Tak jumpa toland destiny 2?

Toland boleh didapati dalam pesawat Ascendant dalam takdir 2. Namun, dia bertelur di tempat yang berbeza kadangkala. Pemain juga memerlukan Tincture of Queensfoil untuk mencarinya.

Bagaimanakah cara saya mencari Toland Destiny 2?

Toland ditemui dalam kawasan Ascendant Challenge, sebagai gumpalan yang berlegar di suatu tempat di sebelah. Lokasinya berubah setiap kali tetapi biasanya berada di laluan kritikal. Hanya mendekatinya untuk melengkapkan hadiah.

Di manakah Toland minggu ini?

Sebaik sahaja anda sampai ke Ascendant Plane, cari percikan cahaya terang yang terapung. Ini Toland.

Adakah Toland diserang?

Nampaknya kurniaan diganggu, bukan sahaja Toland berada di lokasi lain di dalam alam mendaki (Pokok yang dia sepatutnya berada di atasnya telah hilang dan dia sebaliknya sedang menyejukkan badan di tebing berhampiran pusat alam itu) tetapi juga bercakap dengannya tidak menyelesaikan cabaran sama sekali.

Siapa Toland dalam Destiny 2?

Toland, the Shattered was seorang Warlock Voidwalker yang mempelajari ilmu Kegelapan dan Hive, yang menyebabkan dia dianggap gila dan diasingkan dari Last City bersama-sama dengan Ghost Gurennya.

Destiny 2: Cabar Panduan Bounty Petra yang Hancur! Di Mana Nak Cari Toland!

Di manakah Toland Minggu Ini 2021?

Di manakah Toland minggu ini? Anda boleh menemui Toland di dalam kawasan Portal. Lokasi Toland sentiasa berubah anda boleh mendapatkannya dengan melengkapkan hadiah.

Di manakah letak tepi yang diasah?

ia adalah pada akhir misi Biara Gelap atau tempat anda menemui vendor bernama Huggin. Gunakan peta di bawah jika perlu. Akhirnya anda akan datang ke patung ini melepasi pintu di mana anda menemui Huggin.

Apa yang perlu dilakukan dengan menawarkan kepada Oracle?

Pemain yang memberikan tawaran kepada Oracle akan menerima beberapa peralatan, serta pencarian baharu, Ritual Pemurnian. Menyelesaikan Ritual Pemurnian memberikan pemain Berkat Transenden, mod yang menghilangkan Kutukan Riven daripada perisai Reverie.

Bagaimanakah anda melakukan Corsair dalam Destiny 2?

Item Corsair Down ialah penurunan rawak yang boleh ditemui dengan membunuh jenis musuh Scorn. Ini boleh digugurkan dalam penerokaan biasa, rondaan atau acara awam. Bergantung pada pencarian yang telah anda lakukan daripada Petra Venj, anda mungkin mempunyai pencarian yang akan menjatuhkan lencana Corsair Down serta-merta semasa langkah pencarian.

Macam mana rupa Toland takdir2?

Untuk mencari Toland, pergi ke lokasi portal Ascendant Challenge mingguan, gunakan Tincture of Queensfoil, dan masuk ke dalam. Toland tidak kelihatan seperti watak, NPC, atau sejenis manusia, dia sebenarnya gumpalan putih terapung di lokasi tersembunyi.

Di manakah harbingers terpencil?

The Harbinger's Seclude ialah lokasi di Kota Impian yang terletak di dalam biara besar, menempatkan tapak upacara dan patung Awoken, serta pintu masuk ke Confluence. Di tingkat bawah, boleh diakses dengan lif besar, Dewan Nama boleh ditemui.

Di manakah saya boleh mencari cabaran yang hebat?

Terdapat enam lokasi di mana Ascendant Challenge adalah; Bay of Drowned Wishes, Chamber of Starlight, Aphelion's Rest, Gardens of Esila, Spine of Keres, dan Harbinger's Seclude. Mencari ini adalah mudah, saya akan menambah video YouTube dengan lokasi yang tepat setiap minggu.

Bolehkah saya melakukan cabaran menaik lebih daripada sekali?

Jika anda gagal maka tetapkan semula Ascendant Challenge anda. Masa tetapan semula mingguan Destiny 2 ialah tarikh yang mesti diingati oleh setiap Penjaga. ... Banyak aktiviti dalam MMO angkasa Bungie tidak boleh dilakukan lebih daripada sekali seminggu, jadi anda mesti mempunyai masa apabila semuanya ditetapkan semula diingati.

Bagaimanakah cara untuk saya mengakses cabaran menaik?

Untuk memulakan Cabaran Ascendant anda, anda perlu terlebih dahulu pergi ke Petra Venj, NPC yang memberikan hadiah dalam The Dreaming City. Dapatkan Cabaran Ascendant (Sepatutnya yang pertama dalam senarai) dan anda akan dapat mencari cabaran anda.

Bagaimana anda melawat Mahkamah Ratu?

Untuk mengakses Mahkamah Permaisuri, Penjaga mesti bercakap dengan Petra Venj. Petra akan mendapat hadiah mingguan yang memerlukan pemain mengambil bahagian dalam penyiapan aktiviti Telaga Buta. Ganjaran daripada hadiah itu akan menjadi Tawaran kepada Oracle.

Di manakah pertanda cabaran menaik terpencil?

Di manakah terletaknya Cabaran Ascendant 27 Ogos Destiny 2. Harbinger's Seclude ialah di dalam kuil di Rheasilvia. Pergi ke penghujung misi Biara Gelap di mana pemain pertama kali bertemu Huggin.

Bagaimana anda mendapatkan Emblem Kemenangan Rahsia?

Anda mendapat lambang kemenangan rahsia membeli rampasan semua 10 peti naik dalam setiap faze laknat. Itu 10 dada seminggu selama 3 minggu. kejayaannya ialah; kekayaan tersembunyi, kekayaan yang lebih berani, dan peti perang. Lambang itu mempunyai menu lungsur turun di dalamnya di mana anda boleh memilih lambang "minum di telaga"- jatuh secara rawak daripada perigi buta.

Berapa banyak cabaran menaik yang ada setiap minggu?

Terdapat sejumlah 6 Cabaran Menaik yang berputar setiap minggu, dan kami telah membahagikan cara ia berfungsi betul-betul di bawah. Untuk mengakses Ascendant Challenges, anda perlu mendapat akses ke Dreaming City.

Berapa banyak cabaran besar yang ada?

Ascendant Challenges sangat unik kerana ada enam cabaran dalam jumlah. Melengkapkan cabaran ini boleh memberikan peralatan Dreaming City rawak dan Starlight Shell, Ghost Shell yang diperlukan untuk gelaran Cursebreaker.

Bagaimanakah anda melakukan cabaran Ascendant 2021?

Bagaimana untuk melakukan Cabaran Ascendant?

  1. Bertelur di Kota Impian.
  2. Lawati Petra Venj.
  3. Rebut hadiah Ascendant Challenge.
  4. Pastikan anda mempunyai Tincture of Queensfoil dalam Inventori anda.
  5. Buka Inventori anda dan gunakan Tincture of Queensfoil.
  6. Setiap Tincture berlangsung selama 30 minit, jadi anda perlu cepat.