Adakah whirlpool jenama yang bagus?

Menurut statistik Yale Appliance, Whirlpool berazam untuk menjadi jenama perkakas rumah yang paling boleh dipercayai. Daripada 6,000+ unit yang mereka jual pada tahun kalendar lepas, kurang daripada 5% daripadanya memerlukan perkhidmatan pembaikan. Mereka juga telah menerima ulasan yang memberangsangkan untuk perkhidmatan pelanggan mereka.

Jenama manakah yang lebih baik GE atau Whirlpool?

Kedua-duanya Mesin Whirlpool dan GE dihasilkan di AS dengan standard kualiti dan ketahanan tertinggi. Whirlpool memperoleh sedikit kelebihan di sini, dengan mesin mereka melaporkan lebih sedikit keperluan atau masalah pembaikan. Selain itu, kos pembaikan mereka lebih rendah berbanding jenama lain di pasaran.

Adakah Whirlpool jenama yang bagus 2021?

pusaran air. Peti sejuk dari Whirlpool cenderung dipandang tinggi kerana ketahanan dan kualitinya. Banyak isi rumah setia kepada Whirlpool, kerana peti sejuk mereka tahan lebih lama daripada jenama lain dan tidak memerlukan banyak pembaikan. Pengilang menawarkan konfigurasi pintu Perancis, sebelah menyebelah, peti sejuk bawah dan peti sejuk atas ...

Apakah jenama perkakas yang paling teruk?

7 jenama peti sejuk paling teruk untuk dielakkan

  • Frigidaire (Pintu Perancis) Sejujurnya, Frigidaire ialah jenama perkakas yang dipercayai tetapi model peti sejuk baharu mereka terutamanya siri pintu Perancis menerima banyak aduan. ...
  • Bantuan Dapur. ...
  • pusaran air. ...
  • Beko. ...
  • Bosch. ...
  • Viking. ...
  • SMEG.

Peti sejuk yang manakah mempunyai masalah paling sedikit?

J: Daripada penyelidikan kami, jenama peti sejuk yang paling boleh dipercayai ialah LG, GE, Whirlpool dan Samsung. Adalah masuk akal bahawa ini adalah syarikat yang sama yang kami senaraikan sebagai mengeluarkan peti sejuk dengan masalah paling sedikit.

Jenama Perkakas Paling Dipercayai untuk 2021

Apakah bulan terbaik untuk membeli peralatan?

September dan Oktober: Masa terbaik untuk membeli kebanyakan peralatan utama ialah pada bulan September dan Oktober. Dalam tempoh dua bulan ini, pengeluar memperkenalkan model terbaru mereka. Ini bermakna model tahun sebelumnya mesti diberi diskaun untuk memberi ruang kepada model baharu yang akan melanda kedai pada musim sejuk.

Mana yang lebih baik Maytag atau Whirlpool?

Pencuci kedua-dua jenama bersilang apabila ia berkaitan dengan keupayaan pintar dan ketahanan, tetapi pada akhirnya, Maytag mesin basuh mempunyai nilai yang lebih tinggi pada model muatan atas dan muatan hadapan, kerana ia menyimpan lebih banyak ciri premium berbanding mesin basuh Whirlpool dengan harga yang sama.

Berapa lama peti sejuk Whirlpool boleh bertahan?

Peti sejuk standard boleh berjalan sehingga 17 tahun secara purata. Jangka hayat peti sejuk anda dipengaruhi oleh cara ia dijaga dengan baik. Sesetengah model berjalan sehingga 19 tahun, manakala yang lain hanya bertahan 10 tahun.

Adakah Whirlpool dibuat di Amerika Syarikat?

Adakah peti sejuk Whirlpool dibuat di Amerika Syarikat? Sebagai yang terbesar daripada semua syarikat Perkakas Amerika, jawapannya ialah ya. Berpusat di Benton Charter Township, Michigan, dengan pusat pembuatan utama di seluruh Amerika Utara, Whirlpool menggaji puluhan ribu pekerja Amerika.

Adakah GE memiliki Whirlpool?

Pada 8 September 2014, General Electric bersetuju untuk menjual syarikat itu kepada Electrolux, pengeluar perkakas Sweden dan pengeluar perkakas pengguna kedua terbesar selepas Whirlpool Corporation, dengan wang tunai AS$3.3 bilion.

Adakah GE sebuah Whirlpool?

Adakah Whirlpool dibuat oleh GE? Walaupun kedua-dua syarikat membekalkan produk yang serupa ke pasaran, mereka adalah syarikat yang berasingan. Peralatan rumah Whirlpool dikeluarkan oleh Whirlpool Corporation yang mempunyai capaian yang luas di seluruh dunia dan banyak lagi firma berpengaruh di bawah jenamanya.

Adakah Whirlpool lebih dipercayai daripada Samsung?

Jenama peti sejuk mana yang paling boleh dipercayai? Semua jenama peti sejuk boleh dipercayai, tetapi whirlpool dan peti sejuk Samsung tahan lebih lama daripada jenama lain.

Adakah Whirlpool lebih baik daripada LG?

Tetapi jika anda hanya mahukan sesuatu yang cantik dan boleh dipercayai, anda bolehjangan salah dengan Whirlpool. Jika anda kebanyakannya biasa dengan elektronik mereka, anda mungkin tidak menganggap LG sebagai pengeluar perkakas. Walau bagaimanapun, mereka secara konsisten disenaraikan sebagai salah satu jenama perkakas terbaik di pasaran.

Negara manakah yang membuat Whirlpool?

Whirlpool Of India Ltd.

Syarikat induk itu beribu pejabat di Benton Harbor, Michigan, USA dengan kehadiran global di lebih 170 negara dan operasi pembuatan di 13 negara dengan 11 nama jenama utama seperti Whirlpool, KitchenAid, Roper, Estate, Bauknecht, Laden dan Ignis.

Berapa lama waranti Whirlpool?

Waranti Whirlpool asas kekal selama setahun, dan jika anda membeli jaminan lanjutan, anda boleh mendapat perlindungan sehingga lima tahun. Walau bagaimanapun, peralatan biasanya bertahan lebih lama daripada itu.

Apakah jangka hayat peti sejuk?

Berbanding dengan beberapa peralatan rumah, peti sejuk sebenarnya mempunyai jangka hayat yang agak panjang. Malah, menurut Persatuan Pembina Rumah Kebangsaan, peti sejuk purata bertahan kira-kira 13 tahun -- lebih lama daripada peti sejuk beku, mesin basuh pinggan mangkuk, pemadat sampah dan juga mesin basuh biasa.

Adakah terdapat butang set semula pada peti sejuk Whirlpool?

Whirlpool meletakkan penapis airnya sama ada dimasukkan ke dalam gril di dasar perkakas atau di sudut kanan atas bahagian dalam peti sejuk. ... Tetapkan semula status dengan menekan dan menahan butang penapis air selama sekurang-kurangnya 3 saat sehingga ia bertukar menjadi biru.

Adakah Whirlpool dibuat di China?

Sebagai yang terbesar daripada semua syarikat Perkakas Amerika, jawapannya ialah ya. Berpusat di Benton Charter Township, Michigan, dengan pusat pembuatan utama di seluruh Amerika Utara, Whirlpool menggaji puluhan ribu pekerja Amerika.

Adakah Maytag lebih baik daripada LG?

Program & Pilihan: Kedua-duanya menawarkan pengeringan sensor dan pelbagai kitaran dan pilihan yang baik. Model LG menawarkan kitaran wap, yang sesetengah orang suka atau ingin mencubanya. LG menawarkan lebih banyak kitaran dan pilihan secara keseluruhan, manakala Maytag menawarkan pilihan yang lebih terhad dan tradisional. ... LG menang di sini!

Berapa lama mesin basuh Maytag boleh bertahan?

Mesin basuh baharu mempunyai purata jangka hayat daripada 11 tahun. Laporan Pengguna tidak mengesyorkan menggantikan mana-mana perkakas yang berumur lebih daripada lapan tahun jika ia adalah model mewah.

Adakah lebih murah untuk membeli peralatan dalam satu berkas?

himpunan. Jika anda membeli lebih daripada satu perkakas — katakan anda sedang membuat semula dapur anda, atau peti ais sudah kaput dan sepadan dengan dapur dan mesin basuh pinggan mangkuk yang sudah tua — anda boleh menyimpan satu berkas dengan menghimpun. Menurut DiClerico, membeli tiga atau lebih peralatan bersama-sama boleh mendapat diskaun sehingga 20 peratus.

Apakah jenama peti sejuk yang paling boleh dipercayai 2020?

Berikut ialah senarai peti sejuk terbaik untuk dibeli, mengikut ujian:

  • Peti Sejuk Keseluruhan Terbaik: Peti sejuk Pintu Perancis Siri Profil GE.
  • Peti Sejuk Nilai Terbaik: Peti Sejuk Pintu Perancis Lebar Maytag.
  • Peti Sejuk Kalis Kotor Terbaik: Kenmore Elite French Door.
  • Peti sejuk Door-in-Door Terbaik: LG InstaView Door-in-Door.

Adakah peralatan lebih murah di Costco?

Walaupun terdapat beberapa pengecualian, secara keseluruhan Costco adalah juara harga rendah yang jelas dalam kedua-dua kes. ... Untuk perkakas rumah baharu, perkara yang sama berlaku, dan dengan margin yang lebih besar. Perbezaan harga purata antara peralatan rumah Amazon dan Costco adalah sebanyak 39 peratus.