Adakah mereka membuat gila 2?

Jawapan ringkasnya ialah… tiada siapa yang tahu. Berdasarkan maklum balas pelakon, tiada perbincangan berlaku. Memandangkan filem itu hampir menjadikannya bajet pada hujung minggu pertamanya, wang tidak akan menjadi masalah untuk membuat sekuel.

Adakah Netflix mempunyai The Crazies 2?

Maaf, THE CRAZIES tidak tersedia di American Netflix, tetapi anda boleh membuka kuncinya sekarang di AS dan mula menonton!

Di manakah saya boleh menonton The Crazies 2?

Anda boleh menstrim The Crazies dengan menyewa atau membeli di Google Play, Video Segera Amazon dan Vudu.

Adakah filem The Crazies berdasarkan kisah benar?

Cerita itu. Dalam filem cereka The Crazies, bahan kimia toksik Trixie telah menjangkiti bandar kecil Ogden Marsh. Tetapi itu bukan kisah seram sebenar. Di A.S. sahaja, lebih 100 juta orang berisiko daripada pelanggaran keselamatan di loji kimia.

Apakah filem Rob Zombie yang paling menakutkan?

10 Filem Seram Kegemaran Rob Zombie

  1. 1 Night Of The Living Dead (1968)
  2. 2 Kucing Hitam (1934) ...
  3. 3 Nosferatu (1922) ...
  4. 4 Karnival Jiwa (1962) ...
  5. 5 Pulau Jiwa Hilang (1933) ...
  6. 6 Dawn Of The Dead (1978) ...
  7. 7 Zombie Putih (1932) ...
  8. 8 Pembunuhan Dalam Bilik Mayat Penyangak (1934) ...

Trailer The Crazies 2 2018 | HD BUATAN PEMINAT

Adakah filem gila itu bagus?

The Crazies ialah a filem yang betul-betul bagus, layak dinamakan dan disokong oleh arahan yang yakin, berotot dan beberapa persembahan yang baik daripada pelakon.

Apakah nama sebenar Rob Zombie?

Pada 12 Januari 1965, Rob Zombie dilahirkan di Haverhill, Massachusetts. Untuk meraikan ulang tahun ke-52 rocker itu, berikut adalah 20 perkara yang anda mungkin tidak tahu tentangnya: 1. Nama sebenar Rob ialah Robert Bartleh Cummings.

Apa platform yang orang gila?

Pada masa ini anda boleh menonton penstriman "The Crazies". TV anduh, DIRECTV, Spectrum On Demand, AMC Plus atau secara percuma dengan iklan di The Roku Channel.

Apa yang berlaku selepas orang gila?

Pengakhiran The Crazies

Penghujung filem menunjukkan bahawa watak utama, Judy dan David melarikan diri dari bandar, Ogden Marsh seperti yang mereka tahu bahawa tentera sedang merancang untuk menghapuskan penduduk bandar itu. Mereka dapat mendengar kira detik dan dapat menyeberangi sempadan bandar tepat pada masanya.

Adakah terdapat bahagian 2 yang berlaku?

Yang Berlaku 2: Pencerobohan Zombi.

Bagaimana anda menamatkan filem?

Bagaimana Ia Berakhir ialah a Filem drama komedi Amerika 2021 ditulis, diarahkan, dan diterbitkan oleh Daryl Wein dan Zoe Lister-Jones. Ia dibintangi oleh Lister-Jones, Cailee Spaeny, Olivia Wilde, Fred Armisen, Helen Hunt, Lamorne Morris dan Nick Kroll. Filem ini mempunyai tayangan perdana dunia di Festival Filem Sundance 2021 pada 29 Januari 2021.

Di manakah orang gila difilemkan pada tahun 2010?

"The Crazies" (2010) sebahagiannya difilemkan Lennox, Iowa, terletak di bahagian barat daya negeri ini, dan berlaku di bandar fiksyen Iowa yang dipanggil Ogden Marsh. Filem 1973, bagaimanapun, yang merupakan pembuatan semula, difilemkan di Pennsylvania dan bukannya Iowa.

Adakah Rob Zombie membuat semula Texas Chainsaw Massacre?

Dead Skin Mask: Filem 'Texas Chainsaw Massacre' Baharu Telah Diumumkan untuk 2021. ... Seorang bintang heavy metal yang berhutang lebih daripada yang boleh diungkapkan dengan kata-kata kepada The Texas Chainsaw Massacre ialah Rob Zombie, yang filem sulungnya House of 1,000 Corpses dan keluarga pusatnya, Fireflies banyak dipengaruhi oleh filem itu.

Adakah Rob Zombie memainkan Michael Myers?

Pada tahun 2007, beliau memainkan watak Michael Myers dalam Rob Zombie's pembuatan semula Halloween. ... Pada tahun 2009, dia mengulangi semula peranan dalam Rob Zombie's H2, menjadi hanya pelakon kedua yang memainkan Michael Myers lebih daripada sekali, dan pelakon pertama yang memainkan peranan dalam filem berturut-turut.

Bolehkah rabies membawa kepada zombi?

"Jika virus rabies boleh bermutasi dengan cukup cepat, ia boleh menyebabkan jangkitan dalam masa sejam atau beberapa jam. Itu benar-benar munasabah," kata Andreansky. Tetapi untuk virus rabies mencetuskan wabak zombi seperti dalam filem, ia juga perlu lebih menular.

28 hari kemudian berdasarkan apa?

Daripada mengaitkannya dengan filem zombi lain, inspirasi asal penulis Alex Garland adalah The Day of the Triffids, sebuah buku oleh John Wyndham yang telah dijadikan filem pada tahun 1963. Ia mengisahkan tentang spesies tumbuhan yang mula menguasai dunia.

Adakah kuarantin filem zombi?

Kuarantin ialah sebuah filem seram Amerika 2008 yang diarahkan oleh John Erick Dowdle dan dibintangi oleh Jennifer Carpenter. Filem ini adalah pembuatan semula filem seram Sepanyol REC. Kuarantin mengandungi kerja kamera yang goyah seperti yang dilihat dalam filem seperti Cloverfield. ... Filem ini tidak menampilkan muzik sampingan, "dijaringkan" dengan kesan bunyi.

Adakah sesiapa yang hidup dalam keadaan gila?

"Gila": Bukan lagi warganegara biasa; agak "orang gila" berkeliaran di Odgen Marsh dan mencari di mana-mana jika ada mangsa yang tidak dijangkiti di luar sana untuk dibunuh. Tentera: Hanya 10-20 mangsa semasa konfrontasi.