Adakah anda perlu bermain kejatuhan mengikut urutan?

Semua permainan adalah dalam susunan kronologi, jadi bermain dari awal membolehkan anda mengetahui latar belakang dunia dengan lebih jelas, dan terdapat elemen tertentu yang anda tidak boleh menghargai jika anda tidak bermain dengan teratur. Yoi belajar mengapa kumpulan tertentu baik atau jahat, perkara seperti itu.

Adakah anda perlu bermain permainan Fallout dengan teratur?

3 Jawapan. di sana adalah mengangguk kepada permainan Fallout yang lain, dan permainan ini berlaku di alam semesta yang sama, tetapi anda akan dapat menikmati Fallout 4 tanpa bermain mana-mana yang sebelumnya.

Adakah saya perlu bermain Fallout dalam urutan Reddit?

Kedua-duanya adalah permainan yang hebat dalam hak mereka sendiri, tetapi kawalan dan beberapa pengilat hilang. Jika anda bermain Fallout 4 dahulu, maka anda mungkin terbiasa dengan sedikit peningkatan kualiti hidup, yang boleh merendahkan pengalaman anda dengan permainan yang lebih lama dan lebih kasar. Hanya pilihan peribadi saya, cerita tidak memerlukan sebarang urutan.

Bolehkah saya bermain Fallout 3 tanpa bermain yang lain?

Walaupun terdapat beberapa panggilan balik dan rujukan, anda tidak perlu mempunyai pengalaman dengan mereka untuk menikmati permainan - sebenarnya, watak anda mengikut definisi, tidak berkemampuan untuk mempunyai sebarang pengetahuan daripada pelbagai puak dan watak yang dirujuk, setelah dibesarkan dalam persekitaran yang seolah-olah tertutup tanpa sentuhan dengan ...

Perlukah saya bermain Fallout 1 atau 2 dahulu?

Sejujurnya, saya boleh teruskan. Bagi OP, ya, kedua-duanya adalah permainan yang sangat bagus. Permainan pertama adalah sangat singkat dan mudah, terutamanya untuk cRPG pada zamannya, manakala permainan kedua adalah jauh lebih besar, dan kadangkala melemparkan pertemuan peringkat icewind dale kepada anda.

Apa itu FALLOUT? Pengenalan Untuk Pemain Baharu (TIADA SPOILER)

Adakah Fallout 1 masih bagus?

Lebih daripada segala-galanya, Fallout asal ialah permainan yang hebat pada zamannya. Sebagai entri pertama dalam francais, ia mengejutkan betapa banyak perubahan antara setiap ansuran. Cerita permainan, nada, perspektif kamera, dan juga beberapa cerita permainan telah banyak diubah.

Adakah terdapat mod untuk Fallout 1?

Tidak ada mod selain itu. Tiada kit penciptaan atau GECK untuk permainan untuk membuat mod.

Bolehkah saya mulakan dengan Fallout 3?

Fallout Jika anda menikmati Fallout 3 dan ingin mengetahui lebih lanjut tentang siri Fallout secara keseluruhan - dan melihat di mana ia bermula - kemudian kembali ke asal. ... Ia pasti Fallout 3 dan banyak lagi, tetapi anda masih harus bermula dengan Fallout 3 supaya anda boleh menghargai sepenuhnya perkara baharu dalam permainan ini.

Adakah permainan Fallout disambungkan?

Dengan setiap Fallout datang jalan cerita baharu, tetapi semua permainan disambungkan melalui sejarah peperangan yang rumit, pelbagai kumpulan yang ingin mengawal dunia, dan pilihan sukar untuk dibuat untuk kebaikan yang lebih besar (atau diri anda sendiri, sekiranya anda berkenan dengan cara yang mementingkan diri sendiri).

Adakah saya perlu bermain Fallout 3 untuk bermain Fallout 4?

Tidak mungkin jika ada Fallout 3 untuk melihat beberapa watak dalam Fallout 4 tetapi ia tidak perlu, setiap permainan memainkan cerita mereka sendiri dalam dunia yang sama dan biasanya setiap permainan menceritakan asas-asas tradisi yang cukup bagus. Pendek kata tidak, anda tidak perlu bermain permainan sebelumnya.

Apa yang lebih baik Fallout 3 atau New Vegas?

Walaupun dunia Fallout 3 lebih menyeronokkan untuk diterokai, Fallout: New Vegas menampilkan mekanik permainan yang unggul dan misi yang lebih menarik. ... Memandangkan siri ini lebih kepada keseronokan penerokaan daripada yang lain, Fallout 3 boleh dianggap sebagai permainan Fallout yang lebih baik.

Apakah susunan yang harus saya mainkan Fallout 4?

Pesanan khusus:lengkapkan permainan utama kemudian bengkel bilik kebal, autmatron, far harber, dan terakhir nuka world. Saya akan membuat bengkel Automatron dan Vault Tec sebaik sahaja anda mampu. Automatron memberi anda keupayaan untuk membuat peneroka robot dan memberi anda lokasi penempatan yang bagus.

Apakah perintah yang keluar dari permainan kejatuhan?

  • Fallout (1997)
  • Fallout 2 (1998)
  • Fallout 3 (2008)
  • Fallout 4 (2015)
  • Fallout: New Vegas (2010)
  • Fallout 76 (2018)
  • Taktik Fallout: Brotherhood of Steel (2001)
  • Fallout: Brotherhood of Steel (2004)

Bolehkah anda bermain Fallout pada Android?

Fallout 1&2 kini boleh dimainkan sepenuhnya pada Android dengan semua kesan bunyi dan skor muzik daripada permainan asal. Dengan penggunaan QEMU emulator Android X86, anda akan belajar cara memasang dan memainkan salinan Fallout1&2 anda sendiri pada Android.

Bolehkah anda bermain Fallout 3 PS4?

Kenapa Fallout 3 tidak tersedia pada PS4? Ternyata keserasian ke belakang adalah kunci di sini. ... Disebabkan ini, nampaknya Fallout 3 tidak akan tiba di PS4. Perlu diingatkan bahawa keluaran Fallout 3 pada Xbox One pada dasarnya adalah versi Xbox 360 permainan.

Apakah cerita di sebalik Fallout?

Fallout ialah siri permainan peranan pasca-apokaliptik yang dihasilkan dan diterbitkan oleh Bethesda Softworks, yang asalnya dicipta oleh Interplay Entertainment. Walaupun berlatarkan dan selepas abad ke-22, cerita dan karya seninya adalah banyak dipengaruhi oleh paranoia nuklear pasca Perang Dunia II pada tahun 1950-an.

Adakah semua permainan Fallout berada di alam semesta yang sama?

Sama ada kesemuanya berada dalam jangka masa yang sama, ia bergantung pada sebab yang anda maksudkan dengan jangka masa yang sama. Memandangkan jumlah masa antara Perang Besar dan permainan terkini dalam garis masa (Fallout 4), the permainan cukup tersebar.

Adakah Fallout 76 dan Fallout 76 Wastelanders adalah permainan yang sama?

Fallout 76 sentiasa kehilangan sesuatu. ... Minggu lepas, pembangun Bethesda mengeluarkan kemas kini terbesar permainan itu, yang digelar "Wastelanders." Perubahan yang paling ketara ialah ia menambahkan NPC kembali ke permainan - dan sementara Fallout 76 masih tidak sesuai Permainan Fallout, pengembangan membawanya lebih dekat.

Permainan Fallout yang manakah harus saya mainkan dahulu?

Saya akan bermula sejauh yang anda boleh pergi secara peribadi. Kejatuhan 1 jika anda ingin bermain RPG isometrik, Fallout 3 (dan kemudian New Vegas) jika anda tidak fikir anda boleh mengendalikan RPG sekolah lama, dan 4 jika anda hanya mahu merakam sesuatu semudah mungkin. 1, 2, 3, NV, kemudian 4, dalam susunan itu dari mana sahaja anda bermula.

Perlukah saya bermain Fallout 3 dahulu?

Saya lebih suka cerita FO3, tetapi sangat mengutamakan permainan NV. Mereka hampir sama sekali tidak berkaitan antara satu sama lain jadi tidak penting yang mana anda mulakan. lebih kurang begini. Saya secara keseluruhan lebih suka Fallout 3 kerana ceritanya, dan permainannya cukup baik, walaupun NV jauh lebih baik.

Bolehkah saya memulakan Fallout 4?

Tidak. Terdapat cerita yang menyeluruh, kebanyakannya dijelaskan dalam intro, tetapi ceritanya benar-benar berdiri sendiri. Nah, anda boleh pergi terus ke dalamnya, melainkan anda mahu belajar tentang ilmu pengetahuan.

Adakah Fallout 1 dan 2 akan dimaster semula?

Fallouts 1 dan 2 tidak boleh dimaster semula sehingga mereka menemui kod sumber.

Berapa banyak lokasi dalam Fallout 1?

Dalam Fallout terdapat sejumlah 12 lokasi. Dalam Fallout 2 terdapat sejumlah 21 lokasi. Dalam Fallout Tactics terdapat sejumlah 26 lokasi dan 29 pertemuan rawak.

Adakah akan ada remaster Fallout 1?

Walaupun, pembuatan semula Bethesda Fallout 1 sangat tidak mungkin, sekurang-kurangnya kami mempunyai mereka ini dan, jika anda memiliki PC, anda bertuah, kerana tidak lama lagi anda akan dapat merasai pengalaman klasik dalam cahaya baharu.

Adakah Fallout New Vegas masih berbaloi untuk dimainkan pada 2020?

Dengan kebanjiran permainan Bethesda ke Xbox Game Pass, sesetengah mungkin tertanya-tanya sama ada ia berbaloi untuk bermain Fallout: New Vegas yang berusia sedekad pada tahun 2021. Jawapan ringkasnya ialah ya, dan itu kerana Fallout: New Vegas ialah salah satu permainan yang telah berusia dengan sangat baik. ...