Dell mengumumkan komputer riba XPS dan Inspiron baru dalam varian warna baru

Dell Electronics, hari ini, mengumumkan pelancaran peningkatan terbaru mereka ke siri komputer riba XPS dan Inspiron yang popular. Komputer riba baru akan hadir dengan Windows 10 di luar kotak, bersama dengan beberapa spesifikasi lain yang lebih baik.

DELL xps

Dell XPS hadir dalam varian warna baru

Baru Dell XPS 13 dikuasakan oleh Windows 10 dan datang dalam variasi warna baru - Rose Gold . Komputer riba menawarkan dua konfigurasi perkakasan untuk dipilih. Varian yang lebih murah mempunyai pemproses Intel i5 generasi ke-7 bersama dengan 8GB RAM, SSD 256GB dan paparan FHD 13.3 inci.

Varian premium, sebaliknya, menggunakan pemproses Intel i7 generasi ke-7 bersama dengan 8GB RAM, 256GB SSD dan paparan sentuh UHD 13,3 inci. Kedua-dua varian ini hadir dengan teknologi Wireless-AC 1535 terbaru Dell yang menjanjikan sambungan WiFi yang kuat dan boleh dipercayai. XPS 13 beratnya hanya sekitar 2,7 paun dan menggunakan serat karbon bersama dengan aluminium mesin untuk menawarkan badan yang ringan tetapi tahan lama. Satu lagi ciri besar XPS 13 ialah bateri 60WHrnya yang menjanjikan jangka hayat bateri sehingga 22 jam.

Baca : Ulasan Dell XPS 12.

Dell Inspiron 15 & 17 5000

Siri Dell Inspiron 15 & 17 5000 yang baru dikuasakan oleh Windows 10 dan hadir dalam pelbagai warna termasuk Sparkling White, Midnight Blue, Fog Night, Matte Grey, Black, Bali Blue, Tango Red atau Cosmic Purple . Walaupun Inspiron 15 adalah penukar 2-dalam-1 dengan paparan sentuh, Inspiron 17 adalah komputer riba kelas atas yang berfungsi sebagai pengganti desktop.

Selain daripada peningkatan perkakasan biasa, Inspiron 15 kini juga dilengkapi kamera inframerah pilihan dengan Windows Hello yang membolehkan anda log masuk dengan melihat ke dalam kamera. Ia juga dilengkapi pemacu DVD dengan pemain Blu-Ray pilihan yang membolehkan anda memainkan filem beresolusi tinggi semasa dalam perjalanan.

Harga dan Ketersediaan

Dell XPS 13 akan tersedia di AS mulai 4 Oktober dengan harga bermula sekitar $ 799, dan Inspiron 15 dan 17 akan tersedia pada tarikh yang sama pada $ 549.

Baca lebih lanjut di sumbernya.