Sandarkan, Pulihkan, Pindahkan permainan Steam dengan Steam Library Manager

Semua pemain PC menikmati bermain permainan Steam yang paling panas dan juga yang paling dahsyat. Kemungkinannya, perpustakaan permainan anda cukup besar, jadi apa yang berlaku apabila tiba masanya untuk membuat sandaran? Tidak semua orang mahu memadam permainan dan menambahkannya kembali di kemudian hari, jadi alat sandaran yang baik selalu diperlukan.

Sandarkan, pulihkan, gerakkan permainan Steam

stim sandaran

Kami menemui perisian yang dikenali sebagai Steam Library Manager . Perisian khusus ini memungkinkan pengguna membuat sandaran, memulihkan, atau memindahkan perpustakaan permainannya di beberapa perpustakaan. Perisian sumber terbuka ini memudahkan untuk memindahkan aplikasi Steam, dan inilah sebab mengapa kami menganggapnya menarik.

Cara menggunakan Steam Library Manager

Setelah perisian dipasang dan berjalan dengan akaun Steam anda, kita dapat melihat antara muka pengguna grafik dan betapa intuitifnya. Halaman utama memaparkan semua permainan anda dalam bentuk lakaran kecil, dan kelihatannya cukup bagus dari perspektif kami. Steam Library Manager juga menunjukkan kemungkinan jalan pemasangan . Kami juga dapat membuat seberapa banyak lokasi pada bila-bila masa.

Untuk menjimatkan ruang, pengguna dapat memindahkan kandungan dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Perisian ini juga mempunyai beberapa tab yang membolehkan pengguna menyegarkan pustaka Steam mereka, membuat perpustakaan baru, atau menyandarkan keseluruhan perpustakaan. Semuanya cukup mudah untuk bangun dan berjalan, dan itu memberikan pengalaman yang hebat.

Kita harus menunjukkan bahawa seperti aplikasi Steam, ada kemungkinan untuk memeriksa fail yang rosak dan memeriksa keperluan sistem anda, antara lain.

pengurus perpustakaan wap

Bagaimana Steam Library Manager memungkinkan orang menjimatkan ruang?

Baiklah, kami memahaminya memampatkan fail semasa berada dalam mod sandaran. Ia memerlukan sedikit masa, dan oleh itu, kami mengesyorkan agar anda mempunyai komputer yang kuat sebelum ingin memuat turun dan menggunakan perisian ini. Sekali lagi, jika anda seorang pemain biasa di Steam dengan beberapa tajuk di perpustakaan anda, anda mungkin sudah mempunyai mesin yang hebat.

Ciri-ciri lain:

  • Sokongan Asal (Ditambah kemampuan untuk memasang secara automatik dengan fungsi Touchup.exe permainan asal)
  • Task Manager (Untuk mengantri permainan untuk memampatkan, menyalin atau menghapus)
  • Pembersih Perpustakaan (Imbas folder yatim di perpustakaan Steam)
  • Sokongan pemampatan padat Windows 10
  • Sedia untuk terjemahan melalui Crowdin (terjemahan Inggeris, Rusia dan Turki masih belum diperbaiki)
  • Peningkatan prestasi (Mengisi perpustakaan, memindahkan fail, dll.)
  • Pengemas kini automatik terbina dalam untuk kemas kini
  • Penambahbaikan UI seperti:
    • MahApps.Metro Integrasi (Tema Cahaya & Gelap dengan pilihan aksen)
    • Keupayaan untuk menyusun permainan mengikut Nama, ID, saiz Cakera, jenis Sandaran, Tarikh Kemas Kini Terakhir dan tarikh Main Terakhir
    • Dua kaedah penyenaraian yang berbeza untuk panel permainan (Paparan grid dan paparan Senarai)

Muat turun percuma Steam Library Manager

Secara keseluruhan, kami menikmati penggunaan Steam Library Manager. Ia tidak menyelesaikan tugas tepat pada waktunya, tetapi semuanya bergantung pada ukuran fail. Sekiranya perisian ini ternyata menjadi hit, jangan terlalu terkejut jika Valve menambahkan beberapa ciri yang kami bicarakan kepada pelanggan Steam rasmi.

Muat turun Steam Library Manager di sini dari laman web rasmi.

Bacaan lanjut:

  1. Steam Cleaner akan membantu anda menghapus data yang tidak digunakan yang ditinggalkan oleh Steam, Origin, Uplay, Battle.net, GoG, dan Nexon.
  2. Petua dan Trik Steam ini akan membantu anda memanfaatkan platform dengan sebaik mungkin.

pengurus perpustakaan wap