Apakah payudara berganda dalam dart?

Dada juga berlaku jika pemain mempunyai baki markah satu, kerana dua kali ganda diperlukan untuk memenangi permainan dan tiada dua kali ganda mempunyai nilai mata satu. Contoh: Markah 10 tinggal untuk menamatkan permainan. Kebanyakan pemain akan menyasarkan lima berganda (10 mata).

Bagaimanakah anda mendapat dua kali ganda dalam dart?

Penerangan

  1. Dapatkan mata dengan melontar dart dalam 20 bahagian bernombor [bernombor 1 hingga 20].
  2. Ini adalah nombor yang ditunjukkan pada rim luar. ...
  3. Memukul salah satu bahagian besar bahagian [hitam atau putih] memberi anda mata tunggal.
  4. Memukul dalam jalur luar [merah dan hijau] memberi anda mata berganda untuk dart itu.

Apakah maksud payudara apabila bermain dart?

Jika mata anda berada di bawah sifar, ia dipanggil BUST, pusingan berakhir di situ. Anda mesti bermula semula dengan 12 mata dalam pusingan seterusnya. Apabila baki mata berada di bawah sifar, ia dipanggil BUST. Dalam kes BUST, pusingan anda berakhir di sana walaupun anda tidak melontar 3 dart anda.

Apakah maksud payudara dalam saiz?

Jika anda membeli-belah dalam talian, kebanyakan carta saiz termasuk ukuran payudara. Dicatat dalam inci atau sentimeter, ini ukuran diambil di sekeliling bahagian dada yang paling penuh. Memakai coli, gunakan pita pengukur kain untuk mengukur bahagian terbesar payudara anda.

Di manakah anda meletakkan payudara dalam dart?

Secara umum, hujung dart anda sepatutnya berakhir kira-kira satu inci dari puncak atau titik penuh payudara anda; ini memastikan anda menambah kelantangan yang anda perlukan. Untuk membetulkan dart yang tidak berakhir di tempat yang betul pada badan anda, tandakan muslin atau corak anda dengan puncak payudara anda.

Cara bermain dart dalam GTA 5

Bagaimanakah anda menggandakan satu dalam dart?

Salah satu aspek yang paling menyeronokkan dan mencabar dalam permainan dart 01 ialah menggandakan. Ini bermakna untuk memenangi permainan 01, seperti 301 atau 501, anda mesti menolak kepada skor tepat "0" dengan menekan deringan dua nombor. Ramai pemain lanjutan memulakan permainan 01 dengan rancangan untuk menggandakan.

Apakah lembu jantan berganda dalam dart?

Double-bull Pada papan dart yang dikonfigurasikan dengan bullseye yang terdiri daripada dua bulatan sepusat, double-bull merujuk ke bulatan dalam, yang biasanya berwarna merah dan bernilai 50 mata. ( Lihat juga: bullseye dan single-bull) Double in. Satu varian x01 di mana double diperlukan untuk memulakan permainan.

Adakah bullseye dikira sebagai dua kali ganda?

Adakah The Bullseye Double? Dalam permainan 501 bullseye dikira sebagai dua kali ganda. Bermakna jika anda mempunyai baki 50 markah, anda boleh menamatkan permainan mendaratkan dart anda di bullseye.

Berapa harga bullseye berganda?

Bullseye dalaman (kadangkala dirujuk sebagai "double bullseye" dalam permainan amatur) ialah bulatan dalaman yang lebih kecil dan dikira untuk 50 mata manakala lembu jantan luar bernilai 25 mata. Dalam Grand Prix Dunia, yang mempunyai format permulaan berganda, bullseye dalaman boleh memulakan satu kaki.

Berapakah nilai wang bagi mata lembu?

Istilah slang berima Cockney yang paling terkenal untuk wang termasuk 'pony' iaitu £25, 'tan' ialah £100 dan 'monyet', yang bersamaan £500. Juga digunakan secara kerap ialah 'skor' iaitu £20, 'bullseye' adalah £50, 'grand' ialah £1,000 dan 'penyelam laut dalam' iaitu £5 (lima).

Berapakah nilai bullseye 501?

Setiap pemain bermula dengan markah 501. Markah bagi setiap giliran dikira dan ditolak daripada jumlah pemain. markah Bullseye 50, gelang luar mendapat markah 25 dan dart dalam gelang berganda atau tiga kali ganda mengira dua kali ganda atau tiga kali ganda markah segmen.

Berapa banyak mata adalah bullseye berganda?

Cincin mata lembu luar bernilai 25 mata dan bulatan dalam (atau lembu jantan berganda) bernilai 50. Apabila pemain telah membuka atau menutup semua nombor dan lembu yang diperlukan dan mempunyai mata yang sama atau lebih daripada lawannya, pemain itu menang.

Apakah yang dipanggil Double Twenty dalam dart?

pisang atas, atas kedai, gasing - Menjaringkan Berganda 20 untuk memenangi perlawanan merujuk kepada Top pisang, atas kedai, gasing. Ia biasanya laungan yang sering digunakan untuk menunjukkan balingan dua-20 yang memenangi sesuatu permainan. Tiga kali ganda (atau tiga kali ganda) - Cincin nipis di dalam papan dart dipanggil tiga kali ganda atau tiga kali ganda.

Apakah gasing berganda dalam dart?

Sukan: Dart. Istilah diberikan apabila pemain hanya mempunyai 40 lagi untuk menjaringkan gol dan akan cuba mendapatkan dart dalam slot berganda-20.

Apa yang berlaku jika anda mendapat 1 dalam dart?

Jika pemain mengurangkan markah kepada 1 atau turun di bawah sifar, markah adalah bust, pusingan itu tamat serta-merta dan markah dikembalikan kepada kedudukan pada permulaan pusingan itu. cth. jika seorang pemain mempunyai 32 untuk keluar dan dart pertama ialah 16, yang kedua ialah 15, pemain itu adalah payudara dan markah dikembalikan kepada 32.

Apakah maksud buka dalam dua kali keluar?

Double-in: Pemain mesti menjaringkan gol dalam segmen nilai mata berganda untuk memulakan permainan. Double-out: Pemain mesti mencapai "0" tepat dengan menjaringkan gol dalam segmen nilai mata berganda. Menggandakan masuk & Menggandakan keluar: Pemain mesti menjaringkan dua kali ganda untuk memulakan dan menamatkan dalam dua kali ganda kepada tepat "0".

Di manakah double pada papan dart?

Lingkaran luar papan dipanggil berganda, cincin dalam pada papan dipanggil tiga kali ganda. Di tengah-tengah papan terdapat dua bulatan yang lebih kecil: mata lembu dalam dan mata lembu luar. Peserta bermain secara alternatif dan setiap daripada mereka melontar tiga dart secara bergilir-gilir.

Apakah treble 20?

Tiga kali ganda-20 ialah sasaran paling berharga pada papan dart, bernilai 60 mata. Oleh itu, apabila memulakan perlawanan dari 501, pemain mensasarkan treble-20 untuk potensi mata maksimum. Memandangkan bullseye bernilai "hanya" 50 mata, ia adalah sasaran markah kelima tertinggi di papan, selepas tiga kali ganda 20, 19, 18 dan 17.

Mengapakah 26 dalam dart dipanggil sarapan pagi?

Apabila pemain dart menyasar 20 dan menurunkan 5 dan 1 untuk 26 mata: "tempat tidur dan sarapan". ... : Bed And Breakfast atau Half-a-Crown atau Murphy: Istilah Inggeris untuk skor 26 dalam permainan 01, daripada mencapai 20 dan satu setiap nombor bersebelahan, 1 dan 5. Jadi dipanggil sebab sarapan pagi dulu 26 sen.

Apakah Robin Hood dalam dart?

Dalam dart, Robin Hood adalah apabila pemain membuat lontaran dan dart mendarat terus ke belakang dart lain yang sudah ada di papan. Kedua-dua dart tersangkut bersama-sama dengan hujung dart kedua tersangkut sama ada pada aci atau penerbangan dart pertama. Adakah Robin Hood Dikira Dalam Dart?

Berapa banyak mata adalah bullseye dalam 301?

Bull's Eye akan mengira 50 mata. Semua pemain bermula dengan 301/501 mata dan cuba mencapai sifar. Jika seorang pemain menjaringkan lebih daripada jumlah yang diperlukan untuk mencapai sifar, pemain "membuang" dan skor kembali kepada markah yang sedia ada pada permulaan giliran.

Bagaimana anda memenangi 301?

Strategi terbaik untuk menang di 301 adalah untuk menyasarkan mata dua kali ganda dan tiga kali ganda ke bawah sehingga anda mencapai markah 170 dan ke bawah. Mulai saat itu, anda boleh memenangi permainan dalam tiga dart sahaja. Jika anda mencapai 160, anda boleh menang dengan dua treble twenties dan double 20, dan seterusnya.

Apakah mata terbanyak yang boleh anda perolehi dengan satu lontaran dart?

Dengan hanya satu dart adalah mungkin untuk menjaringkan 50 (dengan bullseye) atau 51 (dengan treble 17).

Berapa harga bullseye dalam memanah?

Hari ini, busur dan anak panah digunakan terutamanya sebagai aktiviti rekreasi dan persaingan. Markah tertinggi dicapai dengan menembak anak panah ke tengah, atau bull's-eye. Tatapan mata adalah bernilai 10 mata.