Bagaimana untuk membuat pra-naik pada syarikat penerbangan barat daya?

Pelanggan harus meminta preboarding daripada Ejen Khidmat Pelanggan kami di kaunter tiket atau pintu berlepas. Ejen kami dilatih untuk bertanya soalan mencari fakta untuk menentukan sama ada Pelanggan memenuhi kelayakan yang dinyatakan di atas.

Apakah yang layak untuk pra menaiki kapal di Barat Daya?

Barat Daya membenarkan preboarding hanya untuk pelanggan yang 1) memerlukan tempat duduk tertentu di dalam pesawat, atau 2) memerlukan bantuan menaiki pesawat. Jika anda mendapati bahawa mempunyai tempat duduk tertentu membantu mengatasi kebimbangan anda, itu akan menjadi cara untuk anda membuat praboard.

Berapakah harga pra-asrama di Barat Daya?

Kini anda boleh menjadi salah seorang yang terawal di dalam pesawat dengan menaik taraf pada hari perjalanan! Apabila tersedia, Upgrade Boarding membolehkan anda mendapatkan kedudukan dalam kumpulan boarding A1 – A15 hanya $30, $40, atau $50 setiap penerbangan, bergantung pada jadual perjalanan anda.

Siapa yang mendapat keutamaan menaiki pesawat di Barat Daya?

Dapatkan status elit.

Anda perlu mendapatkan sama ada 25 penerbangan sehala yang layak atau 35,000 mata kelayakan peringkat dalam satu tahun untuk A-List atau dua kali ganda untuk A-List Preferred. Ahli status elit mendapat kenaikan pangkat selepas Pilihan Perniagaan.

Adakah Barat Daya membenarkan keluarga Preboard?

Sebenarnya, Family Boarding bukan praboarding, ia adalah antara kumpulan asrama A dan B. Secara teknikalnya terhad kepada seorang dewasa yang melancong dengan kanak-kanak berumur enam tahun atau lebih muda, tetapi sesetengah ejen membenarkan berbilang ahli keluarga menumpang bersama pada masa itu.

Proses Menaiki Southwest Airlines | Bagaimanakah ia berfungsi?

Bolehkah anda tahu betapa penuhnya penerbangan Barat Daya?

Re: bolehkah anda menjejaki berapa banyak tempat duduk yang tinggal dalam penerbangan

Jika tidak tidak, tiada cara untuk anda menjejaki ini secara automatik. Malah ada yang baru sahaja menyiarkan artikel tentang bagaimana Barat Daya tidak membenarkan pengesanan harga tambang, apatah lagi kuantiti tempat duduk yang tinggal.

Apakah kedudukan menaiki pesawat yang baik di Southwest Airlines?

Pada pesawat Barat Daya, orang ramai cenderung memilih tempat duduk terbuka pertama yang mereka lihat, yang biasanya bermakna terdapat lebih ramai penumpang pada separuh pertama pesawat berbanding separuh kedua. Terdapat juga peluang yang lebih baik bahawa tempat duduk di sebelah anda akan dibiarkan terbuka — dalam penerbangan yang tidak penuh.

Adakah kerusi Pilih Perniagaan Barat Daya lebih besar?

Adakah kerusi Pilih Perniagaan Barat Daya lebih besar? ... Kecuali beberapa perbezaan standard — seperti lebih banyak ruang kaki di baris keluar — Kerusi barat daya semuanya sama saiz. Walaupun Barat Daya menggunakan susunan tempat duduk terbuka, anda akan mendapat kedudukan menaiki pesawat A1-A15 yang terjamin apabila anda menempah tambang Pilihan Perniagaan Barat Daya.

Bagaimanakah anda mendapat peningkatan percuma di Barat Daya?

Gunakan Kad Kredit Keutamaan Southwest Rapid Rewards® untuk mendapatkan asrama yang dinaik taraf percuma (apabila tersedia) Sebagai faedah memiliki Kad Kredit Keutamaan Southwest Rapid Rewards®, anda akan dibayar balik sehingga empat asrama yang dinaik taraf ke jawatan A1-A15 setiap tahun ulang tahun.

Adakah daftar masuk Early Bird di Barat Daya berbaloi?

Jika anda tidak bersedia untuk mendaftar masuk ke penerbangan anda pada tanda 24 jam dan anda mempunyai teman perjalanan yang ingin anda duduki atau anda tidak mahu tempat duduk tengah, anda harus mempertimbangkan untuk membayar daftar masuk awal. .

Bolehkah anda menaiki awal jika mengandung Barat Daya?

Southwest Airlines mengesyorkan terhadap udara perjalanan bermula pada minggu ke-38 kehamilan. Bergantung pada keadaan fizikal, kekuatan dan ketangkasan mereka, wanita hamil mungkin, dalam beberapa kes, diminta untuk tidak duduk di barisan pintu keluar kecemasan.

Bolehkah anda menjimatkan tempat duduk di Barat Daya?

Malangnya, tiada dasar untuk dikuatkuasakan. secara rasmi, Barat Daya "tidak mempunyai dasar untuk atau menentang penjimatan kerusi," dan dalam praktiknya secara aktif membenarkannya. Wakil akan mencadangkan agar penumpang menyimpan tempat duduk untuk teman menaiki pesawat kemudian.

Adakah tempat duduk Southwest Airline selesa?

Tempat duduk dan ruang kaki sama baiknya (dan kadangkala lebih baik daripada) pembawa warisan. Jika anda ingin lebih ruang kaki, cari 737-800 atau 737-MAX. Pesawat ini mempunyai padang 32 inci dan bukannya 31 inci pada 700-an. Keselesaan tempat duduk "Evolve" adalah memadai.

Apakah maksud RR pada pas masuk Barat Daya?

Itulah awak nombor ganjaran pantas.

Bagaimanakah anda mendapat masa tambahan menaiki kapal di Barat Daya?

Pada hari perjalanan, apabila tersedia, Upgraded Boarding adalah peluang untuk mendapatkan posisi boarding yang lebih awal dalam kumpulan boarding A1 - A15. Pelanggan akan mempunyai pilihan untuk membeli Boarding Dinaik Taraf di kaunter tiket atau pintu masuk untuk $30, $40 atau $50 setiap segmen bergantung pada jadual perjalanan Pelanggan.

Bagaimanakah anda membeli tempat duduk tambahan di Barat Daya?

Cuma ikut arahan tempahan dalam talian di bawah untuk membeli tempat duduk tambahan secara proaktif di Southwest.com.

  1. Klik "Udara."
  2. Pilih pasangan bandar anda dan tarikh perjalanan.
  3. Dalam medan "Penumpang", nyatakan jumlah bilangan tempat duduk yang diperlukan dengan memilih bilangan orang dewasa tersebut.

Bagaimanakah anda boleh mengetahui betapa penuhnya penerbangan?

Hubungi (atau berbual dengan) syarikat penerbangan

Apabila ragu-ragu, hubungi talian perkhidmatan pelanggan pembawa dan ejen untuk menyemak seberapa penuh penerbangan itu. Ia mungkin bukan pilihan yang paling mudah, tetapi ia akan menghasilkan jawapan. Jika anda takut dengan idea untuk menunggu, beberapa syarikat penerbangan juga telah memperkenalkan ciri sembang perkhidmatan pelanggan baharu.

Apakah nombor asrama terakhir di Barat Daya?

Di Barat Daya penumpang dipecahkan kepada tiga kumpulan — A, B dan C — dan setiap penumpang diberi nombor dalam julat itu, biasanya dari 1 hingga 60. Pesawat dinaiki mengikut keutamaan anda, bermakna A1 menaiki pesawat terlebih dahulu, dan Papan C60 terakhir (dengan andaian ada penumpang dengan nombor tersebut).

Berapakah kos untuk menaik taraf kepada Business Select di Southwest Airlines?

Kos untuk menaik taraf kepada Business Select berbeza daripada $30 hingga $50 setiap segmen, bergantung pada laluan. Perlu diingat bahawa ketersediaan naik taraf adalah terhad. Jadi, jika anda terbang pada laluan perniagaan yang berat, anda mungkin tidak dapat menaik taraf.

Adakah Barat Daya mempunyai tempat duduk yang lebih besar?

Dengan pengecualian baris keluar dan ruang kaki sekat, hampir semua tempat duduk pada jet SW adalah sama. ... Jadi Business Select tidak memberi anda tempat duduk yang lebih besar. Untuk maklumat tentang cara tambang SW berbeza, klik di sini.

Adakah terdapat tempat duduk ruang kaki tambahan di Barat Daya?

Tempat Duduk Terbaik Jika Anda Benar-benar Tinggi

Berita baiknya ialah Barat Daya menawarkan lebih banyak ruang kaki daripada kebanyakan pembawa domestik lain. ... Pasti, terdapat lebih banyak ruang kaki di bahagian sekat dan (beberapa) barisan keluar, tetapi terdapat 1 tempat duduk yang diidam-idamkan yang anda benar-benar ingin cari — The Money Seat. Tempat Duit Wang ialah tempat duduk tingkap di belakang barisan keluar.

Syarikat penerbangan manakah yang terbaik untuk terbang?

10 syarikat penerbangan A.S. terbaik pada tahun 2021

  1. Delta Air Lines. Kawasan berprestasi tinggi: benjolan sukarela dari penerbangan, ruang istirahat. ...
  2. Syarikat Penerbangan Barat Daya. Bidang berprestasi tinggi: kepuasan pelanggan, yuran beg/penukaran, ketersediaan anugerah. ...
  3. Syarikat Penerbangan Bersatu. ...
  4. Syarikat Penerbangan Alaska. ...
  5. Syarikat Penerbangan Amerika. ...
  6. JetBlue Airways. ...
  7. Syarikat Penerbangan Hawaii. ...
  8. Syarikat Penerbangan Spirit.

Apakah maksud FB pada pas masuk Barat Daya?

Ejen pintu yang menaiki penerbangan lain telah berkata bahawa sesiapa yang mempunyai FB yang mewakili asrama keluarga boleh menaiki, jadi kami beratur.

Adakah a-list mendapat keutamaan menaiki pesawat?

Sebagai ahli A-List, anda akan menerima keutamaan daftar masuk dan manfaat lorong keselamatan yang membolehkan anda melangkau barisan di kaunter tiket. Anda juga akan menerima a faedah menaiki keutamaan yang membolehkan anda menaiki dalam kumpulan pertama.

Apakah hari paling murah untuk terbang dengan Barat Daya?

Mengikut trend pengembara dalam menggunakan perkhidmatan syarikat penerbangan Barat Daya, Selasa, Rabu, dan Sabtu ialah hari termurah apabila anda boleh terbang dengan penerbangan Barat Daya pada kadar yang murah.