Adakah pac mati di medan perang 4?

Irish kemudiannya menemui mayat Pac dan mendapatkan semula tag anjingnya. Selepas mengetahui bahawa intel telah dihantar kepada Oz sebelum ini askar Pac yang ditembak mati, dan terharu dengan pengorbanan rakannya, Irish mengarahkan Pasukan Petugasnya—dan mana-mana No-Pats yang sudi menyebelahi mereka—untuk melawan Oz.

Adakah Ireland bertahan di Battlefield 4?

Ini hanya menunjukkan bahawa Irish adalah orang yang terselamat bahagian terakhir "Battlefield 4."

Siapa PAC di medan perang?

Clayton Pakowski ialah Penyelamat Pertempuran Marin di Battlefield 4. Dia berumur 27 tahun, dan mempunyai nama panggilan sebagai "Pac".

Berapa umur Irish dalam BF4?

Battlefield di Twitter: "//t.co/MMRuNsTOk0 Nama: Kimble Graves Nama Panggilan: “Irish” Umur: 32 Pangkat: Staf Sarjan Tanda Panggilan: Batu Nisan 3 #BF4"

Siapa yang memainkan Pac dalam BF4?

Battlefield 4 (Permainan Video 2013) - Andrew Lawrence sebagai Clayton 'Pac' Pakowski - IMDb.

Kematian Pac-BF4

Adakah Pac mati BF4?

Irish kemudiannya menemui mayat Pac dan mendapatkan semula tag anjingnya. Selepas mendapati bahawa intel telah dihantar kepada Oz sebelum askar Tembakan Pac mati, dan terharu dengan pengorbanan rakannya, Irish mengarahkan Pasukan Petugasnya—dan mana-mana No-Pats yang sudi menyebelahi mereka—untuk melawan Oz.

Bolehkah anda menyelamatkan Valkyrie dalam BF4?

Anda boleh memilih untuk mengorbankan Hannah, Irish atau anda boleh membiarkan kapal perang itu menenggelamkan Valkyrie. Tidak kira apa pilihan yang anda buat itu adalah penghujung permainan. Untuk memilih Hannah atau Irish hanya serahkan C4 kepada mereka. Jika anda ingin mengorbankan Valkyrie jangan buat apa-apa, cuma biarkan kapal Chang menenggelamkannya.

Apakah pengakhiran kanon bf4?

Pemain itu, dalam kasut Recker, kemudian memutuskan siapa yang akan membuat pengorbanan. ... Selepas kapal perang meletup, permainan berakhir dengan perbualan suram antara Irish dan Hannah, membiarkan pemain memikirkan siapa yang mereka kalah.

Apakah pangkat Recker bf4?

Status. Sarjan Daniel "Reck" Recker ialah watak protagonis dan utama yang boleh dimainkan dalam kempen pemain tunggal Battlefield 4.

Adakah BF 2042 mempunyai mod cerita?

Battlefield 2042 tidak akan mempunyai kempen pemain tunggal. Sebaliknya, cerita akan diceritakan melalui permainan berbilang pemain.

Tahun berapa Battlefield 4 ditetapkan?

Latar dan watak

Kempen pemain tunggal Battlefield 4 berlangsung semasa fiksyen "Perang 2020", enam tahun selepas peristiwa sebelumnya.

Apakah batu nisan dalam bf4?

Skuad Batu Nisan, Armada Ketujuh, ialah skuad fiksyen Marin AS yang muncul dalam Battlefield 4 sebagai protagonis utama.

Siapa musuh dalam Battlefield 4?

Disiarkan di blog EA hari ini, butiran plot mengesahkannya tentera China adalah musuh utama anda dalam Battlefield 4.

Berapakah kesudahan Battlefield 4?

Disana ada tiga kemungkinan pengakhiran kepada kempen pemain tunggal Battlefield 4, walaupun ia sangat singkat. Masing-masing terikat dengan pencapaian atau trofi. Dapatkan ketiga-tiganya untuk membuka kunci tiga senjata berasingan dan Tag Anjing untuk digunakan dalam Berbilang Pemain.

Pengakhiran Battlefield 4 yang manakah merupakan kanon?

Filem sembilan minit itu nampaknya mengesahkan pengakhiran kanonik untuk Battlefield 4 2013: orang Ireland itu, bukan Huang “Hannah” Shuyi, terselamat daripada peristiwa kempen permainan itu. Oleh itu, Irish akan menjadi Pakar "No-Pat" yang boleh dimainkan dalam Battlefield 2042. "Exodus" juga memperkenalkan watak baharu kepada cerita Battlefield bernama Oz.

Adakah Battlefield 2042 adalah sekuel kepada Battlefield 4?

Battlefield 2042 Is Secara Rasmi Sekuel Kepada BF4. Filem pendek Exodus Battlefield 2042 termasuk watak dari Battlefield 4, mengesahkan BF 2042 adalah sekuel kepada BF4 dan berlaku 22 tahun kemudian. Battlefield 2042 telah pun membina reputasi untuk menerima masa lalu siri ini.

Apa yang berlaku kepada Dima bf3?

Ahli Batu Nisan terselamat tetapi Dima terbunuh apabila kereta kabel itu jatuh di atasnya.

Apakah pengakhiran terbaik untuk Battlefield 4?

Pengakhiran yang terbaik ialah apabila anda menaikkan sepenuhnya semua 4 kelas.

Apa yang berlaku jika anda tidak memilih Ireland atau Hannah?

Pemain kemudian mempunyai tiga pilihan berbeza dari sini: Enggan memberikan C4 kepada Hannah dan Ireland mengakibatkan pemusnahan Valkyrie bersama dengan kematian Garrison, Pac, dan Jin Jié.

Siapa bf4 Ireland?

Tag anjing. Kubur Kapten Kimble "Irish". ialah kapten kapal pemusnah No-Pat MFS-04 Exodus dan bekas Sarjan Kakitangan Marin Amerika Syarikat. Semasa Perang 2020, Irish telah ditugaskan ke Skuad Batu Nisan bersama Clayton Pakowski, Daniel Recker dan William Dunn.

Siapa yang menyuarakan Irish dalam Battlefield 4?

Kubur Kimble, lebih dikenali sebagai Irish. Williams membintangi sebagai Irish dalam Battlefield 4 pada 2013, dan akan dilihat sebagai dia sekali lagi dalam Battlefield 2042, yang akan ditayangkan pada 22 Oktober.