Adakah duit groupon tamat tempoh?

Melainkan dikehendaki oleh undang-undang, Groupon Bucks tidak boleh dipindah milik dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai. Groupon Bucks akan tamat tempoh seratus lapan puluh (180) hari selepas tarikh dikeluarkan, melainkan dinyatakan sebaliknya pada masa pengeluaran atau dalam Syarat Penggunaan ini.

Adakah kredit Groupon tamat tempoh?

Kredit Groupon ialah kredit yang digunakan untuk urusan pembelian yang dibuat di Groupon. The Kredit Groupon yang tamat tempoh paling cepat sentiasa digunakan dahulu.

Bagaimanakah cara saya mendapatkan kembali wang Groupon saya?

Untuk layak untuk Groupon Promise, pelanggan mesti menghubungi kami dalam tempoh 14 hari selepas penebusan Groupon. Di samping itu, dasar bayaran balik Groupon menyatakan bahawa: Untuk Tawaran Tempatan, pelanggan boleh memulangkan mana-mana Groupon yang tidak ditebus untuk bayaran balik amaun yang dibayar dalam tempoh tiga hari pertama selepas pembelian.

Bolehkah anda menjual wang Groupon?

Nasib baik, beberapa tapak kini menawarkan anda peluang untuk mendapatkan sebahagian atau semua wang anda kembali. Pada CoupRecoup, DealsGoRound dan Lifesta, anda boleh menjual tawaran anda yang tidak digunakan. Untuk berapa banyak?

Apa yang berlaku apabila baucar Groupon tamat tempoh?

Baucar anda yang telah tamat tempoh mesti ditebus ke atas barangan atau perkhidmatan yang ditawarkan pada Groupon yang anda beli. Sesetengah tawaran, seperti acara bertiket, mungkin tidak mempunyai sebarang nilai berbayar selepas tamat tempoh. Jika nilai berbayar mempunyai tarikh tamat tempoh, anda boleh mendapatkan maklumat tersebut dalam Cetakan Halus.

Bayaran Balik Groupon

Bolehkah saya berdagang dalam Groupon yang telah tamat tempoh?

Di bawah syarat program pertukaran masuk Groupon, anda boleh berdagang dalam baucar Groupon tertentu untuk Groupon Bucks sehingga dua minggu selepas ia tamat tempoh. ... Apabila anda berdagang dalam baucar yang telah tamat tempoh, bayaran Groupon Bucks anda adalah sama dengan jumlah yang anda bayar pada asalnya untuk baucar yang didagangkan — nilai muka baucar.

Bagaimanakah saya melanjutkan baucar Groupon saya?

Berikut ialah perkara yang boleh anda lakukan untuk membantu: Jika anda telah membeli Groupon, rakan kongsi kami memberitahu kami bahawa perkara terbaik yang boleh anda lakukan untuk membantu ialah memegang baucar anda dan muncul apabila anda boleh. Untuk menyokong ini, kami memanjangkan baucar bila-bila boleh sehingga 12 bulan. Kami akan memberitahu anda apabila kami melanjutkan tarikh ini.

Bolehkah saya menukar Groupon Bucks kepada wang tunai?

Melainkan dikehendaki oleh undang-undang, Groupon Bucks tidak boleh dipindah milik dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai. ... Groupon juga boleh mengeluarkan Groupon Bucks ke akaun anda untuk pembelian yang dibayar balik, atau atas sebab lain mengikut budi bicaranya; atau anda boleh membeli Groupon Bucks dalam pelbagai kenaikan pada kad hadiah Groupon.

Apa yang boleh anda lakukan dengan kupon yang tidak diingini?

Jika anda mengenali keluarga tentera yang berminat dengan kupon anda yang tidak digunakan dan tamat tempoh, anda boleh mel mereka terus ke mereka. Jika tidak, beberapa tapak web boleh membantu anda menghantarnya ke organisasi yang akan membekalkannya kepada mereka yang memerlukan, atau anda boleh memilih pangkalan tentera tertentu untuk menghantarnya.

Bagaimanakah cara saya menyemak wang Groupon saya?

Anda boleh mencari baki Groupon Bucks anda dengan melawat halaman Akaun dari komputer atau menu Bahan Saya pada mudah alih. Dari halaman Akaun pada komputer, anda boleh memilih Groupon Bucks untuk melihat: Baki anda. tarikh luput.

Bolehkah saya membatalkan pesanan Groupon?

Untuk pesanan Barangan Groupon dan Pasaran, anda akan boleh membatalkan pesanan anda sehingga item anda telah diproses untuk penghantaran. Ini biasanya akan memberi anda sekurang-kurangnya dua jam selepas pembelian anda. Pesanan GrouponLive boleh diedit atau dibatalkan sehingga tengah malam hari pembelian anda, melainkan ia merupakan tawaran Jualan Akhir.

Apakah maksudnya pada Groupon apabila ia mengatakan jumlah yang dibayar tidak pernah luput?

Nilai berbayar kebanyakan Kumpulan Tempatan tidak pernah luput. Ini bermakna bahawa melainkan cetakan halus menyatakan sebaliknya, selepas nilai promosi tamat tempoh, anda masih boleh menebus baucar anda di pedagang untuk jumlah yang anda bayar. Ketahui lebih lanjut tentang menggunakan baucar tamat tempoh di sini.

Bolehkah saya memberikan Groupon saya kepada orang lain?

Cukup klik 'Beli sebagai Hadiah' pada item atau pengalaman yang ingin anda hadiahkan kepada seseorang dan ikuti langkah-langkah melalui pembayaran. Kemudian hadiah anda boleh dihantar melalui e-mel atau mel, atau anda boleh menghantarnya kepada diri sendiri dan memberikannya secara peribadi. Ia semudah itu! ... Nantikan pelancaran Gifting di Apl dan melalui tapak web mudah alih kami!

Bolehkah anda mengeluarkan kredit Groupon?

Anda juga boleh meminta bayaran balik dalam kredit Groupon untuk sebarang baucar Tempatan yang tidak digunakan yang belum tamat tempoh. Bayaran balik kredit akan dikeluarkan dalam bentuk kredit Groupon ke akaun anda dan biasanya akan tersedia dalam masa 24 jam. Bayaran balik kepada bentuk pembayaran asal anda mungkin mengambil masa 5–7 hari untuk mencapai kaedah pembayaran anda.

Bolehkah anda menggunakan kupon sehari selepas ia tamat tempoh?

Bolehkah anda menggunakan kupon pada hari ia tamat tempoh? Ya, anda boleh menggunakan kupon pada hari ia tamat tempoh. ... Dalam erti kata lain, hari selepas tarikh tamat tempoh kupon ialah apabila ia menjadi tidak sah. Sekarang, jelas sekali kami tidak mengesyorkan anda keluar dan membeli sesuatu hanya kerana anda mempunyai kupon yang akan tamat tempoh.

Adakah Walmart mengambil kupon tamat tempoh?

Walmart. Dasar rasmi Walmart adalah untuk tidak menerima kupon tamat tempoh. Tetapi kerana kupon hari ini dibenamkan dengan kod bar berteknologi tinggi, selalunya kupon itu akan mengandungi tempoh tangguh tamat tempoh beberapa hari atau bahkan sehingga sebulan.

Adakah Walgreens akan mengambil kupon tamat tempoh?

Walgreens tidak boleh menerima kupon tamat tempoh. ... Walgreens tidak boleh menukar kupon dengan wang tunai atau kad hadiah. Kupon tidak mempunyai sebarang nilai tunai.

Apakah baucar dagangan di Groupon?

Kami sentiasa berharap anda menikmati tawaran yang anda beli, tetapi jika anda berubah fikiran mengenainya, Trade In membolehkan anda menukarnya dengan sesuatu yang baharu. Apabila anda berdagang dalam baucar, anda akan menerima Groupon Bucks yang boleh anda gunakan serta-merta untuk membeli tawaran Tempatan yang berbeza.

Apakah yang berlaku jika saya mengklik Gunakan baucar di Groupon?

Ia akan dipaparkan di bawah "Tawaran" apabila anda mengklik pada "Kumpulan Saya." Baucar penuh akan dipaparkan pada skrin anda, lengkap dengan cetakan halus dan kod bar. Hanya tekan cetak, dan cetak baucar. Setiap baucar akan mengandungi kod penebusan.

Berapa lama Groupons bagus?

Nilai promosi tamat tempoh 120 hari selepas pembelian—Ini bermakna selepas 120 hari, nilai promosi Groupon anda akan tamat tempoh. Tetapi selepas tempoh itu, anda masih boleh menggunakan baucar anda untuk jumlah yang dibayar untuk barangan atau perkhidmatan yang diiklankan dalam perjanjian di pedagang.

Apa yang berlaku jika anda membeli Groupon dan tempat itu tidak beroperasi?

Jawapan ringkas: tidak. Sekurang-kurangnya tidak mengikut Janji Groupon, terma dan syarat syarikat. Mengikut perjanjian, mana-mana baucar yang tidak ditebus boleh dikembalikan dalam tempoh tiga hari pertama pembelian untuk bayaran balik daripada jumlah yang dibayar.

Bagaimanakah cara saya membatalkan pembelian Groupon?

Bagaimana untuk Membatalkan Groupon

  1. Buka penyemak imbas pilihan anda dan pergi ke Groupon.
  2. Pilih Log Masuk.
  3. Masukkan kelayakan anda dan pilih Log Masuk.
  4. Setelah anda log masuk ke akaun anda, pilih Barang Saya > Kumpulan Saya.
  5. Pilih Lihat Butiran. ...
  6. Pilih Edit Pesanan di sebelah kiri halaman.
  7. Pilih Batalkan Pesanan di sebelah kiri skrin.