Adakah harry potter mempunyai saudara perempuan?

Madelyn "Maddy" Isabella Potter ialah anak perempuan tertua dan tunggal Lily dan James Potter dan kakak kepada Harry Potter yang terkenal.

Adakah Harry Potter mempunyai saudara kembar?

Lillian Potter | Kakak Kembar Harry Potter - ficsbygiastella - Wattpad. 2k PEMBACA!

Adakah Harry Potter mempunyai saudara lelaki atau perempuan?

Keluarga utama. James Potter adalah anak tunggal Fleamont dan Euphemia Potter. James berkahwin dengan Lily Evans dan mereka mempunyai seorang anak, Harry, yang terkenal mengalahkan Lord Voldemort. Harry akhirnya berkahwin dengan Ginny Weasley dan mereka mempunyai tiga anak: James Sirius, Albus Severus, dan Lily Luna Potter.

Siapa adik kembar Harry Potter?

1979/1980) ialah ahli sihir warisan India yang berada pada tahun yang sama dengan Harry Potter yang terkenal di Sekolah Sihir dan Sihir Hogwarts. Dia adalah saudara kembar seiras Parvati Patil. Padma telah diisih ke dalam rumah Ravenclaw dan menjadi pengawas pada tahun kelimanya.

Cho Chang kahwin dengan siapa?

Selepas kedua-duanya berbaik-baik antara satu sama lain, anda akan fikir Cho dan Harry mungkin kekal berhubung selepas mengalahkan Voldemort, tetapi itu tidak berlaku kerana Harry berpindah untuk berkahwin. Ginny, dan nampaknya Cho telah selesai dengan dunia Sihir sama sekali semasa dia berkahwin dengan lelaki Muggle.

Kakak Kembar Harry Potter Bahagian 1-11

Siapa yang dikahwini oleh Luna Lovegood dalam Harry Potter?

Luna berkahwin dengan sesama naturalis Rolf Scamander, cucu kepada Fantastic Beasts and Where to Find Them pengarang Newt Scamander, jauh lebih lewat daripada Harry, Ron, Hermione dan Ginny, yang semuanya berkahwin dan memulakan keluarga pada awal hingga pertengahan dua puluhan.

Adakah Draco Malfoy mempunyai saudara perempuan?

Alyssienna Symphonia Rowena Narcissa "Allie" Malfoy ialah anak kedua dan anak perempuan tunggal Lucius dan Narcissa Malfoy, dan adik kembar AquaMagenta kepada Draco Malfoy.

Adakah Hermione mencium Draco?

Draco tidak pernah mencium Hermione. Ini tidak pernah berlaku dalam bahan kanon siri ini. Sebenarnya, Draco dan Hermione mempunyai sedikit interaksi sepanjang siri ini.

Adakah anak perempuan Hermione Voldemort?

Tidak. Saya tidak tahu sejauh mana kita boleh menekankan perkara ini, tetapi – tidak, Hermione Granger bukan anak perempuan Lord Voldemort. ... Selain itu, Hermione Granger mempunyai ibu bapa dan Rowling jelas membuktikan kedua-dua warisannya (dia adalah kelahiran Muggle, tidak seperti Voldemort) dan keluarganya.

Mengapa Harry menamakan anak perempuannya Luna?

Lily Luna Potter (b. c. 2008) ialah seorang ahli sihir berdarah separuh Inggeris, anak bongsu dan anak perempuan tunggal Harry dan Ginevra Potter (née Weasley). ... Dia dinamakan sebagai penghormatan kepada arwah nenek sebelah bapanya Lily Potter dan nama tengahnya berasal daripada kawan baik ibu bapanya Luna Lovegood.

Adakah Harry dan Draco berkaitan?

Sama seperti Harry Potter dan Voldemort adalah sepupu jauh, Harry dan Draco juga berkaitan dengan nenek moyang yang sama – dan apa yang anda perlu lakukan ialah melihat salasilah keluarga Hitam. ... Dorea kemudiannya akan menjadi ibu saudara Draco, menjadi penghubung antara Harry dan Draco.

Adakah Lily Luna Potter dalam Slytherin?

Lily disusun mengikut Slytherin.

Siapa Melody Potter dalam Harry Potter?

Melody Fawley ialah anak perempuan Grim Fawley dan Penelope Fawley, yang merupakan Aurors. Dia mempunyai seorang abang, Addison Fawley. Pada 2015, ibunya Penelope hilang dan siasatan seterusnya yang diawasi oleh majlis yang dianggotai Gareth Greengrass, telah dibatalkan.

Siapakah ciuman pertama Draco Malfoy?

Ciuman pertama mereka berlaku di tangga hadapan Malfoy Manor. Harry membawa Draco tongkatnya selepas bercakap di perbicaraannya, “Ini milik kamu; terima kasih." Dan kali ini, Draco tidak akan membiarkan dia pergi. Harry berpaling untuk pergi dan Draco memegang lengannya, membalikkannya dan menciumnya.

Siapa ciuman pertama Harry?

Dalam "Harry Potter and the Order of the Phoenix," yang terbaru dalam siri megahit berdasarkan J.K. Buku-buku Rowling, Harry sudah dewasa dan mendapat ciuman pertamanya pada skrin dengan orang yang sudah lama meminatinya Cho Chang, dimainkan oleh Katie Leung. Ia adalah detik yang besar untuk Harry — jika tidak untuk Radcliffe.

Siapa ciuman pertama Hermione?

1. Ron dan Ciuman Pertama Hermione. Terdengar bunyi berdenting ketika taring basilisk meluncur keluar dari pelukan Hermione. Sambil berlari ke arah Ron, dia melemparkannya ke lehernya dan mencium mulutnya penuh” (Deathly Hallows 625).

Siapa yang disukai Draco Malfoy?

Parkinson pansy ialah watak sokongan dalam novel Harry Potter dan beberapa filem, dan dia ialah Minat Cinta Draco Malfoy.

Adakah Draco Malfoy jahat?

Draco mungkin begitu lambang kejahatan untuk masa yang lama dalam siri Harry Potter, tetapi keadaan berubah menjadi lebih baik. Walaupun masih dalam usia dewasa, Draco mempunyai keupayaan untuk mempengaruhi dunia secara negatif, tetapi dia tidak lagi bertindak ke atasnya seperti dahulu, atau seperti yang dilakukan oleh bapanya.

Siapa bapa baptis Draco Malfoy?

Ia mungkin hanya saya, tetapi saya boleh melihat Snape menjadi Godfather Draco. Ya, dia berdarah separuh, tetapi dia adalah orang kanan Voldemort jadi saya rasa itu akan membuatkan Lucius kagum.

Adakah Luna Lovegood menghidap autisme?

Bintang 'Harry Potter' Evanna Lynch berkata peminat dengan autisme mempunyai hubungan istimewa dengan Luna Lovegood. Bintang "Harry Potter" Evanna Lynch memberitahu Insider bahawa wataknya, Luna Lovegood, mempunyai hubungan istimewa dengan peminat autistik, dan mendapat "banyak surat" daripada peminat autisme.

Hagrid berada di rumah apa?

Dia adalah seorang Gryffindor

Rumah Hagrid Hogwarts tidak pernah disebut dalam buku, tetapi, memandangkan kebaikan, sifat mulia dan keberaniannya, ia mungkin tidak mengejutkan bahawa Hagrid berada di Gryffindor.

Adakah Luna dan Neville berkahwin?

Tidak, mereka tidak melakukannya. Luna berkahwin dengan orang lain. Bagi Neville pula, dia menjadi guru Herbologi di Hogwarts kalau tak silap.