Adakah cait fairbanks telah meninggalkan muda dan resah?

Spoiler di CBS The Young and the Restless (Y&R) memberitahu kami bahawa Tessa Porter (Cait Fairbanks) akan pergi. Tessa juga telah berpindah bersama Mariah, dan mereka berada di luar pusat persembahan.

Adakah Tessa meninggalkan Y&R pada 2020?

Adakah Tessa akan meninggalkan Y&R menjelang 2020? Spoiler di CBS The Young and the Restless (Y&R) memberitahu kami bahawa Tessa Porter (Cait Fairbanks) akan pergi. Tessa juga telah berpindah bersama Mariah, dan mereka berada di luar pusat persembahan.

Mengapa mereka menggantikan peluang pada Y&R?

Dia telah digantikan sebentar pada November 2020 selepas disahkan positif COVID-19 dengan pelakon Justin Gaston mengambil tempatnya. Gaston ialah suami sebenar Melissa Ordway, yang dipuji oleh Boaz sebagai salah seorang pelakon terhebat yang pernah bekerja bersamanya.

Adakah Lily dan Billy berkencan dalam kehidupan sebenar?

Tidak. Christel Khalil dan Jason Thompson tidak bersama dalam kehidupan sebenar – percintaan mereka hanya di skrin dan sebagai sebahagian daripada jalan cerita rancangan CBS.

Siapa kes Sharon dalam kehidupan sebenar?

Sejak Mei 2019, Case telah menjalin hubungan dengan bintangnya The Young and the Restless, Mark Grossman, yang memegang watak sebagai Adam Newman, salah satu watak cinta yang diminati dalam sabun itu.

Adakah Tessa Porter (Cait Fairbanks) akhirnya meninggalkan The Young and the Restless?

Adakah pelakon yang memegang watak Nikki Newman benar-benar sakit?

Ketakutan kesihatan Scott tidak akan menjejaskan masanya di skrin sebagai Nikki, kerana "Y&R" melaraskan jadual rakaman, menurut laporan oleh Soap Opera Digest. Untuk cerita dalam kata-katanya, baca Melody Thomas Scott tweet di bawah: Telah hilang upaya dengan tindak balas yang serius 2 ubat Saya telah ditetapkan 4 jangkitan sinus.

Mengapa Nikki Newman memakai rambut palsu?

Jadi, kenapa Nikki memakai rambut palsu di 'The Young and the Restless'? Sama seperti pelakon lain The Young and the Restless, pelakon Melody Thomas Scott telah diminta untuk melakukan rambut dan soleknya sebagai sebahagian daripada peraturan baharu bertujuan mencegah penularan COVID-19.

Adakah Bryton dan Brytni masih berkencan?

Majlis itu telah dirasmikan oleh bintangnya The Young and the Restless Christian LeBlanc. Pada Jun 2014, James mengesahkan bahawa dia dan Leisinger telah bercerai tetapi berkata mereka masih berkawan rapat. James mula berkencan dengan bintang bersamanya Brytni Sarpy pada Mei 2019.

Adakah musim panas dan Kyle berkencan dalam kehidupan sebenar?

Adakah Kyle Dan Summer Bersama dalam Kehidupan Sebenar? Kyle dan Summer adalah sekadar pasangan fiksyen yang tidak bersama dalam kehidupan sebenar. Kehidupan peribadi mereka tidak seperti yang ditunjukkan oleh watak. Hunter King kini bujang, walaupun dia pernah bertunang.

Siapa yang akan meninggalkan Y&R 2020?

Isnin akan tandakan Donny Boaz hari terakhir di Genoa City: Pelakon The Young and the Restless, yang telah memainkan watak sebagai Phillip “Chance” Canselor IV sejak 2019, mengumumkan pada Ahad bahawa dia akan meninggalkan sinetron, dengan episod terakhirnya disiarkan pada 1 Februari (aka hari ini).

Apa yang salah dengan Rey di Y&R?

Pada bulan Mac, Rey menjadi seorang mangsa keracunan talium, dan walaupun keadaan kelihatan teruk baginya, dia telah pulih dan sedang berusaha untuk mengetahui siapa yang cuba membunuhnya.

Adakah Chelsea di Y&R hamil dalam kehidupan sebenar?

Semasa kami tergelak gembira melihat penampilan Chelsea yang membosankan semasa dia melaksanakan skema tersebut, pelakonnya, Melissa Claire Egan, mendedahkan bahawa dia hamil dalam kehidupan sebenar. Berita yang sangat menggembirakan memang berdasarkan perjuangannya sebelum ini dengan keguguran.

Adakah Lola akan meninggalkan Y&R 2020?

Berikutan berita ini, Soaps melaporkan bahawa rancangan itu menulis kenyataan perpisahan kepada bintang yang akan datang, meninggalkan ucapan selamat tinggal konkrit yang memberi ruang untuk kemungkinan masa depan. Walaupun berkemungkinan mereka sekurang-kurangnya akan menghantar Lola Rosales buat sementara waktu sementara pelakon itu selesa dengan peranan baharunya.