Di mana untuk mendapatkan pemangkin yang disempurnakan wabak?

Tetapi Penyempurnaan Wabak anda belum benar-benar sempurna lagi. Anda perlu memperoleh Catalyst terlebih dahulu. Untuk mendapatkan Catalyst, anda perlu lengkapkan versi Heroik Zero Hour. Selepas anda mengalahkan versi biasa misi, anda boleh mengakses versi Heroik melalui nod di sebelah Ladang.

Bolehkah anda melengkapkan pemangkin disempurnakan wabak?

Ingat, anda juga perlu untuk mendapatkan 500 pembunuhan Precision dengan Outbreak Perfected untuk melengkapkan Catalyst. Jika anda telah berjaya melakukannya dan menyelesaikan tiga konfigurasi, Catalyst sepatutnya lengkap. Pencarian akan dikemas kini untuk mengatakan "Objektif Masterwork selesai".

Berapa minggu yang diperlukan untuk mendapatkan pemangkin disempurnakan wabak?

Anda boleh lakukan sama ada lima minggu daripada larian usaha Zero Hour untuk membuka kunci pemangkin, atau anda boleh melakukan tiga minggu dengan penyelesaian teka-teki untuk mendapatkan kredit tambahan, yang mungkin berbaloi untuk dilakukan jika anda mempunyai pasukan yang cekap untuk dijalankan dan memahami cara melakukannya.

Adakah wabak disempurnakan masih baik 2021?

Di hujung eksotik, Wabak Perfected masih kukuh untuk kerosakan berterusan dari semasa ke semasa berbanding dengan denyutan lain dan akan meletakkan penyok yang bagus dalam sesuatu, walaupun bos, jika pemain lain menggunakannya juga.

Bagaimanakah anda mendapatkan pemangkin cahaya keras?

Pemangkin Cahaya Keras akan muncul secara rawak setiap kali pemain melengkapkan Heroic atau Nightfall Strike. Tiada petunjuk tepat betapa jarangnya penurunan Hard Light Catalyst, tetapi seperti yang lain, Catalysts ia tidak mungkin muncul serta-merta.

KEJU PEMANGKIN WABAH! - Destiny 2 Beyond Light Complete Wabak Pemangkin Sempurna

Sejauh manakah wabak disempurnakan?

Apa yang membuatkannya bagus? Walaupun hanya senjata utama, Wabak Perfected boleh mengeluarkan kerosakan yang serius dalam keadaan yang betul. Pukulan pantas atau pembunuhan ketepatan dengan Outbreak Perfected menjana kawanan SIVA yang merosakkan yang menyerang sasaran. Jika seluruh pasukan bomba menggunakan Wabak, mereka boleh mencairkan bos dalam masa yang singkat.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan pemangkin telesto?

Terdapat hanya dua cara untuk mendapatkan Telesto Catalyst:

  1. Sektor Hilang Lagenda.
  2. Menguasai Sektor Hilang.

Adakah anda masih boleh mendapat pemangkin juju buruk di luar cahaya?

Berikut ialah senarai lengkap Pemangkin Eksotik yang tidak akan tersedia selepas Beyond Light: Juju teruk. Huckleberry. Beban Izanagi.

Bagaimanakah anda mendapat juju Catalyst 2020 yang buruk?

Bad Juju Catalyst sangat mudah untuk diperolehi tetapi akan menjadi agak sukar. Untuk pemain mendapatkan Catalyst yang mereka perlu dapatkan 700 pejuang terbunuh dalam Strikes, Crucible, atau Gambit. Sebaik sahaja pejuang ke-700 terbunuh, Bad Juju Catalyst akan jatuh.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Lumina melebihi cahaya?

Sepanjang mogok, anda akan menemui kristal ungu terapung di persekitaran. Tembak dan musnahkan 11 daripada ini dengan Rose sebelum membunuh Xol dan menyelesaikan misi. Sebaik sahaja Xol dibunuh, Rose yang lengkap anda akan menjadi Lumina.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan pemangkin Izanagi melebihi cahaya?

Ia adalah penurunan rawak yang berlaku apabila menjalankan perlawanan senarai main semasa Musim Terpilih. Untuk mendapatkan pemain Catalyst hanya perlu untuk memainkan perlawanan senarai main sehingga ia jatuh daripada salah satu musuh yang mereka bunuh.

Bolehkah saya masih mendapatkan pemangkin telesto?

Berita buruknya ialah Telesto Catalyst hanya boleh diperolehi daripada Prestige Eater of Worlds Raid. Anda perlu pergi ke "Dada Cincin," seperti yang dipanggil oleh pemain, dan bagi kebanyakan orang, anda memerlukan pasukan Raid penuh untuk melakukan ini.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan pemangkin pembawa kematian?

Mangkin Deathbringer diperolehi dengan melengkapkan serangan, perlawanan Crucible atau Gambit. Ia boleh diberikan secara rawak pada akhir aktiviti. Walau bagaimanapun, item ini nampaknya mempunyai kadar penurunan yang agak tinggi, jadi jangan terkejut jika anda mendapatnya kali pertama anda menyelesaikan bantahan.

Apakah pemangkin hati sejuk?

PEMANGKIN DARIPADA MENYEMPURNAKAN STRIKE Pemangkin ini berasal dari menyelesaikan serangan heroik atau mengalahkan bos Nightfall. Mereka mempunyai kadar penurunan yang sangat rendah. COLDHEART Untuk melengkapkan pemangkin sebaik sahaja ia jatuh, anda perlu mendapatkan 300 pembunuhan. Melengkapkan pemangkin akan memberi anda +20 kestabilan dan +20 kelajuan muat semula.

Adakah wabak disempurnakan masih baik di luar cahaya?

Wabak Perfected ialah masih merupakan salah satu senjata Eksotik terbaik dalam permainan, turun tangan. Senjata ini tidak tersedia untuk pemain buat seketika apabila Beyond Light keluar, namun, kini ia kembali dalam permainan dan tersedia untuk diperoleh sekali lagi.

Bolehkah anda solo sifar jam?

Zero Hour membawakan CO-OP, 5v5, pasukan lwn pasukan, pengalaman pertempuran suku dekat yang sangat berasaskan kepada permainan yang memfokuskan kepada dua pasukan dengan setiap pemain mempunyai peranan mereka sendiri. ... Dengan mod permainan CO-OP akan membolehkan anda memainkan operasi yang lebih besar yang boleh anda tangani secara solo atau dengan 5 pasukan.

Adakah wabak disempurnakan Ikelos?

Wabak Perfected ialah sebuah senjata IKELOS.

Adakah Hard Light masih bagus 2021?

Hard Light mendapat nerf daripada meta meninggalkan Rejim Suros bersendirian di atas sekali lagi apabila ia datang kepada senapang auto eksotik di Crucible. ... Walaupun tanpa Penjanaan Semula Kesihatan pada pembunuhan, ia boleh dikatakan senapang auto terbaik untuk PvP dalam Destiny 2, tetapi ya, itu juga merupakan faedah yang bagus juga.

Adakah Ace of Spades mempunyai pemangkin?

Ace daripada Spades Catalyst ialah Pemangkin Ace of Spades. Ia memberikan Ace of Spades faedah Funeral Pyre. Apabila pemangkin dicas sepenuhnya, senjata itu juga menjadi Masterworked dan menjana Orbs pada multikill, dan memperoleh penjejak yang akan memaparkan bilangan musuh yang dikalahkan dengannya.

Adakah Hard Light masih bagus?

Laporan awal ialah itu ia masih baik, cuma tidak mengerikan. ... "Hard Light mempunyai banyak statistik yang hebat, dan impaknya berkembang dengan lebih ramai pemain menggunakannya - akhirnya tiada perlindungan yang selamat."

Adakah pemangkin telesto berbaloi?

Telesto (Pemangkin dari Eater of Worlds Raid Lair) – Senjata hebat dengan pemangkin yang disertakan dengan rangsangan saiz majalah yang sangat besar, tetapi terperangkap dalam sarang serbuan yang tiada siapa yang melakukannya lagi. Sungguh memalukan. 14. ... Masih baik, cuma bukan meta seperti dahulu dibandingkan dengan nadi legenda atau Juju/Wabak.

Bagaimanakah anda menyempurnakan wabak Catalyst 2021?

Untuk mendapatkan Catalyst, anda perlu lengkapkan versi Heroik Zero Hour. Selepas anda mengalahkan versi biasa misi, anda boleh mengakses versi Heroik melalui nod di sebelah Ladang. Versi Heroik Zero Hour bukan sahaja mengubah kesukaran pertempuran — ia juga mengubah laluan melalui misi.

Bagaimana anda mendapatkan pemangkin sumpah Eriana?

Untuk mendapatkan Eriana's Vow Catalyst pemain perlu menyelesaikan pencarian The Vow yang diberikan oleh Banshee-44. Dia menuduh pemain menguji senjata sama ada dalam aktiviti Gambit, Gambit Prime, Crucible, Vex Offensive atau Strike untuk memperoleh 400 Progress.

Adakah beban Izanagi masih baik di luar cahaya?

Beban Izanagi

Tetapi jika anda mahukan senjata penghancur bos dalam slot Kinetik anda maka ini adalah pilihan terbaik anda. Walaupun kumpulan besar kandungan pada permulaan Beyond Light mungkin telah mengeluarkan pemangkinnya daripada permainan, ia masih merupakan kuasa mutlak apabila ia berkaitan dengan kerosakan bos.