Di mana untuk membuka kunci tradecraft leves ffxiv?

Anda akan dapati NPC Levemete yang menawarkan pencarian tahap 10 untuk anda — “Leves of Horizon” (Ul'dah), “Leves of Swiftperch” (Limsa Lominsa) atau “Leves of Bentbranch” (Gridania). Menyelesaikan pencarian ini akan membuka kunci aras kapal perang peringkat rendah, serta semua peringkat kapal dagang di bandar.

Bagaimanakah cara saya membuka kunci leves Ffxiv?

Levequests dibuka setiap 5 tahap dari tahap 1-45 dan setiap 2 tahap dari 50 dan seterusnya. Bermula Tahap 10, setiap kumpulan Levequests mesti "dikunci” dengan bercakap dengan Levemete masing-masing. Mereka memberi anda percubaan Levequest (tidak mengurangkan elaun) untuk membuktikan anda bersedia untuk tugas itu.

Berapa banyak peringkat tradecraft yang boleh anda lakukan?

Maksudnya, adalah idealnya anda ingin mengambil yang boleh diulang dan bukannya tahap standard, dan anda ingin menghasilkan dan menyerahkan item berkualiti tinggi setiap kali. Tahap yang boleh berulang membolehkan anda menghidupkan pencarian tiga kali, tanpa pengembalian gil atau pengalaman yang berkurangan.

Bagaimanakah cara saya memulakan leves Bentbranch?

Bercakap dengan Gontrant di New Gridania di Adventurers Guild dan dia akan menghantar anda ke Tierney di Bentbranch Meadows. Pergi ke Central Shroud dan pergi ke Bentbranch, X22-Y22, bercakap dengan Tierney dan terima levequest. Sekarang menuju ke Barat Laut ke kawasan yang ditetapkan, buka jurnal anda dan mulakan langkah.

Bagaimanakah anda membuka kunci level Battlecraft?

Anda akan cari NPC Levemete yang menawarkan pencarian tahap 10 untuk anda — “Leves of Horizon” (Ul'dah), “Leves of Swiftperch” (Limsa Lominsa) atau “Leves of Bentbranch” (Gridania). Menyelesaikan pencarian ini akan membuka kunci aras kapal perang peringkat rendah, serta semua peringkat kapal dagang di bandar.

FFXIV Unlock Crafting, Leves, Materia Melding, Materia Extraction

Bagaimanakah cara saya mengaktifkan Guildleves?

Untuk memulakan guidleve, bercakap dengan NPC dengan di bawah namanya. Selepas menerimanya, guiddleve muncul dalam Jurnal anda. Pemain boleh memulakan levequest daripada jurnal mereka. Pemain mendapat 3 elaun Levequest setiap 12 jam, masa bumi.

Bagaimana anda melakukan tradecraft level?

Level tradecraft boleh didapati di bandar asal persatuan perdagangan. Pergi ke persatuan pengembaraan di bandar apabila anda membuat persatuan adalah. Cuba pergi ke GSM (tidak pasti sama ada itu bandar limsa atau ul'dah) dan bercakap dengan rakan seperjuangan utama anda di sana.

Di manakah saya boleh menanam Snurble Tufts?

pertanian bahan lama?

  • Fleece atau Snurble Tufts, yang boleh ditanam di luar jalan di utara Camp Dragonhead dan masing-masing di sudut tenggara Thanalan Timur.
  • Mana-mana bijih khusus Tukang Emas, seperti Perak, Elektrum dsb.

Bagaimanakah anda membuka kunci Guildleves peringkat lebih tinggi?

Sebaik sahaja anda telah menyelesaikan usaha ____ peringkat asal anda untuk membuka kunci guidlef secara umum, anda kemudian boleh membuka kunci guidlef untuk kem tertentu dengan pergi ke kem itu pada tugas pertempuran tahap yang cukup tinggi, dan melakukan pencarian Leves of (masukkan nama kem di sini)., seperti Leves of Quarrymill atau Leves of Costa del Sol.

Bagaimanakah anda membuka kunci Guildhest peringkat lebih tinggi?

Guildhests diakses melalui Pencari Tugas sebaik sahaja pemain membuka kuncinya bercakap dengan Battlewardens di dusun tertentu berhampiran permulaan permainan, selepas melengkapkan Guildleve pertama mereka. Terdapat empat belas Guildhest secara keseluruhan, antara tahap 10 hingga tahap 40 (dengan dua setiap 5 peringkat).

Berapa kerapkah Levequests ditetapkan semula?

Jenis-jenis levelquests. Guildlef tersedia bermula pada tahap satu dengan yang baru menetapkan setiap lima peringkat.

Di mana saya boleh membeli sayap Ahriman?

Ahriman Wings boleh didapati sebagai titisan daripada kumpulan berikut:

  • Smolenkos - Amdapor Keep.
  • Dirty Eye - The Lost City of Amdapor.
  • Ahriman - Thanalan Utara.
  • Arimaspi - Thanalan Utara.

Di manakah anda mendapatkan Kulit Raptor?

Kulit Raptor boleh didapati sebagai titisan daripada kumpulan berikut:

  • Eoraptor - Perhentian Jauh Brayflox.
  • Grass Raptor - La Noscea Timur.
  • Velociraptor - La Noscea Luar.
  • Territorial Raptor - La Noscea Atas.
  • Lindwurm - Kafan Tengah.
  • Ruins Runner - Jubah salji.

Di manakah saya boleh mendapatkan bulu chocobo?

Bulu Chocobo ialah item utama yang menambahkan saman Chocobo pada Gelombang Minda Digital. Ia boleh didapati dalam peti harta karun dalam misi 8-4-1.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Norvrandt?

Pengembara Norvrandt ialah pencarian senario utama tahap 70. Ia diperoleh dalam The Crystarium dengan bercakap dengan Crystal Exarch dalam The Exedra.

Apakah kurier Leve?

Kurier leves adalah aras yang memerlukan anda mengembara ke tempat lain dari tempat anda mengambilnya levequest (bandar) Pencarian kurier terbalik memerlukan anda mengembara dari kawasan itu kembali ke bandar. Mereka tidak berbeza hanya kerana mereka memerlukan anda mengembara.

Apa yang Peistes dambakan Ffxiv?

Apa yang Peistes Crave ialah a tahap 10 Battlecraft Leve Guildleve di Thanalan Barat. Pemain boleh memulakan levequest dengan bercakap dengan Totonowa di Thanalan Barat (x23,y16). Laporkan kepada Thanalan Barat., Hapuskan musuh sasaran., Softskin Peiste: 0/1, Laporkan kembali kepada Totonowa di Horizon.

Bagaimanakah anda melengkapkan peringkat di Costa del Sol?

kepala ke La Noscea Timur dan bercakap dengan Nahctahr di X30-Y30. Dia akan menghantar anda pada peringkat percubaan. Lengkapkannya kemudian kembali untuk menyelesaikan pencarian. Menyelesaikan pencarian ini membuka kunci Leves untuk kawasan Costa Del Sol.

Bagaimanakah saya memulakan Leve ufuk?

Terima Levequest, kemudian pergi kepada X18-Y16 dan mulakan pencarian (Tekan "J" untuk membuka jurnal anda, klik Levequest, kemudian klik Mulakan). Bunuh Softskin Peiste, kemudian kembali ke Totonowa untuk menyelesaikan pencarian dan membuka kunci City-Stay Levequests.

Di manakah kulit lembut Peiste?

Softskin Peiste ialah Peiste tahap 10-14 yang terdapat dalam Thanalan Barat.

Bagaimana saya boleh mendapatkan Ahriman mount?

Ahriman ialah gunung bawaan udara yang mampu terbang yang boleh dipanggil dengan Voidal Resonator. Resonator Voidal boleh dibeli daripada Jonathas untuk 6 Sijil Pencapaian. Sebelum Patch 4.1, Voidal Resonator ialah Ganjaran Veteran kerana melanggan perkhidmatan permainan selama 90 hari.

Di manakah saya boleh mendapatkan darah yang dituturkan?

Diperolehi Daripada : Diturunkan Oleh(3)

  • Lesser Kalong. Kafan Utara (X:21.7 Y:19.7) Lokasi Lain.
  • Lesser Kalong. Kafan Utara (X:22.2 Y:23.5) Lokasi Lain.
  • Kelawar Snakemolt. Kafan Selatan (X:23.3 Y:24.8) Lokasi Lain.

Apakah resonator Voidal?

“A garpu tala logam bahawa, apabila dipukul, mengeluarkan nada rendah yang membuka keretakan sementara dalam kekosongan, membenarkan ahriman peribadi anda─dan ahriman peribadi anda sahaja─untuk melalui pesawat ini.

Berapa banyak Levequest yang boleh anda lakukan sehari?

Walaupun anda boleh melengkapkan levequest pada bila-bila masa, anda hanya boleh melakukan begitu banyak. Untuk melengkapkan satu, anda perlu menggunakan elaun. Sekarang pemain menerima 3 elaun setiap 12 jam atau 6 setiap hari. Mereka membawa ke hari-hari baharu supaya anda boleh menyimpannya jika anda suka.