Siapa watak naruto yang paling kuat?

1) Kaguya Otsutsuki Kaguya mempunyai akses kepada semua, termasuk Kekkei Genkai seperti Byakugan dan Rinne Sharingan. Digabungkan dengan transformasi binatang berekornya, dia adalah entiti paling berkuasa dalam siri Naruto.

Siapa watak terkuat dalam Naruto asal?

Memandangkan lebih ramai peminat diperkenalkan kepada francais melalui perkhidmatan penstriman dan siri sekuel, perdebatan tentang watak mana yang paling hebat.

  1. 1 Kaguya.
  2. 2 Naruto Uzumaki. ...
  3. 3 Sasuke Uchiha. ...
  4. 4 Hagoromo Ōtsutsuki (Sage of Enam Jalan) ...
  5. 5 Hashirama Senju (Hokage Pertama) ...
  6. 6 Madara Uchiha. ...
  7. 7 Nagato (Sakit) ...

Siapa watak Naruto yang paling lemah?

kenapa Iruka Umino adalah watak Naruto yang paling lemah.

Siapa abang Naruto?

Itachi Uchiha (Bahasa Jepun: うちは イタチ, Hepburn: Uchiha Itachi) ialah watak fiksyen dalam siri manga dan anime Naruto yang dicipta oleh Masashi Kishimoto.

Siapa Hokage yang paling lemah?

Dengan mengambil kira itu, kami telah menyemak semula artikel ini untuk menjelaskan beberapa lagi yang paling kuat dan paling lemah di kalangan mereka.

  1. 1 PALING LEMAH: Yagura Karatachi (Mizukage Keempat)
  2. 2 TERKUAT: Hiruzen Sarutobi (Hokage Ketiga) ...
  3. 3 PALING LEMAH: Onoki (Tsuchikage Ketiga) ...
  4. 4 TERKUAT: Hashirama Senju (Hokage Pertama) ...

Top 10 Watak Naruto Terkuat

Siapa yang boleh mengalahkan Akatsuki?

Berikut adalah 10 watak Naruto yang cukup kuat untuk mengalahkan semua ahli Akatsuki.

  1. 1 Kaguya Otsutsuki.
  2. 2 Hagoromo Otsutsuki. ...
  3. 3 Naruto Uzumaki. ...
  4. 4 Sasuke Uchiha. ...
  5. 5 Hamura Otsutsuki. ...
  6. 6 DMS Kakashi Hatake. ...
  7. 7 Madara Uchiha. ...
  8. 8 Lelaki Mungkin. ...

Siapa yang boleh mengalahkan Naruto?

Goku walaupun bentuk asas goku boleh mengalahkan Naruto. Dan adakah anda pernah menonton pengembaraan pelik jojo kerana Giorno adalah yang paling kuat dan boleh menterbalikkan masa juga. Meliodas semakin diinjak oleh Naruto! Naruto Uzumaki adalah salah satu watak anime yang paling terkenal di dunia.

Bolehkah Naruto mengalahkan Saitama?

Kepantasan Naruto telah melepasi kelajuan cahaya dan tidak ada cara yang mungkin untuk Saitama mengalahkannya. ... Naruto menang berdasarkan stamina dan kepantasannya. Jika anda lebih pantas daripada musuh anda, ia akan memihak kepada anda.

Bolehkah Naruto mengalahkan Rimuru?

Rimuru boleh mengalahkan Naruto dengan mudah, dengan yang kedua tidak berpeluang menang. Disebabkan sifat aslinya sebagai lendir, walaupun Rimuru tidak mengekalkan kuasa EOSnya, dia boleh dengan mudah menelan semua yang dilemparkan Naruto kepadanya. Apatah lagi serangan chakra, Rimuru boleh menelan Kurama sendiri sepenuhnya.

Bolehkah Naruto membuka 8 Gates?

Apabila digabungkan dengan Dark Chakra, teknik ini meningkatkan kelajuan, daya tahan dan kekuatan fizikal pengguna ke tahap manusia luar biasa, dan Shinno menyebut bahawa dia boleh membuka kunci semua Eight Gates dengan bentuk ini dan masih bertahan.

Bolehkah Naruto mengalahkan Luffy?

Naruto lebih kuat daripada Luffy. Dia mengambil pemusnah planet dan bertahan. Luffy tabah seperti paku, lebih kuat daripada kebanyakan, tetapi masih kalah. Kemenangan ini menjadi milik Naruto.

Bolehkah Naruto mengalahkan Itachi?

Naruto cukup kuat untuk melawan Obito Uchiha, Madara Uchiha, Kaguya Otsutsuki, dan kemudian Sasuke Uchiha semuanya dalam satu hari. Seperti, tiada cara untuk Itachi menjadi lebih kuat daripadanya. ... Sehingga kini, dia kekal sebagai ninja terhebat dalam siri ini, dan oleh itu, dia sudah pasti lebih kuat daripada Itachi.

Siapa Akatsuki yang paling lemah?

Zetsu adalah ahli Akatsuki yang paling lemah. Dia pakar dalam menyusup ke tempat yang berbeza dan mengumpul intel. Sepanjang berada dalam organisasi, dia tidak pernah terlibat dalam pertarungan serius yang akan menunjukkan keupayaan bertarungnya.

Bolehkah Goku mengalahkan Thanos?

Goku adalah makhluk yang benar-benar berkuasa, berkali-kali lebih kuat daripada beberapa tuhan di alam semestanya sendiri. ... Thanos boleh membekukan Goku tepat pada masanya, menghancurkan sepenuhnya realitinya, atau mengangkutnya terus ke dalam lubang hitam. Bergantung pada kuasa sebenar Batu yang lain, Thanos bahkan boleh mengambil alih jiwa Goku atau fikirannya.

Bolehkah Naruto mengalahkan Superman?

Dijiwai dengan kuasa syaitan, Naruto pastinya mempunyai dorongan, pengalaman dan kuasa yang diperlukan untuk menjatuhkan Lelaki Keluli itu. Naruto mempunyai begitu banyak kebolehan dan kemahiran yang seseorang boleh dengan mudah bertaruh bahawa dia boleh menggunakan mana-mana bilangannya kerosakan dan menjatuhkan Superman.

Adakah Naruto lebih pantas daripada Goku?

Sifat sebenar kelajuan Goku adalah untuk diperdebatkan, dengan sesetengah peminat berteori bahawa dia sepantas kelajuan cahaya, yang lain berpendapat kelajuannya adalah sejuta kali lebih daripada itu. Walau bagaimanapun, tidak kira versi yang mana peminat percaya. Ini kerana walaupun pada kadar paling perlahan, Goku jauh, lebih pantas daripada Naruto.

Bolehkah lelaki mengalahkan Kakashi?

Malah, Kakashi mengakui itu Lelaki lebih kuat dalam beberapa cara. ... Dia tewas kepada Kakashi di peringkat akhir Peperiksaan Chunin ketika mereka masih muda, tetapi Guy bekerja keras untuk tidak tewas lagi kepada pesaingnya. Matlamat untuk mengalahkan Kakashi menjadikan Guy seorang ninja yang lebih berkuasa. Dia membina taktiknya untuk mengalahkan Kakashi, dan taijutsunya lebih baik.

Bolehkah Naruto mengalahkan Kakashi?

Naruto mengatasi Kakashi dari segi Kekuatan Mentah dan kuasa sebagai Ninja, apabila dia menguasai Gaya Angin: Rasenshuriken. Ini terbukti dengan fakta bahawa dia mengalahkan Ninja Kakashi mengalami masalah dalam serangan ke-2nya dan hampir satu pukulan dia.

Bolehkah Naruto mengalahkan Madara?

Selama bertahun-tahun, Naruto Uzumaki telah berkembang beberapa kali lebih kuat, dan kuasa yang dimilikinya kini memastikan dia mengatasi Madara Uchiha dari segi kekuatan. Tidak syak lagi bahawa Madara adalah watak yang sangat berkuasa, tetapi Naruto mengalahkan dia dalam hampir semua cara.

Bolehkah Ichigo mengalahkan Naruto?

Pada akhirnya, kita nampak itu Naruto menang dalam lebih banyak kategori daripada Ichigo, itulah sebabnya kita boleh mengisytiharkan dia sebagai pemenang. Dia seorang pejuang yang lebih baik dengan set kemahiran dan teknik yang lebih pelbagai, dan walaupun bentuknya mungkin tidak lebih kuat daripada Ichigo, terutamanya disebabkan sifat pemusnah mereka, mereka juga tidak lebih lemah daripada mereka.

Adakah Luffy mengalahkan Blackbeard?

Had kuasa Blackbeard adalah misteri, tetapi tidak dapat dinafikan bahawa Luffy tidak berpeluang menentang Yonko ini yang pada satu ketika, berjaya mencederakan Shanks. Luffy perlu berlatih lebih banyak untuk mengalahkan Blackbeard dan membalas dendam abangnya Ace.

Bolehkah Luffy mengalahkan Zoro?

1 Tidak Boleh Dikalahkan: Luffy

Luffy ialah kapten Lanun Topi Jerami dan ahli terkuat dalam Generasi Terburuk selepas Yonko Blackbeard. ... Walaupun Zoro sememangnya cukup kuat untuk menentang Luffy dalam pertarungan, ia tidak akan berakhir dengan baik untuknya. Dari segi Pemerhatian dan Persenjataan Haki, Luffy lebih hebat daripada Zoro.

Adakah Kakashi lebih kuat daripada Naruto?

Pada penghujung arka perang, Kakashi berada pada tahap yang sama dengan Naruto Uzumaki, terima kasih kepada Kuasa Enam Laluan yang dianugerahkan kepadanya oleh Obito Uchiha. ... Sementara itu, Naruto terus menjadi shinobi terkuat dalam sejarah. Kuat macam Kakashi ialah, dia tidak mempunyai banyak peluang untuk mengalahkan Hokage Ketujuh Konoha.

Bolehkah Naruto belajar Chidori?

Inilah sebabnya Naruto tidak pernah belajar Chidori. ... Oleh itu, dalam bentuk terkini Naruto tidak ada yang menghalangnya daripada mempelajari teknik itu. Walau bagaimanapun, dia tidak mempunyai sebab untuk mempelajari Chidori kerana dia telah mempelajari dan menguasai Rasengan ke tahap yang lebih tinggi daripada bapanya, pencipta teknik itu.