Bagaimana untuk bangun dalam daya lompat?

Untuk menggunakan Keupayaan Awakened anda, Pegang R2 dan tekan X/A apabila anda sekurang-kurangnya 50 peratus penuh. Menekan R3 semasa Tolok Kebangkitan sekurang-kurangnya 50 peratus penuh akan mengaktifkan Awaken. Ini meningkatkan kelajuan dan kuasa watak anda, dan kadangkala - bergantung pada watak itu - mengubah penampilan mereka.

Bolehkah anda mendapat kebangkitan dalam Jump Force?

Untuk Bangun dalam Jump Force, pemain perlu memberi perhatian kepada Tolok Kebangkitan, yang membungkus gambar watak mereka pada skrin. Tolok akan diisi semasa pertempuran, dan setelah separuh jalan penuh, pemain boleh mengklik pada kayu analog kanan untuk mengaktifkannya.

Bagaimanakah anda membuka kunci kebangkitan dalam Jump Force?

Apabila Tolok Kebangkitan anda mencecah 50% atau lebih tinggi, anda akan dapat melepaskan kuasa Awakening watak anda. Untuk memasuki keadaan Awakened, anda sama ada perlu mengetik kayu analog yang betul pada Xbox One atau tekan R3 pada PlayStation 4. Dengan "Membangkitkan" watak anda, anda akan meningkatkan kuasa dan kelajuan mereka untuk jangka masa yang singkat.

Apakah kebangkitan terbaik dalam Jump Force?

Ini adalah yang terbaik (dan yang paling teruk).

...

Dalam kes ini, kami hanya melihat watak yang sama ada mengalami perubahan aura yang lebih dramatik atau perubahan sebenar dalam penampilan fizikal.

  1. 1 TERBAIK: ASTA (BLACK CLOVER)
  2. 2 TERBURUK: SASUKE UCHIHA (NARUTO SHIPPUDEN) ...
  3. 3 TERBAIK: NARUTO UZUMAKI (NARUTO SHIPPUDEN) ...
  4. 4 TERUK: VINSMOKE SANJI (SEKEPING) ...

Siapa yang mempunyai kebangkitan dalam Jump Force?

Beberapa watak dalam Jump Force akan mendapat rupa baharu apabila anda menggunakan Ultimate Awakening mereka, iaitu Goku dan Vegeta Transformasi Super Saiyan Blue, dan transformasi Golden Frieza.

Jump Force - Bagaimana Untuk Membangkitkan/Mengubah & Kebangkitan Terunggul!