Adakah kafe smoothie tropika membayar setiap minggu?

ya, tempoh gaji adalah dua kali seminggu. setiap tempoh gaji berakhir pada hari Ahad dan semua orang dibayar pada hari Jumaat berikutnya dengan pilihan mereka sama ada cek fizikal atau deposit langsung.

Adakah Tropical Smoothie pekerjaan pertama yang baik?

Syarikat yang Layak

Tropical Smoothie Cafe ialah persekitaran yang bagus dan "sihat" untuk bekerja dengan pelanggan yang secara umumnya positif yang datang untuk menjamu selera dengan cepat. Bagus untuk a. Hanya bagus apabila anda mula bekerja, mempunyai persekitaran yang serupa dengan mana-mana restoran makanan segera hanya dengan alternatif yang lebih sihat.

Adakah Tropical Smoothie membayar untuk latihan?

Ya kami dibayar untuk latihan.

Adakah Tropical Smoothie berbaloi?

Purata gaji setiap jam Tropical Smoothie Cafe berkisar antara lebih kurang $10 sejam untuk Juruwang dan Ahli Krew kepada $47 setiap jam untuk Pengurus Kedai. ... Pekerjaan dengan gaji tertinggi di Tropical Smoothie Cafe ialah Pengurus Daerah dengan gaji $75,361 setahun.

Berapakah pendapatan seorang anak kapal di Tropical Smoothie Cafe?

Purata gaji Ahli Krew Tropika Smoothie Cafe setiap jam di Amerika Syarikat ialah lebih kurang $10.20, iaitu 15% di bawah purata kebangsaan.

Bekerja di Tropical smoothie cafe| Diupah ✰

Adakah pekerja Tropical Smoothie mendapat petua?

Ya anda menerima petua. ya. Mereka membahagikan petua secara sama rata antara semua pekerja yang telah bekerja 90 hari. Ya tetapi mereka tidak membenarkan anda menerima petua kad dan pengurusan mengharapkan petua anda walaupun mereka membuat gaji.

Apa yang perlu saya pakai untuk temu duga smoothie tropika?

Tips temuduga di Tropical Smoothie Cafe

  • Kasual (baju-t dan seluar jeans)46%
  • Kasual perniagaan (cth. seluar slack pakaian)33%
  • Mereka tidak mempunyai kod berpakaian18%
  • Formal (saman perniagaan)2%
  • Pakaian khas (cth. alat pelindung)1%

Apa yang dipakai oleh pekerja Smoothie Tropika?

Pekerja dikehendaki memakai a baju dan topi syarikat. Jeans tanpa koyak atau reka bentuk dan kasut kasut tertutup membentuk seluruh pakaian seragam.

Adakah Tropical Smoothie Cafe membenarkan rambut berwarna?

Ya, anda boleh mempunyai rambut berwarna. ... Ya, tiada peraturan terhadap gaya rambut warna, asalkan ia boleh muat di bawah topi bola atau visor.

Adakah Tropical Smoothie menggunakan buah segar atau beku?

Kafe Smoothie Tropika menggunakan buah asli

Secara amnya, kedai menggunakan buah beku, tetapi jangan hapuskannya jus lagi. Walaupun sesetengah orang percaya bahawa buah beku tidak begitu berkhasiat seperti bahan "segar", itu jauh dari kebenaran. Buah beku boleh menjadi sama berkhasiat (atau lebih berkhasiat) daripada buah segar.

Apakah latihan Smoothie Tropika?

Tropical Smoothie menyediakan pada latihan kerja tersebut oleh kedua-dua penyelia krew dan ahli krew lain. Latihan adalah sangat mudah dan sangat menyeronokkan belajar cara membuat makanan dan smoothie. Tiada struktur sebenar tentang masa atau perkara yang mereka melatih anda, anda belajar apabila pelanggan masuk dan tugasan perlu diselesaikan.

Mengapa anda perlu bekerja di Tropical Smoothie?

Mengapa anda ingin bekerja di Tropical Smoothie Cafe? Jawapan yang mungkin adalah: Nyatakan bahawa anda inginkan pekerjaan yang membuatkan anda aktif. Jika peranan anda berhadapan dengan pelanggan, nyatakan bahawa anda merasakan anda mempunyai kemahiran komunikasi yang sangat baik, yang akan membantu dalam menerima pesanan dan membuat pelanggan berasa dialu-alukan.

Apakah faedah bekerja di Tropical Smoothie?

Faedah Paling Popular

  • Jadual Waktu Fleksibel / Fleksibel. Pekerja: 7.
  • Diskaun Makanan/Makanan. Pekerja: 7.
  • Minuman/Coke/Jus/Air Percuma. Pekerja: 7.
  • Makanan/Makanan Bertugas. Pekerja: 5.
  • Cuti Sakit Bergaji. Pekerja: 5.
  • Cuti Berbayar / Percutian. Pekerja: 4.
  • Pakaian/Suasana Kasual. Pekerja: 3.

Berapa umur anda untuk bekerja di Tropical Smoothie?

Umur minimum untuk memohon di Tropical Smoothie Cafe ialah 16 tahun. Apakah pekerjaan yang boleh digunakan oleh remaja di Tropical Smoothie Cafe? Anda akan menerima pesanan daripada pelanggan untuk makanan yang menakjubkan dan smoothie dengan tepat.

Adakah ujian dadah Tropical Smoothie 2020?

Tidak, tiada ujian dadah.

Adakah mudah untuk bekerja di Tropical Smoothie?

kafe smoothie tropika adalah bukan tempat yang teruk untuk bekerja ia adalah sangat mudah namun jika kurang kakitangan, yang berkemungkinan besar, ia meletihkan dan menjengkelkan.

Bolehkah anda memakai paku di Tropical Smoothie?

Tidak. Mesti gel dan kuku pendek. ... Tidak, seseorang yang bekerja di Tropical Smoothie tidak boleh memakai kuku palsu, atau pengilat kuku, kerana ia menghalang perkhidmatan yang cekap, dan mungkin boleh mengotorkan makanan/minuman.

Berapa lamakah masa temuduga Tropical Smoothie?

Kebanyakan pekerja berpotensi menduduki temuduga 1:1 yang berlangsung no lebih lama daripada 10 hingga 15 minit. Disebabkan oleh francais, sesetengah lokasi mungkin meletakkan pemohon melalui satu siri temu duga, biasanya tidak lebih daripada dua, dengan penyelia langsung dan pengurus besar.

Adakah Tropical Smoothie melakukan temu duga berkumpulan?

Adakah Tropical Smoothie melakukan "temuduga kumpulan"? Tidak, mereka tidak melakukan temu duga berkumpulan.

Apakah kelemahan yang baik?

Beberapa kemahiran insaniah yang mungkin anda sebutkan semasa menjawab soalan tentang kelemahan anda termasuk:

  • Kreativiti (banyak pekerjaan tidak memerlukan kreativiti)
  • Mewakilkan tugas (jika anda bukan dalam peranan pengurusan, anda tidak perlu mewakilkan)
  • Humor (tidak mengapa jika anda tidak kelakar)
  • Spontan (anda bekerja lebih baik apabila bersedia)
  • Organisasi.

Kedai apa yang membayar $15 sejam?

Costco: Gergasi runcit memindahkan gaji asasnya daripada $15/jam kepada $16/jam tahun ini. CVS: Syarikat akan menaikkan gaji asasnya untuk semua pekerja menjelang Julai 2022. Wayfair: Semua pekerja yang berpangkalan di A.S. mula memperoleh sekurang-kurangnya $15 pada awal tahun ini. Under Armour: Mulai 6 Jun, gaji minimum dinaikkan kepada $15/jam.

Berapakah gaji permulaan di Target?

Syarikat itu menaikkan gaji minimum permulaannya kepada $13 sejam Jun lalu sebagai sebahagian daripada komitmen yang diumumkan pada 2017 untuk mencecah $15 sejam menjelang 2020. Selain itu, Target akan membayar bonus $200 untuk pekerja kedai dan pengedaran yang layak menjelang akhir bulan Julai untuk usaha tambahan mereka di tengah-tengah wabak itu.

Berapakah bayaran yang anda terima di Walmart?

Pada tahun 2020, purata gaji pekerja setiap jam di kedai Walmart di A.S. ialah $14.76, yang mencapai antara $25,000 dan $30,000 setiap tahun untuk pekerja sepenuh masa.