Adakah samar mati dalam senarai hitam?

Tidak, Samar tidak mati, tetapi kehilangannya yang perlu meninggalkan sedikit persoalan bahawa dia akan kembali; ejen Mossad kami yang setia, pemegang hati Aram, dan pemilik rambut keriting terbaik di televisyen, mendapat hukuman buang kerja selama dua jam.

Mengapa Samar meninggalkan senarai hitam?

Berikutan episod berturut-turut The Blacklist pada hari Jumaat, yang menyaksikan Samar meninggalkan pasukan akibat masalah ingatannya, pelakon Mozhan Marnò secara peribadi telah mengesahkan bahawa dia memang telah meninggalkan siri thriller NBC selama baik.

Apa yang berlaku kepada Samar Navabi dalam senarai hitam?

Samar Navabi ialah ejen Mossad yang bekerja dengan FBI dan membantu Reddington melalui senarai hitamnya. Dia dalam kemalangan kereta yang berakhir dengan vannya di dalam air, dan otaknya kekurangan oksigen. Hampir lemas menyebabkan dia koma, dan apabila dia sedar, dia bergelut dengan nombor dan perkataan.

Bagaimanakah Samar Navabi mati?

Selepas diculik oleh Lawrence Dane Devlin, seorang "pembetul" yang dihantar untuk membunuh Samar, dia berjaya melarikan diri dengan menikam perutnya dengan kayu tajam menyebabkan dia merempuh van itu, menyebabkan Samar dengan serpihan.

Adakah Aram dan Samar meninggalkan senarai hitam?

Selepas mengetahui dia mengalami demensia vaskular, menyebabkan kemerosotan daya ingatan dan strok, Samar menjadi liabiliti untuk agensi perisikan nasional Israel, Mossad, dan membuat keputusan muktamad untuk meninggalkan tunangnya, Aram, dan seluruh Pasukan Petugas, pergi ke lokasi yang tidak didedahkan.

Senarai Hitam : Sebab mengapa Tom Keen, Samar Navabi dan watak lain pergi?

Siapa yang menggantikan Samar dalam senarai hitam?

Laura Sohn, yang berulang sebagai ahli Pasukan Petugas baharu Ejen Alina Park dalam Musim 7, telah dinaikkan pangkat kepada pelakon utama untuk Musim 8, menurut TVLine. Park menggantikan Samar Navabi (Mozhan Marno), yang meninggalkan pasukan pada Musim 6.

Siapa senarai hitam teman wanita arams?

Janet Sutherland ialah seorang penggodam dan teman wanita Aram dalam Musim 4.

Adakah Samar dan Ressler berkumpul?

Reddington memberitahu Samar dia boleh menyerahkan abangnya kepada FBI atau memberikannya kepada Reddington. ... Ressler mendapati Samar hampir menangis di pejabatnya petang itu. Kedua-duanya terdedah, akhirnya mereka tidur bersama.

Adakah Dembe Zuma mati?

Pada musim kedua The Blacklist, Dembe ditembak, tetapi nasib baik untuk kami, dia tidak mati. Walaupun ramai peminat bimbang dia akan meninggalkan persembahan selepas musim keenam, dia sekali lagi kekal di atas kapal.

Adakah Katarina masih hidup?

Reddington dan Liz sedang menuju ke Latvia untuk episod akhir Musim 8. Antara yang paling menarik dalam episod itu ialah Liz ibu Katarina Rostova masih hidup, dan wanita yang dipercayai ibunya sebenarnya adalah seorang perisik bernama Tatiana Petrova (Laila Robins).

Adakah Samar hamil dalam senarai hitam?

Samar berkata bahawa dia tidak hamil, dan itulah yang dia berbohong tentang poligrafnya. Samar berkata bahawa dia tidak boleh mempunyai anak atau membesarkan mereka dan menanggalkan cincinnya. Dia rasa Aram layak mendapat yang lebih baik. James Spader dan Hisham Tawfiq dalam 'The Blacklist.

Siapakah bapa Elizabeth Keen?

Liz Keen Adalah Anak kepada Raymond Reddington In More Ways than One (SPOILERS) Spoiler Alert: Artikel ini mengandungi spoiler untuk akhir Musim 8 The Blacklist. Sejak permulaan The Blacklist, siri jenayah NBC telah memastikan penonton sentiasa berhati-hati.

Siapa yang meninggalkan senarai hitam 2021?

EKSKLUSIF: Senarai Hitam menuju ke arah yang mengejutkan. Megan Boone, peneraju wanita menentang James Spader, akan meninggalkan siri NBC yang telah lama berjalan selepas lapan musim, saya telah belajar. Dia akan membuat penampilan terakhirnya sebagai siri tetap dalam akhir Musim 8 yang akan datang.

Apakah yang dibisikkan Tom di telinga Lizzie?

Apakah yang dibisikkan Tom di telinga Lizzie? Pergelutan berlaku: Tom menembak Red, Liz menembak Tom, Red melarikan diri dari tempat kejadian, dan sebelum Liz meninggalkan Tom untuk berdarah dan mati — yang kemudiannya kita ketahui dia tidak — Tom membisikkan sesuatu di telinga Liz: “Ayah kamu masih hidup.”

Adakah Jennifer benar-benar adik kepada Liz?

Jennifer Reddington ialah anak kepada Raymond Reddington dan Naomi Hyland. Dia adik tiri kepada Liz.

Siapa Ilya Koslov kepada Elizabeth?

Dom mengakhiri penceritaan semula kisah ini kepada Liz dengan jawapan bahawa Ilya Koslov lelaki yang menjadi Reddington hampir 30 tahun yang lalu.

Adakah Red Reddington Katarina Rostova?

Walaupun asal usul hubungan Red dengan Liz tidak dijelaskan sepenuhnya pada penghujung akhir Musim 8 hari Rabu, petua yang dibentangkan dalam dua episod terakhir musim ini amat mencadangkan bahawa Raymond Reddington sebenarnya ibu kepada Liz, Katarina Rostova (dimainkan dalam kilas balik oleh Lotte Verbeek).

Adakah Liz dan Ressler berciuman?

Untuk peminat Liz dan Ressler, ciuman pertama mereka "Senarai Hitam" adalah pencapaian yang telah lama ditunggu-tunggu. Lagipun, siri ini telah menggoda dengan betapa platonik persahabatan mereka selama berabad-abad. Jadi, agak mengejutkan apabila drama jenayah itu kembali pada 2021 dan tidak membuang masa sebelum Liz mengunci bibir dengan Ressler.

Adakah Agent Keen berkencan dengan Ressler?

'The Blacklist' Musim 8 meneroka percintaan antara Donald Ressler dan Elizabeth Keen. Pada penghujung musim ke-7, The Blacklist melambungkan jaringan untuk sesiapa sahaja yang inginkan percintaan Ressler/Keen. Walaupun kedua-duanya bermula dengan sangat perbalahan hubungan, perkara berkembang dari semasa ke semasa menjadi persahabatan yang boleh dipercayai.

Apa yang berlaku kepada bayi Tom dan Elizabeth Keen?

Elizabeth menemui kehamilannya dalam "Mr. Gregory Devry". Dia diserang oleh seorang lelaki yang menuduhnya sebagai pengkhianat. Keen telah dibawa ke hospital, di mana doktor memberitahunya bahawa walaupun dia telah patah beberapa tulang rusuk, bayi itu baik-baik saja.

Apakah yang Elodie senarai hitam?

Aram curiga itu Elodie membunuh suaminya dan meminta bantuan Reddington mencari kebenaran. ... Dia menyimpulkan bahawa dia kemudian menggodanya untuk memberinya nama Blacklist supaya dia dapat mencari seseorang untuk membunuh suaminya secara curi.

Siapakah isteri Raymond Reddington?

Latar belakang. Naomi telah berkahwin dengan Red sebelum dia menjadi penjenayah, di mana mereka mempunyai seorang anak perempuan, Jennifer Reddington. Selepas dia melarikan diri, berikutan soal siasat oleh pihak berkuasa, dia dan anak perempuannya terpaksa berpindah ke Philadelphia selepas dipaksa untuk "menyerahkan segalanya" dan menjaga diri mereka sendiri.

Siapa wanita kulit hitam dalam senarai hitam?

Senarai Hitam membawa masuk calon Emmy Laverne Cox (Oren Adalah Hitam Baharu) untuk tempat tetamu berpintal dalam Musim 8.