Plus peluang untuk bermain beberapa permainan terbaik PS4 secara percuma. Trend itu berterusan bulan ini dengan Uncharted 4: A Thief's End sebagai salah satu daripada pelanggan permainan PS Plus percuma yang boleh dimuat turun pada bulan April.

Adakah Uncharted telah tamat?

Walaupun Naughty Dog seolah-olah menamatkan kisah Nathan Drake dalam Uncharted 4: A Thief's End 2016, nampaknya siri ini akan diteruskan, tetapi ia akan dibangunkan oleh studio baharu.