Kedai apa yang mengambil apple pay?

Beberapa rakan kongsi Apple termasuk Belian terbaik, Foto B&H, Bloomingdales, Chevron, Disney, Dunkin Donuts, GameStop, Jus Jamba, Kohl's, Lucky, McDonald's, Office Depot, Petco, Sprouts, Staples, KFC, Trader Joe's, Walgreens, Safeway, Costco, Whole Foods, CVS, Target , Publix, Taco Bell dan 7-11.

Bolehkah anda menggunakan Apple pay di Target?

Jualan Pelbagai Kaedah Pembayaran: Ahli pasukan kedai boleh menerima kedua-dua kad kredit dan debit atau kad EBT bagi setiap jualan. Daftar keluar kami boleh memproses berbilang kad kredit dalam satu transaksi. ... Pembayaran Mudah Alih seperti Apple Pay®, Google Pay™, Samsung Pay atau mana-mana dompet digital tanpa sentuhan.

Adakah Walmart menggunakan dompet Apple?

Ia adalah peruncit terbesar di dunia. Pada masa ini, Kedai Walmart tidak menerima Apple Pay semasa pembayaran dalam kedai. Walmart menerima kad daripada Visa, Mastercard, American Express dan Discover. Banyak peruncit, kedai, restoran dan kedai utama menerima Apple Pay, tetapi malangnya, Walmart bukanlah salah satu daripada mereka.

Apakah makanan segera yang menggunakan Apple Pay?

Tempat makanan segera dan Restoran yang Menerima Apple Pay:

Chick-fil-A. Jualan Coca-Cola. El Pollo Loco*Subs Firehouse.

Bagaimanakah anda menggunakan Apple Pay di Walmart?

Untuk menyediakan Apple Pay,

  1. Ketik ikon "Dompet". ...
  2. Ketik "Tambah Kad Kredit atau Debit." ...
  3. Ketik "Teruskan."
  4. Letakkan kad kredit atau debit anda dalam bingkai pada skrin anda untuk menambah butiran kad anda secara automatik. ...
  5. Masukkan kod keselamatan di belakang kad anda. ...
  6. Ketik "Setuju" untuk menerima Terma dan Syarat.

✅ Kedai Mana Yang Menerima Apple Pay? 🔴

Bolehkah anda menggunakan Apple Pay di pam gas?

iPhone dan Apple Watches boleh lakukan pembayaran mudah alih dengan Apple Pay. Proses persediaan hanya melibatkan penambahan kad kredit yang anda inginkan pada apl. Dari sana, anda boleh mengetik peranti Apple anda ke pam gas untuk membuat pembayaran.

Adakah Walmart mempunyai Apple Pay 2020?

Malangnya, Walmart tidak mengambil Apple Pay di mana-mana kedai mereka pada 2021. Pelanggan sebaliknya boleh menggunakan iPhone mereka untuk membeli item melalui Walmart Pay di tempat daftar dan lorong daftar keluar sendiri. Walmart hanya menerima pembayaran melalui MasterCard, Visa, Cek, PayPal, Amex dan wang tunai.

Bolehkah anda menggunakan Apple Pay di Family Dollar?

Berita baiknya ialah Family Dollar, rangkaian kedai dolar Amerika yang popular, telah menambah semula sokongan untuk Apple Pay di kedainya. ... Family Dollar mempunyai papan tanda yang disiarkan di kedainya yang menggalakkan ketik untuk membayar dan penggunaan kaedah pembayaran mudah alih seperti Apple Pay dan Google Pay.

Bolehkah anda mendapat pulangan tunai apabila anda menggunakan Apple Pay?

Apabila anda membuat pembelian menggunakan Kad Apple melalui Apple Pay, anda boleh dapatkan pulangan tunai setiap hari untuk setiap pembelian yang anda buat. Anda boleh menerima pulangan tunai sehingga 3% untuk pembelian terpilih serta pulangan tunai 2% untuk semua pembelian lain.

Adakah Chick Fil A Mengambil Apple Pay?

Apple Pay tersedia dalam tambahan kepada teknologi Mobile Pay Chick-fil-A sendiri, yang boleh diakses melalui aplikasi Chick-fil-A. ... Di kedai, Apple Pay berfungsi dengan iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 6, iPhone 6 Plus dan Apple Watch.

Adakah semua Walgreen menerima Apple Pay?

Walgreens sememangnya menerima Apple Pay sebagai kaedah pembayaran. Anda boleh menggunakannya di tapak web walgreens.com, dalam apl Walgreens atau di kedai. Walau bagaimanapun, anda tidak boleh menggunakannya untuk membeli produk Photo dalam talian. Anda boleh menambahkan kad Walgreens Balance Rewards anda pada Apple Pay dan mendapat 3% Tunai Harian apabila anda menggunakan Kad Apple dengan Apple Pay.

Bagaimanakah cara saya mengeluarkan wang daripada Apple Pay?

Anda tidak boleh mengeluarkan wang daripada Apple Pay Cash. Anda boleh menggunakan wang dalam kad Apple Pay Cash untuk membeli barangan di kedai yang menerima Apple Pay, atau mengeluarkannya daripada akaun bank anda selepas anda memindahkannya kepadanya.

Adakah CVS memberikan pulangan tunai dengan Apple Pay?

Tidak, anda tidak boleh menggunakan Apple Pay untuk pulangan tunai di CVS. Ini kerana dasar CVS hanya membenarkan pelanggan menerima pulangan tunai pada kad debit dan pembelian kad Discover. ... Discover menawarkan 1% ganjaran pulangan tunai untuk semua transaksi yang dibuat dengan Apple Pay menggunakan kad Debit Pulangan Tunai Discover.

Adakah McDonalds Apple Membayar?

Pelanggan di McDonalds akan dapat membeli item dengan Apple Pay. Walau bagaimanapun, anda tidak boleh menggunakan PayPal dengan Apple Pay kerana Apple Pay tidak menyokongnya pada masa ini. Untuk menggunakan instore Apple Pay, hanya buat pesanan anda dan tunjukkan kepada juruwang dengan peranti iOS anda. Anda kemudian boleh mengimbas pada pembaca tanpa sentuh untuk membayar.

Adakah Walmart menerima Apple Pay 2021?

Tidak, Walmart tidak menerima Apple Pay dalam talian atau dalam kedai, tetapi anda boleh menggunakan Walmart Pay atau Venmo untuk pembelian dalam talian dan dalam kedai. Seperti dompet mudah alih lain, Walmart Pay memaut dengan kad kredit utama, kad debit, Kad Hadiah Walmart dan kad prabayar. Tetapi itu tidak bermakna anda tidak boleh menggunakan iPhone anda untuk membayar di Walmart.

Apakah kaedah pembayaran yang diterima oleh Walmart?

Selain kad kredit dan kad kedai Walmart di atas, Walmart juga menerima bentuk pembayaran berikut:

  • Kebanyakan kad debit/ATM berasaskan PIN;
  • PayPal;
  • Kad Hadiah Walmart dan Kad eGift;
  • Tunai;
  • EBT;
  • Kejar Bayar;
  • Amex Express Checkout;
  • Sahkan Pembiayaan Ansuran.

Bolehkah saya menggunakan Apple Pay di pam gas Costco?

Costco menerima Apple Pay sebagai kaedah pembayaran di kebanyakan lokasi gudang dan stesen minyak Costco mulai 2021. Jika membayar melalui Apple Pay di Amerika Syarikat, Costco hanya akan menerima kad kredit Visa atau kad kredit Visa yang dilampirkan pada dompet Apple Pay.

Bolehkah anda menggunakan Apple Pay di Circle K?

Soalan: S: Apple pay diterima di Circle K Stores

tidak pasti di mana saya boleh menambah senarai kedai yang dikecualikan, tetapi sudut Circle K kedai lakukan kecuali Apple wayarles NFC membayar pembayaran.

Apakah keburukan Apple Pay?

Keburukan:

  • Penggunaan terhad: Apple pay tersedia dalam iPhone 6 dan ke atas dan iPad 2 atau versi yang lebih tinggi.
  • Penerimaan: Tidak semua peruncit menggunakan terminal pembayaran mudah alih oleh itu, anda perlu membawa dompet anda untuk membeli-belah.

Apakah had Apple Pay?

Adakah terdapat had untuk Apple Pay? Tidak. Tidak seperti pembayaran kad tanpa sentuh yang mengehadkan anda kepada perbelanjaan £45, tiada had untuk Apple Pay. Ini bermakna anda boleh membayar untuk kedai mingguan anda, atau mengisi minyak kereta anda, semuanya dengan iPhone atau Apple Watch anda.

Adakah Apple Pay mengenakan bayaran?

Tidak. Apple tidak mengenakan sebarang bayaran apabila anda menggunakan Apple Pay — di kedai, dalam talian atau dalam apl.

Bolehkah saya mendapatkan pulangan tunai dengan Apple Pay di Walgreens?

Pelanggan Walgreens yang menggunakan pilihan Apple Pay melalui aplikasi juga mendapat Pulangan tunai 3 peratus dalam Tunai Harian pada pembelian mereka, menurut laporan.