Siapakah isteri cody ohl?

Cody Ohl mengakui dia tidak banyak membantu di rumah untuk isterinya Jenny beberapa bulan pertama semasa pemulihannya.

Adakah Cody Ohl cedera?

COLORADO SPRINGS, Colo. – Cody Ohl, juara dunia PRCA enam kali – lima dalam tali ikat bawah dan satu di sekeliling – mengalami Regangan hamstring kiri darjah 2 26 Jun di Reno (Nev.) Rodeo. Ohl memanjangkan kaki kirinya, yang menyebabkan ketegangan hamstring, tetapi dia tidak melakukan sebarang kerosakan struktur pada lutut kirinya.

Dari mana Cody Ohl?

Calf roper, steer roper dan team roper Cody Ohl dilahirkan pada tahun 1973 di Rosenburg, Texas. Beliau menyertai PRCA pada tahun 1994 dan menamatkan musim sebagai Resistol Overall Rookie of the Year.

Siapa Cody Ohl?

Cody Ohl melonjak ke dalam kedudukan ProRodeo pada tahun 1994 dengan memenangi Rookie of the Year dan lawatan pertamanya ke Rodeo Peringkat Akhir Kebangsaan. Roper muda Texas itu telah merancang kerjayanya sejak dia berumur 15 tahun dan memenangi anugerah Rodeo Sekolah Menengah Kebangsaan. Ohl akan mengambil masa beberapa tahun untuk memenangi gesper emas pertamanya.

Adakah Cody Ohl bersara?

SAN ANGELO, TX – Keluar di First Community Credit Union Spur Arena the P.R.C.A. ropers bertanding dalam Pameran Saham San Angelo dan Cinch Roping Fiesta tahunan ke-66 Rodeo.

2020 ProRodeo Hall of Fame Inductee Cody Ohl

Apa yang salah dengan Cody Ole?

Cody Ohl kini berada di ICU selepas koyak meniskusnya dan lututnya kering. Semasa dia menunggu penggantian lutut dia didapati mengalami jangkitan. Pada hari-hari sejak doktor menemui bekuan darah di kakinya dan isu-isu lain telah ditemui.

Siapa Joe Beaver?

Joe Beaver membesar dengan impian untuk menjadi seorang koboi rodeo profesional. Beaver, dilahirkan pada 13 Okt. 1965, di Victoria, Texas, memulakan kerjaya menambatnya pada usia 5 tahun, mengikat kambing dari belakang kuda Shetland di kandang latihan keluarganya. Menjelang 15, Beaver telah membuat ombak melalui dunia tali.

Berapa umur calf roper Marty Yates?

Marty Yates telah memantapkan dirinya sebagai bintang tali pengikat, tetapi berumur 23 tahun cepat menghargai mereka yang telah membuat kejayaannya mungkin: keluarganya, satu siri mentor, dan tiga kuda yang hebat.

Siapa Shad Mayfield?

Shad Ryan Mayfield ialah seorang Atlet tali ikat PRCA & Juara Dunia 2020 anda.

Apakah tali yang digunakan oleh Shad Mayfield?

Pemecah belah J.J. Hampton tahu cara untuk menang dengan pantas. Juara dunia calf roper Shad Mayfield menggunakan tali rumput, rentetan Rattler dan minda yang positif untuk memastikan kemenangan dalam kandang tali.

Di manakah Shad Mayfield dilahirkan?

Clovis, New Mexico asli Shad Mayfield pergi ke Pusingan Akhir Sekolah Menengah Natioal pertamanya pada musim panas lalu di Wyoming. Keterujaan dalam suara pemain berusia 15 tahun itu sungguh menyelerakan dan jelas sekali rodeo adalah segala-galanya baginya.

Siapakah ibu bapa Shad Mayfield?

Bapa, Sylvester Mayfield bertanding dalam rodeo, layak untuk Rodeo Peringkat Akhir Kebangsaan pada tahun 1985 dan 1987; ibu, JoEllen, ialah seorang guru sekolah; kakak, Shelby Mayfield bertanding dalam rodeo...Gemar bermain bola keranjang dan menunggang kuda muda untuk berseronok …

Berapa umur JD Yates?

J.D. Yates ialah 21 tahun, hampir pada usia apabila kebanyakan lelaki muda membuat keputusan mutlak bahawa sudah tiba masanya untuk berpisah daripada ayah dan memulakan hidup mereka sendiri. J.D. Yates mempunyai kehidupannya sendiri.

Siapa bapa Marty Yates?

Yates berasal dari keluarga rodeo yang terkenal. Bapanya, Marty, Sr., yang meninggal dunia tujuh bulan sebelum kelahiran anak lelakinya, adalah bintang rodeo dengan haknya sendiri dan ibunya, Angie, turut bertanding dalam rodeo. Bapa saudaranya, J.W. Hampton, dan makcik, J.J. Hampton, kedua-duanya mempunyai banyak kejuaraan roping untuk kredit mereka.

Siapakah Haven Meged?

Memenangi Old Fort Days Rodeo (Fort Smith, Ark.) 2019: Memenangi dunia tali ikat pertamanya kejuaraan pada Wrangler NFR pertamanya dengan $126,135. Beliau ialah PRCA | Resistol Rookie of the Year dalam Tie-down Roping. ...

Apa yang berlaku kepada anak Joe Beaver?

Joseph Broderick Beaver, digelar "Brody," Huntsville, Texas, anak tunggal kepada Juara Dunia lapan kali Cowboy Joe Beaver dan isterinya, Jenna, meninggal dunia pada pagi 24 Ogos. Walaupun ia belum disahkan, laporan awal adalah bahawa yang berumur 20 tahun meninggal dunia akibat luka tembakan yang dilakukan sendiri.

Berapa banyak kejuaraan yang dimenangi Joe Beaver?

Internet Rumah Ke 8X Dunia juara.

Di manakah Joe Beaver pergi ke kolej?

Dia menerima pelana trofi, gesper dan biasiswa untuk menghadirinya Kolej Weatherford.

Siapakah anak JD Yates?

Maju pantas ke 2018, dan Trey Yates, anak lelaki J.D., akan membuat penampilan sulungnya di Wrangler National Finals Rodeo sebagai penunggang tali berpasukan. Yates menandingi tandukan Aaron Tsinigine, yang merangkul kejuaraan dunia 2015.

Siapa wang Mayfield?

Pada usia 19 tahun, Shad Mayfield kini merupakan nama terbesar dalam tali ikatan. Dia bukan sahaja No. 1 dalam Kedudukan Dunia, dia mencipta rekod PRCA baharu pada bulan Februari untuk wang terkumpul paling banyak pada awal musim, setelah memperoleh lebih daripada $75,000.

Berapakah umur Shelby Mayfield?

Hai! Nama saya Shelby Mayfield, saya 18 tahun dan saya dari Clovis, New Mexico.

Siapa Ryder Wright?

Dia baru 22 tahun, tetapi dengan satu lagi tempat Wrangler NFR, Ryder Wright kini telah layak ke Pusingan Akhir Kebangsaan lima kali, termasuk memenangi Gesper Emas pada 2017. Pada 2020, Wright menduduki tempat kedua dalam kedudukan dunia sebagai salah satu daripada dua pelumba bronc pelana untuk membuat lebih $100,000 dalam musim yang dipendekkan COVID.

Di manakah Tyson Durfey tinggal?

Durfey, yang kini tinggal di Weatherford, Texas, bersama isteri dan anak perempuannya yang berusia tiga bulan, layak ke sembilan Rodeo Akhir Kebangsaan di Las Vegas — pertandingan tahunan yang dirujuk sebagai Super Bowl of rodeo.

Cory Solomon berasal dari mana?

Dilahirkan di Houston, Texas pada tahun 1990, Cory membesar sebagai koboi generasi kedua dan tali pengikat mengikut jejak langkah bapanya, Larry.

Apa yang Fred Whitfield lakukan sekarang?

Whitfield tidak bertanding dalam rodeo profesional dalam hampir setahun dan sejak itu, dia menjual kuda dan ladangnya. Whitfield mengambil pekerjaan jualan dengan syarikat gas dan minyak. Fokusnya dari situ adalah untuk meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga.