Di manakah lembah robin stardew?

Robin adalah penduduk kampung di Lembah Stardew. Dia tinggal di 24 Mountain Road, di Pelican Town, bersama suaminya Demetrius, anak perempuan Maru, dan anak lelakinya Sebastian. Robin ialah tukang kayu bandar dan mengusahakan kedai Carpenternya sendiri, di rumahnya, dari 9:00 AM hingga 5:00 PM setiap hari kecuali Selasa, dan sebahagian daripada hari Jumaat (tutup awal).

Di manakah kapak Robin yang hilang di Lembah Stardew?

Kapak sepatutnya terletak betul-betul di bahagian tenggara hutan, tepat di sebelah timur tempat anda boleh memilih Spring Onions pada musim bunga. Kawasan ini dipanggil Hutan Cindersap dan ia mempunyai banyak rahsia, jadi jika ini kali pertama anda menerokainya, teruskan!

Apakah perkara yang Robin suka Stardew Valley?

Panduan Hadiah Stardew Valley: Edisi Robin

Jika anda benar-benar serius untuk menarik perhatian Robin, kami akan mencadangkan anda untuk memberinya spageti, pic, keju kambing, Atau mana-mana item sedemikian yang boleh didapati daripada Universal Loves. Dia juga menggemari Kuarza dan Kayu Keras yang sangat terkenal, serta Susu, dan beberapa jenis buah-buahan.

Berapa umur Robin Stardew?

Abigail, Haley, Sebastian, Penny, Maru, Alex dan Sam berumur 19-24 tahun. Leah, Elliott, Shane, Harvey, Sandy dan Emily berusia 28-35 tahun. Clint, Caroline, Robin, Willy, Marnie, Demetrius, Kent, Jodi, Gus, Pierre, dan Pam sebagai 40+ tahun. George, Linus, Lewis, Evelyn dan The Wizard berusia 55+ tahun.

Apakah cara terpantas untuk mendapatkan wang di Lembah Stardew?

  1. Melabur dalam tanaman secepat mungkin. ...
  2. Ketahui tanaman yang paling berharga setiap musim. ...
  3. Ia adalah pinggul untuk menjadi persegi. ...
  4. Jangan risau tentang haiwan terlalu awal. ...
  5. Utamakan kayu. ...
  6. Buka kunci jambatan pantai dahulu. ...
  7. Lombong lombong untuk semua yang mereka ada. ...
  8. Memancing sehingga anda gagal.

Bagaimana untuk mencari Robins Lost Axe dan Robin (Stardew Valley)

Siapa yang terbaik untuk berkahwin di Stardew Valley?

Stardew Valley: 6 Romantik Terbaik (& 6 Terburuk).

  • 8 Terburuk: Alex.
  • 7 Terbaik: Maru.
  • 6 Terburuk: Sam.
  • 5 Terbaik: Emily.
  • 4 Terburuk: Elliott.
  • 3 Terbaik: Abigail.
  • 2 Terburuk: Sebastian.
  • 1 Terbaik: Leah.

Siapa isteri terbaik di Stardew Valley?

Apabila ia datang ke Lembah Stardew, Abigail memang tidak dinafikan bakal pasangan perkahwinan terbaik. Mengabaikan bahawa Abigail adalah satu-satunya rakan kongsi yang akan menyertai anda dalam lombong untuk pengembaraan dan bermain permainan video dengan anda, tiada minat cinta lain yang imaginatif dan bertenaga seperti Abigail. Juga, dia makan kuarza.

Bolehkah anda menipu di Stardew Valley?

Setakat ini cara terbaik untuk membolehkan semua jenis penipuan dalam permainan Stardew Valley anda menggunakan dua mod khusus: Menu Cheats CJB, dan CJB Item Spawner. Untuk memasang kedua-duanya, anda perlu memuat turun dan memasang mod lain (jangan panik) yang dipanggil SMAPI terlebih dahulu. Semua ini boleh disusun dalam masa lima minit.

Di manakah seluar pendek ungu datuk bandar?

Datuk Bandar meminta bantuan anda untuk mendapatkan seluar pendek berwarna ungu yang dia nampaknya telah hilang. Satu-satunya petunjuk ialah seluar pendek berwarna ungu dan ia adalah kegemaran datuk bandar. Seluar pendek itu sendiri agak mudah ditemui: ia boleh didapati dalam bilik Marnie. Bilik itu terletak di ladang.

Apa yang berlaku jika anda kehilangan kapak di Lembah Stardew?

Lagi video di YouTube

Sebaik sahaja anda mempunyai Stardew Valley kehilangan kapak dan telah mengambil item itu, apa yang anda perlu lakukan sekarang ialah hanya kembalikan kepada Robin. Biasanya, dia boleh ditemui di kedainya di Kedai Tukang Kayu di utara bandar, tetapi kadang-kadang dia akan berjalan di sekitar bandar juga.

Bolehkah anda memenangi perburuan telur Stardew Valley?

Egg Hunt di Stardew Valley menjelaskan

awak'anda mendapat 50 saat untuk mengumpulkan sekurang-kurangnya sembilan biji telur atau Abigail akan menang secara automatik. ... Tahun pertama anda memenangi perburuan telur, anda akan menerima Topi Jerami dan, untuk sebarang kemenangan pada masa hadapan, anda akan diberi ganjaran 1,000g.

Di mana saya boleh mencari Robin?

Dia tinggal di 24 Mountain Road, di Pelican Town, bersama suaminya Demetrius, anak perempuan Maru, dan anak lelakinya Sebastian. Robin ialah tukang kayu bandar dan mengusahakan kedai Carpenternya sendiri, di rumahnya, dari 9:00 AM hingga 5:00 PM setiap hari kecuali Selasa, dan sebahagian daripada hari Jumaat (tutup awal).

Bagaimana anda memberi robin lantai kayu?

Sebaik sahaja anda mempunyai Kapak tembaga, berkeliaran di sekitar harta anda dan hancurkan sebarang tunggul pokok anda dapati untuk mendapatkan Kayu Keras. Kumpulkan sepuluh keping dan bawa ke Robin untuk ganjaran Jurnal anda sebanyak 500 emas.

Adakah ahli sihir itu bapa Abigail?

Tetapi bukti yang paling teruk datang daripada Wizard, yang mengaku bahawa salah seorang penduduk Pelican Town mungkin anak perempuannya yang telah lama hilang. Dia tidak pernah membuat perincian lebih lanjut, tetapi komen itu, dipasangkan dengan hubungan sulit tersiratnya dengan Caroline, semuanya mengesahkan Wizard sememangnya bapa kandung Abigail.

Adakah anak anda membesar di Stardew Valley?

Anda terhad kepada dua kanak-kanak — seorang lelaki dan seorang perempuan.

Mereka membesar dari semasa ke semasa, tetapi mereka berhenti di peringkat kanak-kanak dan tidak pernah menua melewatinya. Anda akan sentiasa diberikan pilihan untuk mempunyai anak, dan mereka tidak akan mengejutkan.

Bolehkah isteri anda menceraikan anda di Stardew Valley?

Bosan dengan pasangan anda di Stardew Valley? Jangan takut - anda boleh menceraikan mereka. ... Selain membina komuniti yang kuat dan menjaga ladang anda, Stardew Valley juga membenarkan anda berkahwin. Sama seperti perkahwinan dalam kehidupan sebenar, anda akan mempunyai pilihan untuk bercerai.

Bolehkah anda berkahwin dengan Krobus?

Anda mungkin bertanya kepada diri sendiri "bolehkah anda berkahwin dengan Krobus?" Jawapannya adalah tidak, dia sebenarnya tak kahwin dengan awak, tetapi dia boleh menjadi rakan sebilik anda. ... Krobus ialah satu-satunya watak yang boleh berpindah ke rumah anda secara platonik.

Siapakah orang yang paling mudah untuk berkahwin di Stardew Valley?

Leah ialah Watak Percintaan Paling Mudah Stardew Valley

Walaupun Leah menghargai satu atau dua berlian yang salah, dia juga suka menerima hadiah yang lebih mudah yang diperoleh dengan mudah dan murah di Stardew Valley. Walaupun sesetengah watak mencemuh barangan makanan berbakat, Leah menyukainya.

Patutkah saya berkahwin dengan Sebastian Stardew Valley?

Pautan Pantas. Sebastian pastinya bertanding untuk calon perkahwinan paling popular di Stardew Valley — dan tidak sukar untuk mengetahui sebabnya. ... Jika anda memberinya hadiah pada hari lahir ini (Musim Sejuk 10) ia akan menjadi lapan kali lebih berkesan, jadi ingatlah perkara ini jika anda benar-benar mahu berkahwin dengan watak yang disayangi ini.

Apakah tanaman yang paling berharga di Lembah Stardew?

Buah Purba menyembul keluar Beri Permata Manis sebagai tanaman paling berharga di Stardew Valley kerana ia tidak perlu ditanam semula, dan tumbuh sepanjang musim dalam rumah hijau.

Ladang manakah yang terbaik di Lembah Stardew?

Untuk pemain yang suka mencari makanan dan menuai sesuatu di padang gurun, peta Ladang Hutan sudah pasti pilihan yang mantap. Ladang ini akan menanam tunggul kayu keras dan mempunyai peluang untuk item mencari makan yang berbeza ditemui di kawasan lapang di sebelah kiri peta.

Bagaimanakah orang menjadi kaya di Stardew Valley?

Stardew Valley: 13 Cara Untuk Menjana Wang Besar (Selain Berkembang...

  1. 1 Tukar Hasil Haiwan Menjadi Barangan Artisan.
  2. 2 Tukar Ikan Murah Menjadi Sashimi. ...
  3. 3 Lakukan Pencarian. ...
  4. 4 Masukkan Barangan Makanan Makanan Dalam Tong. ...
  5. 5 Jual Sumber Tambahan. ...
  6. 6 Makhluk Tempur Di Lombong. ...
  7. 7 Suruh Sarang Lebah Buat Madu. ...
  8. 8 Makanan ternakan Untuk Barangan Liar. ...