Adakah bonnie mati dalam musim 4?

Bonnie. ... Bonnie pertama kali mati dalam musim 4 apabila dia membawa Jeremy hidup semula. Dia kembali ke negeri orang hidup pada musim 5 tetapi hanya dengan menjadi sauh kepada Other Side. Kematian keduanya berlaku pada musim yang sama apabila dia dan Damon terperangkap dalam dunia penjara era 90-an selepas The Other Side runtuh.

Adakah Bonnie mati dalam Musim 4 Episod 23?

Dan dia tidak bergurau. Jeremy masih hidup, Bonnie sudah mati dan pergi, Klaus telah bersetuju untuk membenarkan Tyler kembali ke bandar, Matt mempunyai hubungan cinta musim panas dengan Rebekah, Elena dan Damon adalah pasangan yang sah, dan Stefan adalah doppelgänger Silas dan dikebumikan hidup-hidup apabila tiada siapa tahu dia hilang.

Adakah Bonnie Bennett mati dalam musim keempat?

Saya tidak akan bermain-main dengan yang ini: Bonnie Bennett (Kat Graham) akhirnya mati. ... Bertentangan dengan kehendak Grams — ya, Jasmine Guy adalah antara bintang hantu yang 'mengejutkan' - Bonnie cuba untuk menyatakan Jeremy (Steven R. McQueen) kembali hidup untuk selamanya, tetapi ia terbukti terlalu banyak untuknya. Jadi dia mati.

Bagaimanakah Bonnie secara rasmi mati?

Bonnie rebah semasa melawan Klaus dan apabila Elena dan Stefan mendekatinya, dia sudah mati. Elena sangat kecewa dengan kematiannya dan Damon meminta Stefan untuk membawanya pulang sementara dia akan berurusan dengan mayat Bonnie.

Adakah Caroline mati?

Dia menjadi kawan baik dengan Stefan Salvatore selepas dia menjadi vampire dan dia menjadi mentornya. ... Kemudian, selepas kesihatan Caroline bertambah baik, Caroline telah mati disekap di hospital oleh Katherine Pierce, yang menyedari bahawa Damon telah menyembuhkan Caroline, oleh itu dengan sengaja mengubahnya menjadi pontianak.

Bonnie cuba membawa Jeremy kembali dan dia Mati! Adegan Penuh (TVD 4x22: The Walking Dead)

Adakah Bonnie Bennett sudah mati?

Bonnie pertama kali mati dalam musim 4 apabila dia menghidupkan semula Jeremy. Dia kembali ke negeri orang hidup pada musim 5 tetapi hanya dengan menjadi sauh kepada Other Side. Kematian keduanya berlaku pada musim yang sama apabila dia dan Damon terperangkap dalam dunia penjara era 90-an selepas The Other Side runtuh.

Di manakah Bonnie Bennett sekarang?

Jadi, walaupun meninggalkan dunia untuk mengembara, Bonnie akhirnya menemui jalan pulang ke rumahnya Air Terjun Mistik.

Adakah Damon menjadi manusia?

Stefan memutuskan untuk mengambil penawar manusia dari uratnya sendiri, menjadikannya lebih cepat tua dan akhirnya, mencapai kematian. Semasa Damon sudah memegang Katherine sementara menunggu api neraka membunuh mereka berdua, Stefan menyuntik penawar kepada Damon. Stefan menyelamatkan Damon, yang kini manusia, dan mati bersama Katherine.

Adakah Tyler Lockwood mati dalam Musim 4?

Damon Membunuh Tyler Lockwood Di 'The Vampire Diaries' & Peminat Hancur. Minggu lalu ramai peminat bimbang bahawa Damon telah melintasi garisan yang tidak boleh dilaluinya, dan kini selepas episod malam Jumaat "An Eternity of Misery," yang paling teruk telah disahkan. Tyler Lockwood telah mati di The Vampire Diaries.

Adakah Alaric Saltzman sudah mati?

Alaric mati dalam pelukan Damon selepas Elena lemas, tetapi kelihatan kepada Jeremy sebagai hantu untuk mengucapkan selamat tinggal.

Siapa yang membunuh Jeremy untuk selamanya?

Jeremy ditembak oleh Sheriff Forbes selepas Damon mengelak peluru dalam As I Lay Dying dan dihidupkan semula oleh Bonnie, yang merupakan seorang ahli sihir dan yang pada masa itu menyalurkan kuasa lebih seratus ahli sihir yang dibunuh beramai-ramai di tanah perkuburan ahli sihir.

Adakah Bonnie hantu?

Mantra seterusnya mengambil kuasa yang begitu banyak daripada ahli sihir itu dia akhirnya menjadi hantu sendiri! Ya, Bonnie nampaknya sudah mati! ... Dia akhirnya kembali kepada dirinya yang lama, tetapi syukurlah, sebelum itu, kami mendapat adegan yang hebat di mana Elena hampir mengeluarkan doppelgangernya, yang berhubung dengan Bonnie.

Adakah Stefan Silas doppelganger?

Doppelgängers, juga dikenali sebagai Shadow Selves atau Mortal Shadow Selves, adalah kejadian ghaib yang dicipta oleh Alam. ... Stefan Salvatore dan Tom Avery adalah doppelgänger Silas manakala Tatia, Katerina Petrova dan Elena Gilbert adalah milik Amara.

Adakah Bonnie mati semasa tamat pengajian?

Semasa Caroline melampiaskan kemarahannya kerana terpaksa menamatkan pengajian di tengah-tengah pencerobohan hantu Mystic Falls, Bonnie melihat mayatnya (telah meninggal dunia dalam episod sebelumnya, cuba menghidupkan semula Jeremy) sebelum berjanji untuk menutup semula tudung dengan bantuan bulan purnama.

Adakah Damon mempunyai doppelganger?

Stefan dan abangnya Damon Salvatore meninggal dunia pada tahun 1864. Seperti Mikaelson sebelum mereka, mereka berdua jatuh cinta dengan seorang Petrova doppelganger, kali ini dikenali sebagai Katherine Pierce. ... Apabila tahun-tahun berlalu, peranan mereka berubah dan Damon menjadi abang yang sadis manakala Stefan berusaha untuk bertaubat dengan caranya.

Adakah Damon dan Elena mempunyai bayi?

Sesungguhnya, Stefanie Salvatore — seperti yang dirujuk semasa episod Musim 1 The CW's Legacies — ialah anak perempuan Elena Gilbert dan Damon Salvatore, dinamakan dalam ingatan kasih sayang mendiang, Stefan yang hebat.

Adakah Stefan menjadikan Damon manusia?

Pengakhiran Diari Vampire

Oleh kerana Stefan mempunyai diet Vervain yang stabil, dia mengeluarkan ubat vampire daripada darahnya dan menyuntiknya ke dalam Damon. Jadi, yang kedua bertukar menjadi manusia.

Bagaimanakah Stefan menjadi manusia?

Apabila Stefan yang bebas kemanusiaan tiba di rumah Bonnie merancang untuk membunuh Elena, ahli sihir Bennett menyuntik Stefan dengan Penawar, menjadikannya pontianak pertama yang berjaya bertukar menjadi manusia tanpa meminum Penawar secara langsung.

Berapakah umur Paul Wesley?

New Brunswick, New Jersey, A.S. Paweł Tomasz Wasilewski (Bahasa Poland: ['pavɛw vaɕi'lɛfskʲi]; 23 Julai 1982), dikenali secara profesional sebagai Paul Wesley, ialah seorang pelakon, pengarah dan penerbit Amerika.

Berapakah umur Stefan Salvatore?

Stefan ialah seorang 171 tahun vampire sembuh dan keturunan jauh dan doppelgänger Silas. Stefan dilahirkan dan dibesarkan di bandar ghaib Mystic Falls, Virginia dan menjadi dewasa semasa Perang Saudara. Stefan ialah anak bongsu Giuseppe Salvatore dan Lillian Salvatore.

Adakah Damon dan Elena anak perempuan dalam Legacies?

Dalam Musim 1, Episod 10 Legacies, yang juga mendapat rujukan daripada The Originals, Lizzie Saltzman (Jenny Boyd) menyebut rakan sekelas bernama Stefanie Salvatore (anggukan kepada mendiang, hebat Stefan Salvatore), yang diturunkan sebagai anak perempuan Damon dan Elena.

Mengapa Bonnie dibunuh?

Bonnie sendiri telah meninggal dunia beberapa kali dan sepatutnya Dibunuh Untuk Real pada akhir musim 5 (untuk benar-benar meletakkan perkara ini dalam perspektif, Plec berkata dia memerlukan Bonnie untuk mati dengan sebenar-benarnya kerana dia telah mati berkali-kali jadi ia "memurahkan" kepentingan .... pada akhir musim yang sama Plec membangkitkan Alaric yang telah mati ...

Adakah Damon warisan?

Legacies musim ketiga gembira untuk menggembirakan mana-mana peminat The Vampire Diaries, dengan episod terbaharunya memaparkan rujukan mengejut kepada Elena Gilbert dan Damon Salvatore. ... Dalam episod AS Khamis (8 April), Alaric Saltzman dan anak perempuannya Josie berjalan pulang dari sekolah bersama-sama.

Berapa kali Alaric meninggal dunia?

Alaric Saltzman (Matt Davis) mungkin telah dibunuh lebih banyak kali berbanding watak lain dalam rancangan yang mengisahkan tentang mayat hidup, tetapi dia masih boleh berbangga bahawa dia seorang manusia yang sihat dan hidup. ALARIC TERHADAP KERETA: Alaric's kematian keempat berlaku semasa menyelamatkan nyawa Jeremy Gilbert.