Dalam boruto adakah naruto mati?

Setakat episod 207 dan bab 59 Boruto, Naruto masih hidup. Banyak perkara yang berlaku sepanjang perjalanan, tetapi setakat persoalannya, Hokage tidak mati. Salah satu peristiwa besar yang berlaku dalam manga ialah kematian Kurama dalam Bab 55.

Siapa yang membunuh Naruto di Boruto?

Kawaki pertama kali muncul dalam bab pertama Boruto dalam flashforward, di mana dia dan Boruto Uzumaki nampaknya telah menjadi musuh. Kawaki yang lebih tua nampaknya telah menutup atau membunuh Naruto dan meratakan Konoha ketika dia berhadapan dengan Boruto yang lebih tua, mengisytiharkan "zaman shinobi akhirnya telah berakhir".

Adakah Naruto mati dalam Boruto 2021?

Tidak seperti Gaara, yang mati selepas Shukaku diekstrak (walaupun dia dihidupkan semula menggunakan jurus Chiyo), Naruto masih hidup dan sihat.

Adakah Naruto atau Sasuke akan mati di Boruto?

Tidak, Sasuke tidak mati di Boruto. Dia kehilangan Rinnegannya dalam pertempuran klimaks menentang Isshiki dan Momoshiki, tetapi Sasuke bertahan dengan nyawanya.

Siapa yang mengalami kematian paling menyedihkan dalam Naruto?

10 Kematian Paling Sedih Dalam Naruto, Peringkat

  1. 1 Jiraiya Serahkan Selebihnya Kepada Naruto.
  2. 2 Obito Uchiha Membantu Menyelamatkan Dunia. ...
  3. 3 Itachi Uchiha Telah Difahamkan. ...
  4. 4 Neji Hyuga Menepati Janjinya. ...
  5. 5 Kakashi Hatake Mempamerkan Kemahirannya Sekali Lagi Semasa Serangan Sakit Di Kampung. ...
  6. 6 Asuma Sarutobi Meninggalkan Shikamaru Dengan Pengajaran Penting. ...

Adegan Kematian Naruto Dalam Boruto: Naruto Generasi Seterusnya - Episod Boruto Fanmade - Bahagian 1

Siapa 8 Hokage?

Pilihan yang paling mungkin untuk menjadi Hokage Kelapan ialah Konohamaru Sarutobi. Seperti Boruto, Konohamaru adalah seorang ninja dengan darah Hokage dalam nadinya, terima kasih kepada datuknya, Yang Ketiga.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Mengapa Boruto sangat membosankan?

Boruto hanya kekurangan watak sampingan yang kuat. Watak dengan kesan. Watak yang membentuk cerita dengan cara yang utama. ... Kebanyakan daripada kita menonton Naruto, bukan hanya untuk kepentingan Naruto tetapi juga untuk watak sampingan ini, cerita mereka, emosi mereka, kehidupan mereka.

Adakah Naruto lebih kuat daripada Goku?

Goku adalah Pemenang

Kepelbagaian dan kemahirannya berpotensi menjadikan Naruto ahli strategi yang lebih baik daripada Goku, tetapi taktiknya dikalahkan oleh kuasa mentah; lagipun, Goku adalah seorang Saiyan. ... Sebaliknya, watak Naruto tidak pernah menunjukkan tahap kuasa ini.

Siapa yang membunuh Kakashi?

Kesimpulan. Apakah episod kematian Kakashi?, Kakashi Hatake mati dalam episod ke-159 musim 8 dalam siri animasi Naruto Shippuden Manga. Walaupun, dia hidup semula dengan sakit yang membunuhnya selepas membuat perjanjian dengan Naruto. Kakashi adalah penjejak naruto, hashirama, dan sasuke.

Siapa yang membunuh Neji?

Kematian Neji adalah semasa arka perang shinobi keempat yang hebat. Dia meninggal dunia oleh sepuluh ekor menembak berbilang peluru pelepas kayu (seperti lembing) dan sepuluh ekor berada dalam kawalan Obito dan Madara Uchiha.

Siapa yang membunuh Tsunade?

Walaupun epik pertarungan itu, Madara berjaya melenyapkan lawannya dengan mudah, seolah-olah membunuh mereka semua, walaupun – ternyata – Tsunade terselamat. Ini adalah dua situasi apabila Tsunade seolah-olah mati, tetapi seperti yang kita dapat lihat, dia terselamat daripada kedua-duanya.

Bolehkah Naruto mengalahkan Itachi?

Naruto cukup kuat untuk melawan Obito Uchiha, Madara Uchiha, Kaguya Otsutsuki, dan kemudian Sasuke Uchiha semuanya dalam satu hari. Seperti, tiada cara untuk Itachi menjadi lebih kuat daripadanya. ... Sehingga kini, dia kekal sebagai ninja terhebat dalam siri ini, dan oleh itu, dia sudah pasti lebih kuat daripada Itachi.

Bolehkah Naruto mengalahkan Saitama?

Kepantasan Naruto telah melepasi kelajuan cahaya dan tidak ada cara yang mungkin untuk Saitama mengalahkannya. Ketahanan Naruto dipamerkan apabila dia terselamat daripada letupan planet pada jarak kosong. ... Naruto menang berdasarkan stamina dan kepantasannya. Jika anda lebih pantas daripada musuh anda, ia akan memihak kepada anda.

Adakah Boruto akan menjadi jahat?

Jawapan Pantas. Boruto tidak akan menjadi jahat dengan kehendaknya sendiri. Jika senario timbul yang dia lakukan, itu adalah kerana meterai Karma yang melekat padanya. Dikatakan, kemungkinan dia menjadi ninja penyangak tidak harus diketepikan.

Mengapa Naruto sangat lemah dalam Boruto?

Terdapat dua sebab utama dalam cerita untuk kekurangan kekuatan relatif Naruto dalam siri sekuel Boruto. ... Matlamat Naruto sebagai Hokage adalah untuk melindungi kampung, dan ini melibatkan lebih daripada sekadar mempelajari langkah baharu. Kedua, dunia ninja kini berada dalam era keamanan, yang telah menjadikan kampung-kampung secara amnya semakin lemah.

Adakah Natsumi Uzumaki sudah mati?

Dia meninggal dunia selepas kemalangan langgar lari yang malang sebelum membeli alkohol.

Siapa ciuman pertama Naruto?

Ciuman sebenar pertamanya adalah dengan Hinata dan setakat ini itulah ciuman pertamanya juga.

Adakah Sasuke lebih kuat daripada Naruto?

Sepanjang sebahagian besar bahagian pertama siri ini, Naruto sentiasa lebih lemah daripada Sasuke, tetapi kelemahan itu perlahan-lahan berubah di seluruh arkanya. ... Namun, menjelang akhir pertempuran klimaks, Sasuke mengaku kalah. Pengakuan itu membuktikannya Naruto lebih kuat daripada Sasuke.

Siapa Hokage paling kuat?

1 Naruto Uzumaki

Naruto Uzumaki, Hokage Ketujuh Perkampungan Daun Tersembunyi, tanpa ragu-ragu adalah shinobi paling berkuasa untuk memegang gelaran itu. Walaupun tahun-tahun terawalnya sebagai seorang ninja tidak mengagumkan, dia perlahan-lahan tetapi pasti membina lebih banyak kekuatan dan kemahiran melalui kemahuan dan keazaman semata-mata.

Adakah Guy lebih kuat daripada Kakashi?

Kekuatan dan kepantasannya hampir tiada tandingan dalam keseluruhan siri ini. Malah, Kakashi mengakui itu Lelaki lebih kuat dalam beberapa cara. ... Dia membina taktiknya untuk mengalahkan Kakashi, dan taijutsunya lebih baik. Kakashi bukan scrub taijutsu, tetapi Guy adalah antara yang terbaik.