Adakah sasuke akan kembali?

Jadi, bila Sasuke kembali kepada Naruto? Sasuke kembali dalam episod #478 Naruto Shippuden. Episod ini bertajuk "The Unison Sign." Sasuke tidak boleh tinggal jauh dari Kampung Daun untuk selamanya. Dia kembali ke Kampung Daun tercintanya sekali lagi selepas Perang Ninja Besar ke-4 untuk membantu melindungi kampung daripada musuh.

Adakah Sasuke pernah kembali ke Boruto?

Boruto telah menerima sepenuhnya arka animenya yang serba baharu, dan peminat baru sahaja merasai apa yang ditawarkan oleh rancangan itu. Tidak lama dahulu, siri ini memulakan arka 'Chunin Exam', dan Boruto baru sahaja menyambut bahagian baharu saga dengan membawa Sasuke Uchiha pulang ke rumah.

Adakah Naruto membawa Sasuke kembali dalam Naruto?

Walaupun selepas semuanya selesai dan Naruto akhirnya telah membawa Sasuke kembali ke "jalan cahaya, "Sasuke masih pada dasarnya hanya menggumam "maaf" tentang semua yang dia lakukan.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Adakah Naruto benar-benar mencintai Hinata?

Dalam Yang Terakhir: Naruto the Movie, Naruto memberitahu Hinata dia mencintainya, tetapi sebenarnya dia mempunyai perasaan untuknya. Kemudian dia menciumnya, dia jatuh cinta bersama selama-lamanya dan hidup bahagia selama-lamanya.

Naruto Dan Sasuke Vs Sasori, Sasuke Setuju Kembalikan Konoha, Pertempuran Terakhir Naruto Dan Sasuke

Kenapa Sasuke tidak pernah pulang?

Seperti yang dijelaskan oleh Naruto, Sasuke pergi kerana dia ingin mendapatkan kuasa. Puak Uchiha telah dimusnahkan, dan dia ingin membalas dendam sebagai satu-satunya yang terselamat. Tetapi Boruto keliru dengan ini, jadi Naruto menjelaskan bahawa Sasuke melakukannya untuk memutuskan semua ikatannya.

Mengapa Sasuke menjadi baik?

Apa yang Membuatkan Sasuke Baik Lagi? Sasuke menjadi baik semula kerana Naruto tidak pernah berputus asa dengannya. Naruto terus bertegas bahawa dia boleh melaluinya, meyakinkannya untuk memutuskan kitaran kebencian. Selepas pasangan itu bertarung dalam pertempuran terakhir mereka, dia menerima cara ninja Naruto untuk membantu kesakitan antara satu sama lain.

Siapa yang berkahwin dengan Boruto?

Boruto Uzumaki akan berkahwin Sarada Uchiha pada masa hadapan. Mereka, pada masa ini, nampaknya tidak mempunyai perasaan romantis yang mendalam atau yang mereka sedari. Tetapi ikatan mereka menimbulkan asas yang dibangunkan dengan baik untuk menjadi minat cinta satu sama lain.

Siapa crush Sarada?

Boruto Uzumaki

Minat cinta Sarada akhirnya boleh menjadi Boruto. Disebabkan ibu bapa mereka berkawan lama, Sarada dan Boruto telah mengenali antara satu sama lain sepanjang hidup mereka dan mereka menganggap antara satu sama lain sebagai kawan/saingan terbaik.

Siapa Hokage ke-9?

Rencana ini, Hokage Kesembilan, adalah hak milik Seireitou.

Hokage Kesembilan (第回消防シャドウ, Kyuudaime Hokage) baru-baru ini telah menjadi pemimpin Konohagakure. Sebagai Hokage, kata-katanya menguasai semua isu politik dan ketenteraan yang muncul mengenai Konoha dan penduduknya.

Kenapa Sasuke jahat?

Dia adalah saingan hero bergelar Naruto Uzumaki. Walau bagaimanapun, keinginan untuk membalas dendam dan manipulasi Tobi dibuat Sasuke menjadi penjahat utama.

Kenapa Sasuke berkahwin dengan Sakura?

Sedangkan dikatakan Sasuke dan Sakura berkahwin kerana cinta, ada satu lagi sebab besar untuk dia berkahwin: anak. ... Jika dia mahu keluarganya hidup, dia perlu melahirkan anak. Terlepas dari masalah perkahwinan mereka, jika ini penting untuk Sasuke, mereka sepatutnya mempunyai ramai anak, tetapi mereka tidak.

Adakah Sasuke lebih kuat daripada Naruto?

Sepanjang sebahagian besar bahagian pertama siri ini, Naruto sentiasa lebih lemah daripada Sasuke, tetapi kelemahan itu perlahan-lahan berubah di seluruh arkanya. ... Namun, menjelang akhir pertempuran klimaks, Sasuke mengaku kalah. Pengakuan itu membuktikannya Naruto lebih kuat daripada Sasuke.

Mengapa Sasuke tidak mencium Sakura?

Sasuke suka Sakura sangat, dia terlalu janggal untuk menunjukkan perasaannya di mana-mana tetapi secara tertutup. Anda lihat, Sakura mengharapkan ciuman (atau lebih baik, cucuk, cara dia menghadirkan dahinya!), kerana dia mengenali Sasuke 1 lawan 1 yang sebenar, dan dia yakin dia mahukan ciuman itu sama seperti dia.

Kenapa Sasuke benci Sakura?

Sasuke berkata dia tidak nampak sebab untuknya dan Sakura untuk saling menyayangi dan dia percaya perasaannya adalah dari masa lalu yang gagal. ... Kishimoto telah menyatakan bahawa Sasuke sentiasa berterima kasih kepada Sakura, walaupun dia terpaksa pergi, walaupun dia menyebabkan dia begitu sakit, dia tetap bersyukur dari lubuk hatinya.

Kenapa Sakura benci Naruto?

1 MEMBENCI DIA: Menganiaya Naruto

Semasa Naruto masih kecil, Sakura sebenarnya mengejek Naruto kerana menjadi anak yatim piatu, sesuatu yang Naruto tidak mempunyai kawalan sama sekali.

Siapa yang berkahwin dengan rock Lee?

Ini, sebagai tambahan kepada petunjuk lain dalam jawapan '31 mata' serta petunjuk tentang Hanabi bukan ibu dari siri Boruto baru, tekaan terbaik saya, sehingga disahkan, Rock Lee dan SepuluhSepuluh sedang bersama.

Siapa yang membunuh Naruto?

Arka Perang Shinobi Keempat, dalam Naruto #640-677, melihat Obito Uchiha membunuh Naruto dengan berkesan, dengan memisahkan Naruto daripada Kurama.

Siapa penjahat utama dalam Naruto?

Madara Uchiha (Bahasa Jepun: うちは マダラ, Hepburn: Uchiha Madara) ialah watak manga dan anime fiksyen dalam siri Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto. Dia muncul buat pertama kali dalam "Bahagian II" manga dan adaptasi anime Shippuden, sebagai penjahat utama.

Mengapa Sasuke memusnahkan daun itu?

Pada mulanya, dia mahu membalas dendam pembunuhan klannya daripada abangnya Itachi dan kemudian, setelah mengetahui bahawa serangan itu diarahkan oleh orang tua Kampung Daun dan, untuk melindungi Sasuke, Itachi terpaksa membunuh seluruh klan dengan tangannya sendiri, semangat membalas dendamnya terhadap seluruh kampung Daun secara keseluruhan.

Siapa Hokage yang paling lemah?

Dengan mengambil kira itu, kami telah menyemak semula artikel ini untuk menjelaskan beberapa lagi yang paling kuat dan paling lemah di kalangan mereka.

  1. 1 PALING LEMAH: Yagura Karatachi (Mizukage Keempat)
  2. 2 TERKUAT: Hiruzen Sarutobi (Hokage Ketiga) ...
  3. 3 PALING LEMAH: Onoki (Tsuchikage Ketiga) ...
  4. 4 TERKUAT: Hashirama Senju (Hokage Pertama) ...

Siapa yang akan menjadi Hokage ke-9?

Siapa Hokage ke-9? Terdapat khabar angin bahawa Hokage ke-8 Konohamaru Sarutobi telah pun menugaskan Hokage ke-9 - Sarada Uchiha. Justeru, dijangka Sarada Uchiha adalah watak yang bakal menjadi Hokage ke-9. Malah jika dipercayai khabar angin Sarada Uchiha ialah watak yang merupakan Hokage ke-9.