Apa mamona dalam bahasa Inggeris?

mamón1 (mamona) ADJ membosankan.

Apakah maksud mamona dalam slanga Sepanyol?

Hai!! -Dia bermaksud secara literal: "anda MENGGUGUHKAN!" -Anda juga boleh menggunakannya dalam maskulin: mamón. atau dalam femal: mamona.

Apakah perkataan Inggeris untuk Mamon?

kata nama. mamat [kata benda] pucuk sisi yang datang daripada akar tumbuhan.

Apakah maksud Mamoan?

mamon. bodoh kata nama. idiota, tonto, estúpido, loco, bobo.

Apakah maksud Momano?

1. (negara) el Mónaco (M)

Patricia Mamona menantikan Kejohanan Eropah di Berlin

Apa maksud Papi?

Papi ialah istilah sehari-hari untuk "ayah" dalam bahasa Sepanyol, tetapi dalam kebanyakan budaya berbahasa Sepanyol, terutamanya di Caribbean, ia sering digunakan sebagai istilah umum kasih sayang untuk mana-mana lelaki, sama ada saudara, kawan atau kekasih. "Bayi" Inggeris, yang digunakan sebagai istilah sayang untuk pasangan dan anak-anak, adalah serupa.

Apakah maksud Chu poppy?

ayuh!". Entri itu memecahkan perkataan dalam frasa, mengatakan bahawa 'chupa' berasal daripada perkataan Sepanyol yang bermaksud 'menghisap batang', manakala 'papi' bermaksud 'bapa atau papa' dan 'munyayo' nampaknya bermaksud 'mari '.

Apakah maksud Mamalona?

Loghat. mamalona [f] PR CU derog. orang yang malas.

Tidakkah Mames menyinggung perasaan?

"No Mames" ialah frasa yang SANGAT biadap dan menjijikkan untuk digunakan di hadapan wanita atau orang yang tidak dikenali. "No Manches" Lebih baik, tetapi ia masih bukan bahasa Sepanyol yang betul. “No Manches” secara bebas bermaksud, “jangan kacau (bergurau atau main-main)” atau “berhenti mengacau”. "Te banas" secara harfiah bermaksud mandi sendiri.

Apakah perkataan slanga Mexico?

11 Perkataan Slang Mexico Hanya Orang Tempatan Tahu

  • Pendejo. Salah satu perkataan slanga yang paling banyak digunakan di Mexico ialah memanggil seseorang 'pendejo'. ...
  • Güey. Güey, kadangkala dieja dengan cara ia disebut sebagai 'wey', bermaksud "pasangan" dan digunakan sepanjang masa dalam bahasa Sepanyol Mexico. ...
  • Chido & Padre. ...
  • Cabrón. ...
  • Buena Onda. ...
  • La Neta. ...
  • Cubit. ...
  • Crudo.

Apakah maksud Nemo?

Nama Nemo ialah nama lelaki yang berasal dari bahasa Yunani yang bermaksud "tiada siapa". Umumnya nama Nemo banyak digunakan untuk anak laki-laki. "Nemo" ialah bahasa Latin untuk "no one" atau "nobody".

Mengapa ia dipanggil Mamon?

Mamón ialah seorang kek chiffon atau span yang sangat ringan yang terkenal dengan teksturnya yang lembut dan gebu. ... Walaupun nama itu berasal daripada torta Sepanyol, "kek", di beberapa wilayah Filipina torta juga boleh bermaksud "telur dadar".

Apakah maksud Culero dalam bahasa Sepanyol?

(Mexico, kasar) orang jahat atau jahat, orang yang tidak digemari oleh penceramah: "bodoh"/"bodoh"

Apakah maksud tiada Mames?

No mames adalah slanga Sepanyol yang kasar digunakan untuk menyatakan rasa tidak percaya (kedua-dua positif dan negatif) atau keseronokan. Digunakan terutamanya dalam kalangan penutur bahasa Sepanyol Mexico, seruan sepadan dengan "Tidak boleh!", "Anda bergurau dengan saya!", atau "Berhenti bermain-main dengan saya!".

Adakah Guey perkataan yang tidak baik?

Walaupun perkataan itu tidak selalu menyinggung perasaan mahupun menghina antara rakan, penggunaannya secara umumnya dianggap tidak berpendidikan. Oleh itu penggunaannya terhad kebanyakannya kepada rakan-rakan dan kenalan yang dipercayai atau di kalangan orang muda.

Apa itu bukan Quema Cuh?

tiada quema = ia tidak terbakar. "

Bagaimana anda mengeja Mamalona?

mamalón

  1. LELAKI TUNGGAL. mamalón. terbiar.
  2. WANITA TUNGGAL. mamalona. terbiar.
  3. LELAKI MAJMUK. mamalones. terbiar.
  4. FEMININ MAJMUK. mamalonas. terbiar.

Apakah maksud Chu Chu dalam Bahasa Sepanyol?

chuchu. labu siam; labu labu; choko; christophine; labu pir; pipinola; pir sayur.

Bolehkah saya memanggil BF saya Papi?

Dalam kebanyakan isi rumah berbahasa Sepanyol, orang lelaki dipanggil papi, ia bukan seksual dalam apa cara sekalipun. Begitu juga saya boleh panggil kawan lelaki saya papi dan ia boleh menjadi mesra sepenuhnya.

Apa itu papasito?

papasito {maskulin}

ayah {kata benda} [malap.]

Bilakah Mamon dicipta?

Mamon mula hidup semasa Perang Dunia II. Makanan telah dicatuan dan beberapa komoditi yang boleh diperolehi adalah tepung dan mentega cair. Pada masa itu, orang awam akan menggabungkan kedua-dua bahan untuk menghasilkan jisim kuning yang hampir tidak boleh dimakan dan tidak enak, seperti kek.

Adakah Finding Nemo palsu?

Cerita filem ini jelas merupakan karya fiksyen dicipta oleh Andrew Stanton dengan arahan bersama oleh Lee Unkrich. Lakon layarnya yang memukau telah ditulis oleh Bob Peterson dan David Reynolds. Walau bagaimanapun baru-baru ini satu teori yang aneh dan gelap telah membuat pusingan dan ia cuba menerangkan kisah sebenar di sebalik Finding Nemo.

Mengapa Nemo dipanggil Nemo?

Nama Nemo boleh menjadi rujukan kepada Kapten Nemo dari novel Jules Verne 20,000 Leagues Under the Sea dan adaptasi filem Disney 1954. Nemo pula sebenarnya Latin untuk "tiada sesiapa." Dalam novel yang disebutkan di atas, Kapten Nemo dipanggil sedemikian kerana tiada siapa yang tahu nama sebenarnya jika dia pernah memilikinya.

Adakah Nemo nama perempuan?

Nama Nemo ialah nama lelaki yang berasal dari bahasa Yunani yang bermaksud "tiada sesiapa".