Adakah kutner membunuh diri?

Kematian. Kutner ditemui mati akibat luka tembakan yang dilakukan sendiri di apartmennya oleh Thirteen dan Foreman dalam "Penjelasan Mudah". Ketidakupayaan House untuk mendiagnosis kemurungan Kutner menyebabkan House mengesyaki perbuatan keji. Penerbit rancangan itu mengesahkannya kematiannya memang bunuh diri.

Mengapa Kutner membunuh diri?

Bunuh diri Kutner telah ditulis disebabkan keputusan pelakon Kal Penn untuk menerima jawatan Pengarah Bersekutu Pejabat Perhubungan Awam White House dalam pentadbiran Presiden Barack Obama.

Mengapa Kutner meninggalkan rumah secara tiba-tiba?

Kal Penn Left House MD untuk Mengejar Pekerjaan Lain

Pada masa itu Penn telah membaca buku Obama tetapi tidak berminat untuk terlibat dalam politik. Menghadiri acara itu, bagaimanapun, mengubah fikirannya: "Saya pergi ke acara ini dengan [Wilde], benar-benar menyukainya...

Apa yang berlaku kepada Kutner on House dalam kehidupan sebenar?

Pelakon Kal Penn mendedahkan hari ini bahawa dia memutuskan untuk meninggalkan siri itu atas kerelaannya sendiri, tetapi bukan atas sebab biasa pelakon meninggalkan siri hit. Dia tidak mempunyai perbezaan artistik dengan pelakon lain, dan dia tidak mengejar kerjaya dalam filem cereka. Sebaliknya, Penn adalah meninggalkan untuk meneruskan kerjaya di Rumah Putih.

Mengapakah Kal Penn dihapuskan daripada rumah?

Pada awal 2009, Penn ditawarkan jawatan Pengarah Bersekutu Pejabat Penglibatan Awam dan Hal Ehwal Antara Kerajaan Rumah Putih, yang diterimanya. Ini memerlukan wataknya Lawrence Kutner ditulis daripada siri TV House. ... Dia kembali menggunakan nama kelahirannya, Kalpen Modi.

Kematian Kutner | Rumah M.D.

Siapa yang membunuh Kutner?

Kematian. Kutner ditemui mati akibat luka tembakan yang dilakukan sendiri di apartmennya oleh Tiga belas dan Foreman dalam "Penjelasan Mudah". Ketidakupayaan House untuk mendiagnosis kemurungan Kutner menyebabkan House mengesyaki perbuatan keji. Penerbit rancangan itu mengesahkan bahawa kematiannya sememangnya bunuh diri.

Mengapa Cuddy meninggalkan rancangan itu?

Cuddy tidak kembali ke "Rumah" kerana pertikaian kontrak.

Oleh kerana rancangan itu hanya dijangka berlangsung tujuh musim, "House" mempunyai belanjawan terhad untuk Musim 8 dan cuba merundingkan kadar yang lebih rendah untuk kepulangan Lisa dan Omar. Omar Epps menerima perjanjian itu, tetapi Lisa mempunyai tawaran lain untuk bekerja di The Good Wife.

Adakah bayi Taub miliknya?

House mahu ujian DNA kedua-dua bayi Taub untuk membuktikan secara konklusif bahawa dia adalah ayah, tetapi Taub enggan mengikut skim itu... House tahu bahawa Bob berbohong tentang punca masalah jantungnya yang berkaitan dengan sukan, dan pesakit mengakui bahawa dia melakukan hubungan seks dengan orang lain selain isterinya.

Siapa yang Membatalkan temuduga Foreman?

Terdapat satu adegan yang sangat mengejutkan kami. Chase menyedari bahawa ia adalah rumah yang memang mensabotaj temuduga Foreman. House berkata kepada Chase bahawa dia kadang-kadang terlupa mengapa dia mengupahnya, dengan cara yang mengatakan kemahiran pemerhatian dan naluri Chase, yang sangat ditonjolkan minggu lepas, adalah menakjubkan.

Kenapa 13 dan Foreman berpisah?

Beberapa episod kemudian, Foreman dan Thirteen memulakan hubungan, yang menjejaskan pertimbangan profesional Foreman sehingga dia membetulkan perbicaraan dadah, yang menyebabkan kesan sampingan yang serius dalam Thirteen. Foreman hampir kehilangan lesen perubatannya, menyebabkan House mengarahkan pasangan itu sama ada berpisah atau berhenti.

Adakah House pernah membaiki kakinya?

Aneurisme di pahanya telah membeku, membawa kepada infarksi dan menyebabkan otot quadricepsnya menjadi nekrotik. Rumah telah otot mati memintas untuk memulihkan peredaran ke baki kakinya, berisiko kegagalan organ dan serangan jantung.

Adakah Foreman keluar rumah?

Foreman meletak jawatan pada penghujung Musim 3, merasakan bahawa semakin banyak masa yang dia habiskan dengan House, semakin dia menjadi seperti dia. ... Pada awal musim 6, beliau dilantik sebagai Ketua Jabatan Perubatan Diagnostik selepas House berhenti seketika tetapi kembali menjadi felo apabila House mendapat lesen perubatannya semula.

Apa yang Taub cakap dengan isterinya?

Dalam episod Musim 7 Pengorbanan Kecil Taub mendapati bahawa isterinya telah persahabatan rapat dengan lelaki yang ditemuinya dalam kumpulan sokongan dalam talian untuk orang yang mempunyai pasangan yang tidak setia. Taub menuduhnya mempunyai hubungan emosi dan memintanya melepaskannya.

Mengapa tiga belas meninggalkan Rumah?

Dalam episod terakhirnya, Thirteen adalah dipecat oleh House supaya dia boleh berpindah tanpa rasa bersalah ke Greece bersama teman wanitanya. Wilde berkata masanya di rancangan itu, yang menyaksikan wataknya bergelut dengan Penyakit Huntington dan menghabiskan masa di penjara, memuaskan tanpa perlu melawatnya semula.

Adakah Cuddy berkahwin di House?

Ia tidak pernah didedahkan di mana Cuddy melakukan latihan atau pemastautinannya, tetapi kami tahu dia telah menamatkan pengajian dalam bidang endokrinologi. . Cuddy telah berkahwin selama enam hari pada tahun 1987 di New Jersey, seperti yang didedahkan dalam episod Musim 7 Pengorbanan Kecil dan perkahwinan itu berakhir dengan perceraian.

Mengapa Cameron dan Chase bercerai?

Pada musim 6, Cameron meninggalkan PPTH dan menceraikan Chase selepas mengetahui tentang peristiwa itu berlaku dalam episod The Tyrant. ... Dia pergi apabila dia menyedari bahawa House mempunyai impak yang besar terhadap Chase dan dia tidak dapat hidup dengannya, selepas percubaannya yang gagal untuk membuat Chase berhenti dari hospital juga.

Adakah House tidur dengan Cuddy?

Dalam episod "Under My Skin", Cuddy membantu House detoks daripada Vicodin; dan juga dua tidur bersama.

Berapakah jumlah wang yang diperoleh Hugh Laurie daripada House?

Gaji "House": Untuk beberapa musim pertengahan siri, Hugh memperoleh $300,000 setiap episod "House". Itu mencapai kira-kira $7 juta setiap musim. Pada puncaknya Laurie membuat $700,000 setiap episod.

Apakah kematian Wilson di Rumah?

House menjawab, "Saya sudah mati, Wilson" dan bertanya kepada Wilson bagaimana dia ingin menghabiskan bulan-bulan terakhirnya sebelum dia meninggal dunia. kanser terminalnya. Adegan terakhir termasuk montaj rakan sekerja House.

Adakah Chase meninggalkan rumah?

Saya suka awak." Pada penghujung Musim 3, Chase segera dipecat oleh House yang mengikuti kemarahan terhadap layanannya terhadap Foreman tetapi alasan rasmi yang diberikan kepada Chase ialah "Sudah tiba masanya untuk perubahan" dan bahawa "dia telah berada paling lama dan telah mempelajari semua yang dia boleh dari House." Walau bagaimanapun, kemungkinan besar Chase adalah ...

Adakah Taub kembali dalam Musim 8?

Chase dan Taub kembali ke pasukan, kerana pasukan mengambil kes seorang lelaki (Jamie Bamber) yang mengalami masalah jantung semasa melakukan hubungan sulit. Apabila kesihatannya semakin teruk, dia memutuskan untuk mengaku semua dosa masa lalunya untuk membersihkan hati nuraninya, yang menjejaskan rawatannya.

Adakah Cameron dan Chase berkahwin di House?

Allison Cameron ialah watak utama di House untuk enam musim pertama. ... Selepas Cameron meninggalkan pasukan diagnostik House, dia kembali dalam tayangan perdana musim keempat sebagai doktor jagaan kecemasan kanan di Hospital Pengajaran Princeton-Plainsboro. Pada penghujung Musim 5, dia berkahwin dengan Robert Chase.

Siapa Kahwin Rumah?

Rumah Dominica Ann (née Petrova) ialah watak berulang di House dalam dua musim terakhir siri ini. Dia adalah isteri House dan, secara teknikal sejak kematiannya dilaporkan, balunya.

Apa yang berlaku kepada House on House?

David Shore menarik umpan ole dan bertukar dengan membawa kami untuk mempercayai bahawa House (Hugh Laurie) telah mati dalam kebakaran bangunan. Terdapat koroner mengesahkan ia adalah Rumah dan pengebumian! ... Kehidupan rumah! Ya, House memalsukan kematiannya sendiri untuk mengelak daripada penjara dan menghabiskan masa dengan kawan baiknya sebelum dia meninggal dunia.

Mengapa kesakitan House datang kembali?

Rumah kelihatan bebas kesakitan selepas pulih daripada pembedahan, tetapi rasa sakit itu kembali seperti melakukan tabiat Vicodinnya. Khawatir House menjadi terlalu sombong, Wilson dan Cuddy berbohong kepadanya selepas dia secara ajaib mendiagnosis pesakit berkerusi roda menghidap penyakit Addison. ... Rumah menganiaya pesakit susah di klinik.