Tidak boleh mengeluarkan kes casemate?

Semua sarung kami direka bentuk agar sesuai dengan peranti anda. Satu kaedah yang kami cadangkan ialah memegang peranti dengan selamat dalam satu tangan dengan kamera menghadap ke arah awak. Perlahan-lahan gunakan ibu jari anda untuk menolak melalui lubang kamera, sambil menarik sarung di sekeliling tepi telefon ke arah yang bertentangan.

Bagaimanakah anda mengalih keluar sarung bergemerlapan Casemate?

BAGAIMANA UNTUK MENANGGALKAN SAS Glitter CASETIFY

  1. Balikkan telefon anda supaya skrin menghadap jauh daripada anda, dan letakkan ibu jari anda pada telefon melalui potongan kamera.
  2. Gunakan jari anda untuk mengupas perlahan-lahan bahagian tepi sarung telefon anda semasa anda menekan telefon melalui potongan kamera dengan ibu jari anda.

Bagaimanakah anda menanggalkan sarung telefon yang tidak boleh tanggal?

Jika anda mendapati diri anda tidak dapat mengeluarkan sarung keras, cuba cungkil perlahan-lahan dengan jari anda, berhati-hati agar tidak merosakkan peranti anda. Jika perlu, gunakan alat lembut (seperti squeegee yang terdapat dalam Kit Perlindungan SaharaCase) untuk turun di bawah tepi sarung untuk memanfaatkan lebih lanjut.

Bolehkah sarung yang ketat merosakkan telefon anda?

Kes-kes itu disatukan dengan agak mudah tetapi memberikan perlawanan yang sesuai. Atas sebab ini, kadangkala sukar untuk mengalih keluar sarung daripada telefon pintar anda sebaik sahaja ia dirakam sangat ketat. Pemasangan yang salah dan menanggalkan sarung telefon secara kasar akan menyebabkan kerosakan juga.

Sarung telefon mana yang terbaik?

  • Sarung telefon pelindung terbaik: Otterbox.
  • Sarung telefon kalis air terbaik: Kalis hayat.
  • Sarung telefon super nipis dan padat terbaik: totallee.
  • Sarung telefon fleksibel terbaik: Spigen.
  • Sarung telefon terbaik dengan bateri terbina dalam: mophie.
  • Sarung telefon dompet terbaik: Nomad.
  • Sarung telefon bergaya dan berfungsi terbaik:
  • Sarung telefon terbaik untuk pencinta anjing:

Cara Memasang dan Mengeluarkan sarung Case-Mate Waterfall pada XS Max (sehelai)

Adakah kes CASETiFY mudah dilepaskan?

Bagaimanakah cara saya mengeluarkan kes CASETiFY saya? Cara mudah untuk mengeluarkan sarung telefon ialah untuk mula-mula mengangkat satu sisi atau satu sudut ke atas dari bahagian bawah sarung, kemudian keluarkan sarungnya dengan perlahan. ... Kebanyakan kes CASETiFY boleh berfungsi dengan pengecasan tanpa wayar.

Bagaimanakah anda membersihkan sarung case mate?

Kami mengesyorkan menggunakan kain lembap dan tiada bahan kimia yang keras. Sabun dan air yang lembut patut buat silap mata. Untuk membantu memastikan peranti dan skrin anda bersih - kami juga menawarkan kain lap antibakteria Clean Screenz di bawah jenama Safe+Mate kami.

Adakah gear 4 sarung yang baik?

Salah satu ciri yang sepatutnya menonjol bagi sarung Gear 4 ialah penilaian jatuh 3m atau 9 kaki tetapi jika anda mengikuti ulasan kami, anda tahu itu tidak sepenuhnya benar. Untuk semakan Gear4 Piccadilly kami, kami telah memberikan kes ini skor sebanyak 3.8 Eh daripada 5. Skornya lebih baik daripada rata-rata sarung iPhone 7 dengan sedikit sahaja.

Bagaimanakah cara saya mengeluarkan warna kuning dari sarung telefon jelas saya?

Petua #1: Bersihkan dengan Sabun Pinggan

  1. Buat campuran satu cawan air suam (atau 240ml) dan beberapa titik sabun pinggan mangkuk.
  2. Campurkan larutan bersama-sama.
  3. Gunakan berus gigi untuk menggosok larutan pada sarung telefon.
  4. Bekerja di semua sudut dan celah dan bersihkannya di bahagian dalam dan luar.
  5. Bilas dan gunakan kain lembut untuk mengeringkannya.

Bagaimanakah anda meletakkan sarung keras pada iPhone?

Snap dalam sudut kanan atas, diikuti dengan sudut kanan bawah. Dengan sudut kiri atas masih dimasukkan dan dicubit, gunakan tangan kanan anda untuk menyentap di sudut kanan atas sarung. Kemudian, luncurkan tangan kanan anda ke bawah sisi telefon dan sarung dengan tekanan berterusan, sehingga anda sampai ke sudut kanan bawah.

Siapa yang membuat sarung telefon yang paling sukar?

1. Otterbox Defender. Sarung paling teguh yang ditawarkan oleh piawaian emas industri dalam pembuatan sarung pelindung, Otterbox Defender menawarkan perlindungan 4 lapisan. Terdiri daripada sarung dalam plastik, bahagian luar sarung diperbuat daripada silikon untuk penyerapan hentakan terhadap titisan.

Adakah sarung telefon bimbit perlu 2020?

Jika anda pandai memastikannya bersih supaya kotoran dan kotoran tidak terkumpul di antara telefon dan sarung, sarung telefon pintar biasanya akan melakukan Syabas untuk melindungi telefon daripada calar. ... Menjatuhkan telefon mungkin tidak menyebabkan kerosakan yang ketara, tetapi tanpa sarung, lensa kamera telefon pintar mudah rosak.

Adakah saya perlu mendapatkan kes yang jelas?

Tetapi salah satu pilihan terbaik ialah a sarung telefon pintar yang jelas kerana ia bukan sahaja ringan, tetapi berkesan melindungi bahagian hadapan, belakang dan sisi telefon pintar. ... Ramai orang memilih untuk mempunyai sarung telefon yang jelas untuk melindungi telefon mereka kerana bahan yang diperbuat daripadanya boleh menjadi agak licin dan terlalu mudah tergelincir melalui tangan.

Bagaimanakah anda mengeluarkan kes perisai Raptic?

Cara paling mudah yang saya temui ialah tolak telefon di lubang kamera untuk bermula dengan jari telunjuk saya sambil menggunakan ibu jari saya untuk menolak bucu sarung dari tepi telefon dan kemudian ia dikeluarkan dengan mudah.

Bagaimanakah saya boleh mengeluarkan penutup dari Samsung saya?

Model Samsung Galaxy dengan penutup gam

  1. Gunakan pengering rambut untuk memanaskan penutup belakang dan melembutkan pelekat di bawahnya. ...
  2. Letakkan cawan sedutan pada kaca belakang, kemudian angkat semasa anda mencungkil jahitan sisi dengan pick gitar.
  3. Luncurkan pemilih di sekeliling jahitan untuk memisahkan penutup belakang dari bingkai sehingga ia boleh dikeluarkan sepenuhnya.