Mengapa akaun activision saya tidak dinyahpautkan?

Jika anda memautkan akaun Activision yang salah ke Akaun Battle.net anda, log masuk ke Profil Akaun Activision anda dan dalam bahagian Pemautan Akaun pilih akaun dan klik Nyahpaut. Kemudian anda boleh memautkan akaun yang betul. ... Sokongan Pelanggan Blizzard tidak dapat membantu dengan memaut atau menyahpaut Akaun Activision.

Berapa lama masa yang diambil untuk memadamkan akaun Activision?

Untuk memadam data Activision anda klik di sini. Permintaan mungkin diperlukan sehingga 30 hari untuk disiapkan. Setelah proses ini selesai, Blizzard tidak akan dapat memulihkan maklumat ini atau memulihkan akaun kepada keadaan sebelumnya dalam apa jua keadaan.

Bagaimanakah cara saya menyahpaut akaun Activision saya daripada mudah alih?

Untuk menyahpaut akaun Activision anda ikuti langkah berikut:

  1. Log masuk ke akaun Activision anda.
  2. Dalam bahagian PEMAUTAN AKAUN, cari akaun yang ingin anda nyahpautkan dan pilih NYAHPAUT. ...
  3. Tandai kotak pengesahan dan pilih TERUSKAN.

Bagaimanakah saya boleh membetulkan akaun Activision saya?

Terdapat masalah dengan Akaun Activision anda.

...

Menurut Activision:

  1. Keluar dari permainan, kemudian lancarkan semula. ...
  2. Jika anda tidak ingat kata laluan, anda boleh memulihkannya dengan melawati Activision.com.
  3. Atau, jika anda tidak lagi mempunyai akaun e-mel itu, anda boleh membuat akaun baharu sepenuhnya, dan kemudian gunakan ini untuk log masuk ke permainan.

Bolehkah saya memautkan semula akaun Activision Saya?

Jika anda memilih untuk memautkan akaun platform anda ke akaun Activision yang lain, kemajuan anda tidak akan diteruskan. ... Jika anda memautkan semula akaun platform ini ke akaun Activision asal, anda boleh meneruskan perkembangan anda dan mengakses kandungan milik anda.

Nyahpaut Ralat Akaun Activision FIX - KEMASKINI 2021 ( Warzone - COD ) Xbox / PS5

Mengapa saya tidak boleh masuk ke akaun Activision saya?

Untuk menyelesaikan masalah, batalkan log masuk dahulu, kemudian keluar dan masukkan kata laluan anda sekali lagi. Dengan sebarang nasib, log masuk akaun Activision akan berjaya, dan anda akan dapat beratur untuk perlawanan. Jika pembetulan ini tidak berjaya, anda mungkin mempertimbangkan untuk menukar kata laluan Activision anda.

Bagaimanakah cara menukar akaun Activision saya di warzone?

Tekan Pilihan pada skrin utama. Pergi ke tab AKAUN dan pilih Akaun Activision.

...

Anda juga boleh menukar ID/Nama Paparan Activision anda dalam talian.

  1. Log masuk ke akaun Activision anda.
  2. Pilih INFO ASAS.
  3. Pilih EDIT di sebelah ID AKTIVISION anda dan masukkan Nama Paparan yang anda inginkan.
  4. Pilih SIMPAN.

Bagaimanakah cara saya memadamkan akaun Activision saya?

Padamkan akaun Activision anda melalui e-mel

  1. Buka akaun e-mel berdaftar anda.
  2. Sekarang, tulis e-mel yang meminta mereka memadamkan akaun anda dan mengalih keluarnya daripada pangkalan data mereka.
  3. Masukkan alamat e-mel [email protected].
  4. Pada Subjek, taip "Permintaan untuk Padam Akaun Saya."
  5. Sekarang, klik pada butang hantar.

Bagaimanakah cara saya memadamkan akaun Call of Duty Mobile secara kekal?

Anda perlu pergi ke apl Tetapan pada peranti anda. Kemudian, pergi ke Pengurusan aplikasi dan pilih Call of Duty: Mudah Alih daripada senarai. Pergi ke pilihan storan apl dan klik pada 'Kosongkan Data' dan ia akan memadamkan semua Call of Duty anda: Data mudah alih dan akaun tetamu anda.

Bolehkah anda menetapkan semula akaun Activision anda?

Pergi ke Halaman pemulihan kata laluan akaun Activision. Masukkan alamat e-mel yang digunakan untuk membuat akaun anda dan pilih SERAH. Jika anda mempunyai akaun yang sah, arahan pemulihan kata laluan telah dihantar ke alamat e-mel berdaftar.

Apa yang berlaku apabila anda memadamkan akaun Activision anda?

Jika anda memutuskan untuk meminta pemadaman maklumat peribadi dengan Activision, maka anda akan memadamkan maklumat yang telah anda letakkan di bawah akaun anda dalam Activision selama-lamanya. Semua maklumat peribadi yang dikaitkan dengan akaun anda akan dipadamkan selama-lamanya dan proses ini tidak boleh diterbalikkan.

Bagaimanakah cara saya melaporkan kepada Activision?

1 Lawati halaman sokongan Activision. 2 Hubungi mereka untuk berhubung dengan perkhidmatan pelanggan. 3 Hantar tweet kepada @ATVIAssist. 4 Hubungi Duta Sokongan Activision untuk mendapatkan bantuan.

Bagaimanakah cara menukar akaun Activision saya pada ps4?

Untuk menukar ID/Nama Paparan Activision anda dalam permainan, kemukakan ke skrin Akaun Activision. Tekan Pilihan pada skrin utama. Pergi ke tab AKAUN dan pilih Akaun Activision.

Bagaimanakah cara saya menyahpaut akaun Battlenet saya?

Sambungan antara akaun Battle.net dan akaun Xbox Live®, Playstation Network® atau Nintendo Switch® boleh dialih keluar pada bila-bila masa. Log masuk ke Sambungan anda dalam halaman Pengurusan Akaun anda dan klik butang Putuskan sambungan di sebelah konsol anda ingin menyahpaut.

Bagaimanakah saya boleh membuat akaun Activision saya awam?

Untuk menetapkan profil Call of Duty anda kepada umum, anda perlu log masuk ke laman web Call of Duty, cari halaman keutamaan akaun dan klik pada tab Pemautan Akaun. Di sini anda akan menemui akaun PlayStation, Xbox, Battle.net dan Steam yang telah anda sambungkan.

Mengapa saya tidak boleh menukar nama Activision saya?

Pilih pilihan profil di bahagian atas sebelah kanan skrin dan pilih Maklumat Asas di bawah pilihan pemautan akaun. Pilih butang Edit di sebelah pilihan Activision ID dan taipkan nama yang anda inginkan. ... Jika pemain tidak dapat melihat nama paparan, mereka mungkin dilumpuhkan dalam tetapan dalam Warzone atau Modern Warfare.

Bolehkah saya mempunyai 2 akaun Warzone?

Ya, tidak mengapa. Satu-satunya peraturan dengan berbilang akaun ialah itu anda tidak boleh mengendalikan lebih daripada satu akaun WarLight dengan cara yang memberi anda kelebihan dalam permainan atau kejohanan. Selagi anda tidak melakukannya dengan cara yang cuba memperbodohkan orang untuk menganggap anda dua orang tidak mengapa.

Bagaimanakah cara menukar ID Activision saya tanpa token?

Bagaimana Untuk Menukar Nama Activision Anda Tanpa Token? * Pilih edit dan ubah nama. (Ia boleh memberitahu anda bahawa anda hanya mempunyai sifar token yang tinggal, jangan kisah.) Tekan simpan di sudut kanan atas, ia akan meningkatkan anda untuk mengesahkan dengan memasukkan kata laluan anda sekali lagi atau dengan memilih platform anda dan log masuk.

Bagaimanakah cara saya memulihkan akaun Activision saya?

Bagaimana untuk mendapatkan kembali akaun Activision yang dicuri

  1. Pergi ke Portal Sokongan Activision, di sini.
  2. Pergi ke Permintaan Pemulihan Akaun Activison, di sini.
  3. Ikut langkah.
  4. Log permintaan untuk mendapatkan semula akaun anda.
  5. Kemudian ia adalah permainan menunggu.

Bagaimanakah saya boleh mengetahui akaun Activision saya?

Mencari ID Activision Anda

  1. Sila layari www.callofduty.com.
  2. Klik Log Masuk jika anda sudah mempunyai akaun, atau Daftar jika anda belum membuat akaun lagi.
  3. Sebaik sahaja anda berada dalam akaun anda tuding pada nama pengguna anda di penjuru kanan sebelah atas skrin dan pilih Maklumat Asas.
  4. Tatal ke bawah dan anda akan melihat ID Activision.

Bagaimanakah saya boleh muncul di luar talian di Activision?

Inilah yang perlu anda lakukan:

  1. Lawati tapak web Activision, dan log masuk ke akaun anda.
  2. Klik tab Profil di penjuru kanan sebelah atas halaman.
  3. Pilih rangkaian yang betul untuk akaun anda (Playstation, Xbox Live atau Steam)
  4. Klik Sign On Visible, dan kemudian pilih Tiada untuk muncul di luar talian.

Bagaimanakah cara saya menyahpaut akaun pautan semula Activision saya?

Jika anda memautkan akaun Activision yang salah ke Akaun Battle.net anda, log masuk ke Profil Akaun Activision anda dan dalam Bahagian Pemautan Akaun pilih akaun dan klik Nyahpaut. Kemudian anda boleh memautkan akaun yang betul. Anda boleh menyahpaut akaun sekali setiap 12 bulan.

Mengapakah akaun Modern Warfare saya ditetapkan semula?

Penjelasan tentang sebab statistik atau pangkat anda mungkin ditetapkan semula dalam Call of Duty: Modern Warfare. ... Jawapan: Jika statistik dan pangkat anda diubah atau diubah suai di luar mekanik permainan biasa, pelayan Call of Duty akan cuba memulihkannya menggunakan sandaran yang terbaharu disimpan..

Bagaimanakah anda tidak dilarang daripada Call of Duty?

Tiada kaedah tersedia yang menjamin akaun anda dibatalkan. Sekiranya anda mendapat larangan selama beberapa hari atau jam maka satu-satunya perkara yang boleh anda lakukan ialah menunggu sehingga akaun anda dibatalkan. Tetapi ada orang yang akaunnya mendapat larangan selama lebih daripada 10 tahun atau kadangkala larangan kekal.