Adakah hachi dan nana bercinta?

Pada masa kini, Nana dan Hachi bertengkar apabila Nana hamil oleh Takumi dan memutuskan untuk mengahwininya, walaupun dia mengalami penderaan di tangannya. Lima tahun kemudian, mereka mempunyai anak kedua, tetapi perkahwinan mereka berantakan.

Adakah Nana Osaki jatuh cinta dengan Hachi?

Dia mengalu-alukan Takumi dengan masakan rumahnya, dan mereka berkongsi perbualan intim di dalam tab mandi. Takumi mengaku cintanya kepada Hachi dalam masa mandi bersama. Dia juga memberitahunya dia tidak perlu merahsiakan hubungan mereka daripada rakan dan keluarga mereka, dan menyatakan hasratnya untuk bertemu keluarga Hachi.

Siapa yang Nana sayang sebenarnya?

Kerana mengandung, dia berkahwin Takumi (pada mulanya atas nama sahaja, kerana Takumi menangguhkan perkahwinan mereka kerana pertunangan Osaki dengan Ren). Sepanjang siri ini, nama perkahwinannya telah menjadi Nana Ichinose dan seiring dengan berlalunya masa, dia menyedari bahawa dia mencintai Takumi.

Adakah Takumi benar-benar mencintai Nana?

Jenis Minat Cinta

Takumi Ichinose ialah salah satu watak lelaki utama dalam anime, manga, dan filem aksi langsung NANA. Dia secara rasminya adalah kekasih Reira, membesar dengannya, dan adalah minat cinta kesat semasa dan isteri Nana Komatsu.

Siapa yang kahwin dengan Nana?

Nana agaknya masih berkahwin Takumi, walaupun perkahwinannya tidak kelihatan sama ada gembira atau tidak bahagia. Mereka berpisah kerana Takumi tinggal di London bersama anak lelaki mereka Ren dan Hachi tinggal di Jepun bersama Satsuki. Walaupun Junko mencadangkan bahawa Hachi harus menceraikan Takumi, dia berkata tidak ada keperluan untuk itu.

Semua Hai Nana/Hai Hachis

Siapa yang curang dengan Nana?

Dia bertemu Nana melalui rakan lamanya, Junko, dan Hachi pada asalnya berpindah ke Tokyo untuk lebih dekat dengannya. Walau bagaimanapun, hubungan mereka beransur-ansur menjadi sejuk dan dia curang dengannya Sachiko, rakan sekerja dan rakan sekerja yang comel dan peramah yang jatuh cinta dengannya tanpa mengetahui tentang Hachi.

Adakah Nana Osaki sudah mati?

Dia kemudiannya diisytiharkan mati; membayangkan bunuh diri sebagai punca. Beberapa tahun kemudian, dia ditemui hidup di London, dan mencari rezeki dengan menyanyi di sebuah pub. Dia memakai kunci yang jauh lebih panjang, dan dikenal pasti dengan cincin pertunangannya, serta tatu teratai tandatangannya.

Adakah Takumi dan Nana bercerai?

Pada masa ini mereka sudah berkahwin tetapi dia ditunjukkan tinggal di England bersama anak lelaki mereka Ren manakala, Nana tinggal bersama anak perempuan mereka Satsuki di Shirogane. Takumi dan Naoki sedang membantu isterinya mencari Nana O yang hilang.

Mengapa Takumi dibenci?

milik Takumi zaman kanak-kanak dipenuhi dengan begitu banyak kebencian. Dia mahu membunuh bapanya, tetapi sebaliknya melampiaskan kemarahannya di sekolah. Dia tidak mempunyai kawalan terhadap kehidupan rumahnya, dan mengambil keganasan untuk membayar pampasan. Tidak seperti Ren dan Nobu yang menggunakan muzik, satu-satunya pelarian Takumi dalam hidupnya ialah Reira, yang dilihatnya sebagai 'tulen'.

Adakah Nana berakhir dengan Ren?

Selepas hubungannya dengan Nana diketahui oleh majalah SEARCH, Ren melamar Nana kerana dia merasakan bahawa Yasu akan mengambil Nana daripadanya. ... Pada akhir Bab 77 Ren memilih untuk mendapatkan Reira demi Trapnest sebelum pergi berjumpa Nana untuk meraikan hari lahirnya.

Siapa Takumi jatuh cinta?

Nah TAKUMI suka HACHI... Buktinya ada pada bab 73 manga... DAMN love it... Takumi sendiri memberitahu Hachi bahawa dia mencintainya.

Takumi berakhir dengan siapa?

Selepas kesimpulan Awal D, tiada apa yang diketahui milik Mika & hubungan Takumi, sehingga di pusingan ke-3 perlumbaan MFG. Dikatakan Takumi mengahwininya dan mereka berdua berpindah ke England. GM Uehara (disebut dalam Bab 56), mungkin Mika, walaupun belum ada yang disahkan, setakat ini.

Adakah Nana suka Takumi atau Nobu?

Sebaliknya, Takumi ialah bapa kepada anaknya dan dia mampu menyara hidupnya. Dia secara senyap memilih Takumi dan hubungannya dengannya Nobu telah tamat secara rasmi. Namun, walaupun sudah berpisah, mereka berdua masih menyimpan perasaan antara satu sama lain.

Adakah Ren jatuh cinta dengan Reira?

Ren Honjo. Ren menyukai Reira semasa remaja, tetapi pada masa dewasa mereka hanya kawan rapat, malah kawan baik, walaupun paparazi cuba menjadikannya kelihatan seperti sesuatu yang lebih.

Adakah Nana dan Shouji putus?

Sachiko Kawamura (川村 幸子 Kawamura Sachiko) ialah teman wanita baru Shoji Endo yang mesra alam yang semakin rapat semasa dia berkencan dengan Nana Komatsu, yang dia tidak bersetuju untuk menjadi teman wanitanya sehingga Shoji berpisah dengan Nana.

Kenapa Takumi tidur dengan Reira?

Pada akhir jilid 19, Takumi tidur dengan Reira walaupun hakikatnya dia dan Hachi sudah pun berkahwin. Takumi terus terang bertanya kepada Reira jika dia benar-benar akan menjadi perempuan simpanannya, tetapi jelas sekali Reira tidak berpuas hati dengan apa yang berlaku antara mereka kerana dia sentiasa menyayangi Takumi.

Adakah Nana dan Yasu berkumpul?

Padahal Yasu jatuh cinta dengan Nana dan mempunyai perasaan yang kuat terhadapnya, dia tetap berkawan baik dengannya kerana dia tahu Ren menyayanginya. Ren seperti abang kepadanya, jadi dia tidak boleh mengkhianatinya dan bertindak adalah perasaan terhadap Nana.

Adakah Nana mempunyai pengakhiran yang baik?

8 Nana. Pencipta manga Paradise Kiss Ai Yazawa juga menulis manga josei yang sangat popular, Nana, jadi mungkin tidak mengejutkan jika cerita ini juga mempunyai pengakhiran yang tidak begitu menggembirakan. Kisah ini mengikuti dua wanita muda bernama Nana, yang bertemu di kereta api ke Tokyo dan menjadi kawan rapat.

Adakah Ren dan Nana berkahwin?

Pada masa ini mereka sudah berkahwin tetapi dia ditunjukkan tinggal di England bersama anak lelaki mereka Ren manakala, Nana tinggal bersama anak perempuan mereka Satsuki di Shirogane.

Bagaimana kesudahan Nana?

Nana O akhirnya masuk London dan detektif mendapati dia menyanyi di sebuah kelab. Perkahwinan Hachi dan Takumi ada pasang surutnya tetapi mereka tetap berkahwin dengan Takumi menghabiskan banyak masanya di London. Hachi datang ke London dan bersatu semula dengan Nana O. Mereka kembali ke Jepun dan siri ini berakhir dengan konsert pertemuan semula.

Adakah Nana seorang Josei?

Nana Osaki ialah seorang heroin kita memerlukan lebih banyak lagi bukan sahaja josei, tetapi anime shoujo. Jangan biarkan pakaian goth dan wajah cantik wanita ini menipu anda; dia bukanlah seorang yang dingin seperti yang anda sangkakan. Dia berkemauan kuat dan bersemangat, serta penyanyi utama sebuah band.

Berapa umur Shinnana?

Shinichi Okazaki ialah pemain bes Blast, dan ahli termuda kumpulan itu, hanya 15 tahun.

Apakah bangsa Junko dalam Nana?

Junko adalah dua kaum.

Adakah Natsuki Mogi menipu Takumi?

Dia melakukan pendahuluan seksual yang mengerikan terhadapnya seperti yang disebut di dalam bilik persalinan mengakibatkan Takumi untuk menumbuknya apabila mendengar apa yang dia lakukan. Natsuki berpisah dengannya akibat daripada itu dan penganiayaan lain.