Adakah taylor swift pada idola amerika?

Taylor Swift tidak berada di American Idol. Dia tidak pernah muncul dalam rancangan itu, bahkan untuk membuat persembahan. Swift telah membuat persembahan di America's Got Talent sebagai tetamu. Terdapat seorang peserta pada musim 18 American Idol bernama Alisa Ermolaev yang mengatakan orang ramai menganggap dia kelihatan seperti Taylor Swift.

Adakah Taylor Swift terkenal daripada American Idol?

Taylor Swift tidak berada di American Idol. Dia tidak pernah muncul dalam rancangan itu, bahkan untuk membuat persembahan. ... Tatal ke bawah untuk membaca lebih lanjut tentang cara Taylor Swift menjadi terkenal, penampilannya di rancangan realiti bakat lain dan sebab dia tidak pernah menyertai American Idol.

Bagaimanakah Taylor Swift menjadi terkenal?

Bagaimanakah Taylor Swift menjadi terkenal? ... Dalam 2006 Swift menandatangani dengan Big Machine Records dan menjaringkan hit Top 40 pertamanya dengan "Tim McGraw.” Dia kemudian mengeluarkan empat lagi single dan album bertajuk sendiri.

Adakah Taylor Swift memenangi pertunjukan bakat?

Pada usia 11 tahun, selepas banyak percubaan, Taylor memenangi pertandingan bakat tempatan dengan menyanyi membawakan "Big Deal" LeAnn Rimes, dan diberi peluang untuk muncul sebagai pelakon pembukaan Charlie Daniels di amfiteater Strausstown. Minat dalam muzik desa ini mengasingkan Swift daripada rakan sekolah menengahnya.

Di manakah Taylor Swift ditemui?

Pada pameran industri di Kafe Bluebird di Nashville pada tahun 2005, Swift menarik perhatian Scott Borchetta, seorang eksekutif DreamWorks Records yang sedang bersedia untuk membentuk label rekod bebas, Big Machine Records. Dia pertama kali bertemu Borchetta pada tahun 2004.

Katy Perry Mewarnai Taylor Swift di 'American Idol'

Siapa yang pertama kali menemui Taylor Swift?

Kerjaya Muzik Desa

Persembahan cemerlang di The Bluebird Café di Nashville membantu Swift mendapat kontrak dengannya milik Scott Borchetta Rekod Mesin Besar. Dia mengeluarkan single pertamanya, "Tim McGraw," pada tahun 2006, dan lagu itu menjadi Top 10 hit di carta negara.

Siapa anak perempuan Taylor Swift?

Pada Julai 2020, Swift mendedahkan nama anak perempuan bongsu pasangan itu, Betty, yang dilahirkan pada Oktober 2019, bersamanya cerita rakyat lagu Betty, yang turut memuatkan nama Reynolds dan dua lagi anak perempuan Lively, James, enam, dan Inez, empat.

Siapakah pemenang American Idol yang paling terkenal?

American Idol: Pemenang Musim 4 Carrie Underwood

Sekarang: Pemenang paling berjaya setakat ini, dia telah mengeluarkan enam album studio dan memenangi tujuh Anugerah Grammy, 9 Anugerah CMA, 11 Anugerah Muzik Billboard dan 15 Anugerah ACM.

Apakah nilai bersih Taylor Swift?

Nilai bersih Swift adalah dianggarkan $365 juta, dan dia adalah salah seorang selebriti dengan bayaran tertinggi di dunia. Jelajah Stadium Reputasi Swift ialah lawatan dengan kutipan tertinggi dalam sejarah AS, dengan kutipan lebih $266 juta.

Apakah warna kegemaran Taylor Swift?

Taylor Swift telah mendedahkan banyak tentang dirinya melalui muziknya sejak lapan tahun lalu. Warna kegemaran? merah, duh.

Siapa teman lelaki Taylor Swift?

Taylor Swift mempunyai sesuatu yang menyeronokkan untuk dikongsi dengan teman lelakinya, Joe Alwyn: Grammy.

Bagaimana Taylor Swift Bertemu Joe Alwyn?

Taylor dan Joe kononnya bertemu di Met Gala 2016. Walaupun tiada siapa yang mengesahkan ini, dan Taylor masih berkencan dengan DJ Calvin Harris pada masa itu, peminat membuat spekulasi bahawa pasangan itu bertemu pada perayaan tahunan berdasarkan lirik "Dress" dari album Taylor 2017 Reputation.

Berapakah nilai Carrie Underwood?

Kejayaan Underwood di dalam dan di luar pentas telah membawa nilai bersihnya $140 juta, menurut Kekayaan Bersih Selebriti. Berikut adalah pandangan ringkas pada statistik penyanyi: Nilai bersih: $140 juta. Tarikh lahir: 10 Mac 1983.

Siapakah idola Taylor Swift?

Dalam sembang dengan Nashville Lifestyles, Swift memberi penghormatan kepada Faith Hill dan Kenny Chesney sebagai orang yang paling dia pandang tinggi. Kedua-dua Hill dan Chesney telah menunjukkan sokongannya yang tidak terkira dan menyokongnya kerana dia telah menangani pendakian pantas dalam genre dan seterusnya.

Siapa penyanyi terkaya?

Akibat yang mungkin tidak diingini: Barisan kecantikan telah membantunya memasuki salah satu peringkat paling eksklusif di dunia: Billionaire. Rihanna kini bernilai $1.7 bilion, anggaran Forbes—menjadikannya pemuzik wanita terkaya di dunia dan kedua selepas Oprah Winfrey sebagai penghibur wanita terkaya.

Siapa Beyonce atau Taylor Swift yang lebih kaya?

Mereka adalah dua nama wanita terbesar dalam muzik dan telah begitu selama bertahun-tahun, tetapi siapa yang lebih kaya: Beyoncé atau Taylor Swift? Beyoncé ialah artis terkaya daripada keduanya. Sehingga 2020, Beyoncé mempunyai nilai bersih $500 juta, manakala Taylor Swift berada agak jauh di belakang dengan nilai bersih sekitar $360 juta.

Siapa penyanyi wanita terkaya?

Rihanna kini secara rasmi menjadi pemuzik wanita terkaya di dunia dengan nilai bersih dianggarkan $1.7 bilion. Usahawan dan penyanyi Rihanna secara rasmi kini menjadi pemuzik wanita terkaya di dunia dengan nilai bersih dianggarkan $1.7 bilion.

Berapa banyak wang yang dibayar oleh peserta American Idol?

Kontrak itu mendedahkan bahawa artis membawa pulang $250,000 dalam dua jumlah sekaligus. Pemenang American Idol mendapat $125,000 apabila mereka menandatangani kontrak dan baki $125,000 apabila mereka menyiapkan album, yang mereka mempunyai empat bulan untuk melakukannya.

Siapakah bukan pemenang American Idol yang paling berjaya?

Selepas mendapat tempat keempat pada musim kelima American Idol, Christ Daughtry seterusnya menjadi peserta lelaki paling berjaya dalam sejarah persembahan. Pada tahun 2006, bintang rock yang bercita-cita tinggi itu membentuk kumpulan Daughtry. Album sulung bertajuk sendiri mereka serta-merta menduduki tempat nombor satu di Billboard 200.

Siapa Kawan Baik Taylor Swift?

Karlie Kloss pernah terkenal sebagai kawan baik Swift. Pada masa mereka bertemu, Kloss adalah model baharu di tempat kejadian, dan dia dan Swift mengukuhkan persahabatan baharu mereka dengan perjalanan jalan raya yang didokumentasikan dengan baik ke Big Sur.

Berapakah bilangan teman lelaki Taylor Swift?

Berapa Ramai Teman Lelaki Taylor Swift Ada? Tanpa menyertakan mereka yang belum disahkan berpacaran dengannya, Taylor Swift telah melakukannya 9 teman lelaki.

Bolehkah Taylor Swift membaca muzik?

Taylor Swift tidak boleh membaca muzik, dan dia tidak boleh menulisnya juga. Mungkin, dia tidak boleh mencapai nota tinggi juga. Tetapi, dia telah menjadi ikon nyanyian, dikagumi ramai dan memperoleh wang yang besar. ... Walaupun tanpa kemahiran vokal, ada peluang anda boleh melakukannya, menggunakan lagu auto dan penyegerakan bibir.