Adakah sangkar nicolas berada di kalangan orang luar?

Cameo dalam adegan gemuruh Nicolas Cage dan Johnny Depp telah telah ditambah ke bahagian The Outsiders (filem)#Cast sebagai kameo.

Siapa yang dimainkan oleh Johnny Depp dalam The Outsiders?

Saya memilih Johnny Depp untuk bermain watak Bob kerana dia telah bermain dalam banyak filem dan merupakan pelakon berpengalaman yang hebat dan tahu bagaimana memainkan peranannya dengan baik. Dia akan menjadi pilihan yang hebat untuk memainkan Bob kerana dia mempunyai sikap Soc.

Apakah yang dilakukan oleh Nicolas Cage dalam The Outsiders?

Sejak peranan kecilnya dalam filem Fast Times at Ridgemont High, bersama Sean Penn, Cage telah muncul dalam pelbagai jenis filem, baik arus perdana mahupun luar biasa. Dia mencuba untuk peranan Dallas Winston dalam filem bapa saudaranya The Outsiders, berdasarkan S.E. Novel Hinton, tetapi kalah kepada Matt Dillon.

Adakah Kevin Bacon bermain dalam The Outsiders?

Kerjaya filem Kevin Bacon bermula dengan National Lampoon's Animal House 1978. ... Bacon bagaimanapun, tidak muncul dalam drama akan datang 1983 The Outsiders, yang terkenal dengan pelakon bintang yang akan datang, termasuk Rob Lowe, Emilio Estevez, Matt Dillon, Tom Cruise, Patrick Swayze, Ralph Macchio dan Diane Lane.

Berapa umur Ponyboy sekarang?

Ponyboy ialah seorang berumur empat belas tahun greaser yang tinggal bersama dua abangnya, Sodapop dan Darry di sebelah timur kelas bawahan Tulsa, Oklahoma. Ibu bapanya terbunuh dalam kemalangan kereta hanya lapan bulan sebelum The Outsiders berlaku.

THE OUTSIDERS HD REMASTERED - RUMBLE ANT GREASERS & SOCS - LOWE DILLON HOWELL SWAYZE ESTEVEZ

Berapakah umur Johnny Cade sekarang?

Johnny Cade ialah 16 tahun. Dia kecil untuk usianya jadi dia sebenarnya kelihatan lebih dekat dengan Ponyboy, yang baru-baru ini mencecah 14 tahun. Dari segi kematangan, terdapat saat-saat dalam cerita di mana Johnny dilayan seolah-olah dia jauh lebih muda daripada yang lain. daripada kumpulan itu.

Siapa yang mati pada orang luar?

Tiga watak utama yang mati dalam novel The Outsiders ialah Bob Sheldon, Johnny Cade dan Dallas Winston.

Apakah Nombor Bacon tertinggi?

Nombor Bacon yang paling terkenal adalah milik seorang lelaki bernama William Rufus Shafter, yang berada di kedudukan a 7. Nombor Bacon yang paling biasa untuk kebanyakan pelakon dan pelakon adalah dalam julat 2-3, kerana pengguna kini boleh menemui melalui carian Google yang mudah.

Siapa yang memulakan api di orang luar?

Sambil memaki hamun, Dally mula memandu Johnny dan rumah Ponyboy. Semasa mereka memandu melepasi gereja tempat Ponyboy dan Johnny menginap, mereka melihat gereja itu sedang terbakar. Ponyboy fikir dia dan Johnny mesti telah memulakan api dengan puntung rokok, jadi budak-budak lelaki itu melompat keluar dari kereta untuk memeriksa api.

Siapa pelakon termuda di luar?

Thomas Howell memainkan peranan utama sebagai Ponyboy Curtis, adik lelaki Curtis yang bongsu dan ahli Greasers. Howell membintangi bersama dalam "E.T. the Extra-Terrestrial" pada tahun sebelum "The Outsiders" ditayangkan di pawagam.

Adakah Johnny Depp berada di kalangan orang luar?

Cameos dalam adegan gemuruh

Nicolas Cage dan Johnny Depp telah ditambahkan pada The Orang luar (filem)#Bahagian pelakon sebagai kameo.

Adakah Johnny Depp Orang Asli Amerika?

Dalam temu bual pada tahun 2002 dan 2011, Depp mendakwa mempunyai keturunan Orang Asli Amerika, dengan menyatakan, "Saya rasa saya mempunyai beberapa orang Asli Amerika di suatu tempat di bawah garis. ... Ini membawa kepada kritikan daripada masyarakat Orang Asli Amerika, kerana Depp tidak mempunyai keturunan Orang Asli yang didokumenkan, dan pemimpin masyarakat asli merujuknya sebagai "seorang bukan India".

Apakah nilai bersih Johnny Depp pada tahun 2020?

Depp pada masa ini mempunyai anggaran nilai bersih $150 juta setiap Nilai Bersih Selebriti. Itu jauh berbeza daripada lebih $650 juta yang dikatakan bekas akauntannya Mandel yang dia perolehi dalam tempoh 13 tahun lebih dia diuruskan oleh The Management Group.

Adakah Johnny Depp akan kembali sebagai Grindelwald?

Johnny Depp keluar dari Fantastic Beasts

Pada November 2020, Depp mendedahkan dia tidak akan lagi memainkan Grindelwald dalam siri filem itu selepas dia kehilangan kes libelnya berkaitan dakwaan penderaan oleh bekas isteri, pelakon Amber Heard terhadap akhbar UK.

Adakah sodapop menyebabkan Sandy hamil?

Sejarah. Sodapop memberitahu Ponyboy dia pasti dia akan berkahwin dengan Sandy. Bagaimanapun, apabila dia hamil, dia pergi tinggal bersama neneknya di Florida. ... Dia disebut sekali dalam filem itu, tetapi Sodapop tidak pernah mengatakan dia berpindah atau hamil.

Apakah kata-kata terakhir Johnny?

Apakah maksud kata-kata terakhir Johnny? Sejurus sebelum dia meninggal dunia di hospital, Johnny berkata "Kekal emas, Ponyboy.” Ponyboy tidak dapat memahami maksud Johnny sehingga dia membaca nota yang ditinggalkan Johnny. Johnny menulis bahawa "kekal emas" adalah rujukan kepada puisi Robert Frost yang dikongsi Ponyboy ketika mereka bersembunyi di gereja.

Apakah kata-kata terakhir Dally?

Dia meninggal dunia sebaik sahaja dia ditembak dalam buku itu.

Apakah nilai bersih Tom Cruise?

Tom Cruise Nilai Bersih

Anggaran nilai bersih Tom Cruise ialah $600 juta.

Adakah sodapop Curtis mati?

Nasib Sodapop

Mengenai ulasan DVD, Rob Lowe berkata dia bertanya kepada S.E. Hinton di mana dia melihat wataknya, Sodapop, mengikuti peristiwa "The Outsiders." Dia berkata dia memberitahunya bahawa Sodapop dirangka, pergi ke berperang di Vietnam dan mati di sana.

Siapa pelincir tertua dalam The Outsiders?

Keith (Dua-Bit) Mathews Yang paling tua dalam kumpulan itu, kecuali Darry, dan masih junior di sekolah menengah pada usia 18 tahun. Dia adalah pelawak bijak kumpulan itu.

Apakah nama panggilan Johnny Cade?

Johnny Cade ialah "haiwan peliharaan geng itu." Novel itu menggambarkan Johnny sebagai "anak anjing yang hilang" dan "anak anjing yang telah ditendang terlalu banyak kali." Dia baru berusia 16 tahun, tetapi sudah dipukul oleh kekejaman hidup.