Adakah awkward akan kembali?

MTV telah mengumumkan bahawa musim kelima dan terakhir Awkward akan bermula pada hari Isnin, 31 Ogos, jam 9 malam. Terdapat 24 episod kali ini tetapi ia akan dibahagikan kepada dua musim mini.

Adakah Awkward pernah kembali?

DIKEMASKINI 14 Februari 2016: Sudah lebih tiga bulan sejak episod terbaru Awkward musim semasa disiarkan, dan akhirnya saluran MTV telah mengumumkan secara rasmi tarikh tayangan untuk separuh kedua musim kelima. 12 episod baharu akan dipaparkan di skrin kecil 15 Mac pada 10/9c.

Adakah akan ada musim 6 Awkward?

Pada 8 Oktober 2014, Awkward diperbaharui untuk musim kelima dan terakhir, yang ditayangkan pada 31 Ogos 2015. Perlawanan akhir pertengahan musim disiarkan pada 9 November 2015; apabila rancangan itu kembali pada 2016, cerita itu meningkat semasa musim panas selepas tahun pertama kolej watak-watak itu.

Adakah Awkward dibatalkan?

kenapa Ia Telah Dibatalkan

Walaupun kebanyakan ahli pelakon bersetuju bahawa mereka dengan senang hati akan bersetuju dalam acara itu dan memberitahu peminat untuk memberitahu MTV jika mereka mahukan lebih banyak musim, tiada lagi episod dihasilkan dan siri itu tamat selepas lima musim & 89 episod.

Dengan siapa Jenna berakhir dengan Awkward?

Dalam membuat keputusan, Jenna membayangkan adegan alternatif di mana dia memilih satu daripada yang lain. Dia akhirnya memilih Matty tetapi tidak lama kemudian mula berfikir dua kali apabila dia memutuskan untuk menghabiskan musim panas bersama Matty manakala Jake akan pergi ke Eropah bersama Tamara.

Kemunculan Kembali | Uber Eats